This wasn't just a dream - Del 70

2012-05-08 | 19:54:00
Natten fortsatte och vi hade jätte kul. Sedan gick vi hemmåt. Harry somnade direkt. Själv satt jag uppe ett tag och tänkte bara. Det här senaste året har varit en bergodalbana. Imorgon eller tekniskt sett idag då fyller jag 18. Ett helt nytt år. allt dåligt som har hänt ska jag lämna bakom mig. Nate, olyckan,alla problem, bråk me Harry, 'missfaller'' och äänu en gång alla problem. 18 jag ska bli mamma och förhoppningsvis alltid vara med Harry. Framtiden var allt jag kunde tänka på. Jag, Harry och vårt barn. Jag hoppas vi gifter oss i framtiden... Det var det sista jag tänkte på innan jag somnade på soffan....



- Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday dear Miranda, happy birthday to you! Hörde jag hur några sjöng i kör. Jag gnuggade mig försiktigt i ögonen och såg hur Harry, Zayn & Jasmine stod framför mig med tårta och presenter.
- Thank you babe's, sa jag och log. Jag kramade om Jasmine och Zayn och jag kysste Harry på läpparna.
- Open up your gifts, sa Jasmine och log.
- Now?
- Yes, come on.
Jag nickade med ett stort leende på mina läppar och öppnade först Jasmine & Zayns presenter. Det var ett hårt packet men när jag tog bort pappret så såg jag vad det var. Mina ögon spärrades upp och jag ville bara hoppa. 
-O M G, sa jag med öppen mun
-christian louboutin, omg christian louboutin shoes. I can't believe it!! THANK YOOU SO MUCH , skrek jag och kramade om dem.
-Aren't them to like high to walk in when you're pregnant, sa Harry Jag gav honom en blick.
-I can walk in anything  and I'm not that pregnant yet, sa jag och blinkade
-You're so much welcome honey. I bought the two weeks ago, we've been hiding them since.
-But they are to expencive Zaynie...
-No It's your birthday and you've been nagging about them for years now. 
-Omg I love you guys so much.
And we've got another gift open the little box. Jag öppnade den och innuti fanns ett par mini sneakers till barnet. 
-They are adorable, thank you so much.

Harry kom fram och kysste mig. 
-I got two gifts for you, I'll give you one of them today and the other later on. 
-Harry i don't want any gifts from you. You are my gift. That's enough
-Aaw, sa Jasmine i bakgrunden. Harry kysste mina läppar igen  sedan tog han fram en box.
-Open it, jag öpnade den sate och där fanns ett armand. Ett otroligt diamant armband. En bricka av vittguld hängde på den och där stod våra initialer och datumet vi träffades första gången.  Mina ögon tårades upp. Jag var så rörd. Jag torkade bort en tår. det tog någon minut innan jag tittade på honom
-You don't like it right, i know I would have taken the ot.. JAg hoppade på honom och pressade mina läppar mot honom. Han besvarade kyssen och våra tungor möttes. 
-I loved it Harry,  Thankyou so much.
-Everything fot hte girl I love.
-I love you to. Jasmine stod och stirrade på oss men Zayn tittade ner i marken. Han var så söt han kunde inte se mig med en kille. 

Dagen gick snabbt förbi vi åt en otrolig middag tillsammans. Vi gick till en underbar resturang och åt. Vi hade alla på oss fin kläder. Det fanns en sceen i resturangen och det var piano musik. Plötsligt försvann Harry. Han stod på scenen in sin kostym och sa.
-Hello everyone, I just want to say Happy Birthday to that girl over there ( han pekade på mig). She is the love of my life and i want to sing her a song ( alla människor vände sig om och kollade på mig, jag hörde flea aaw that's so cute. he's adorable och ja det var han verkligen). En man kom fram och började spela på pianot och Harry sjöng. han sjöng en cover på låten Soldier av Galvin Degraw. Det var nog det finaste jag hört. Dem dör orden. Jag rös, hela min kropp rös.


Jasmine's perspektiv
Jag såg hur Miranda stirrade på Harry, JAG RÖS. Det var så fint. Jag satt där och höll Zayn i hande. Han kysste mig då och då. Allt det här var så perfekt. När låten var klar så ställde sig Miranda upp och sprang mot Harry. Han kramade om henne och snörrade runt. Hennes klänning flög och det såg ut som att de kommit direkt från en film.Alla i resturangen var tysta ocha lla stirrade på dem. DE stod där och kollade in i varandras ögon. Han torkade bort en tår från hennes kind sedan la han sina händer på hennes kind och han kysste henne. Alla runt om kring dem började klappa och jag började ''whoooaa''  De kom tillbaka och vi åt. Sedan gick vi till hotellet. Killarna gick till vårt rum och jag och Miranda till hennes. Vi bytte om. Jag satte på mig ensvart klänning och Miranda hade en tight klänning med sina nya skor. Jag var så taggad på att festa.
-OMG B-DAY PARTEEJ, skrek Miranda medan hon sminkade sig. 
-Det kommer bli så bäst !!
-Jag har läntat efter min 18 år dag så länge och den är äntligen här. åååh är så glad. INGET kan förstöra denna dag.
-
Nej inget ska förstöra den. men kom ihåg att ta det lite lugnt.
-jaja alla ni säger så, men lovar jag mår bra är jätte lycklig nu :) Det här har varit den bästa dagen någonsin...
-Yeah buddy. Harry är så perfekt för dig. 
-Jag älskar honom så mycket han är underbar, sa hon och jag såg hennes leende. Det där leendet kom alltid när hon pratade om honom.
Vi sminkade klart oss och killarna kom.
-Juste Jasmine, jag får ju inte dricka men vi sak beställa två stycken drickor ändå. 
-Vad ska du göra med dem?
-DU dricker dem och tar citronerna :) Kan ju låtsas att jag dricker.
-Men jag kan.
-Du skaaa, snälla, sa hon och log
-aja men du tar hadn om mig efter haa
-SJälfallet :)

Vi tog en taxi och vi kom fram till klubben.

Zayn's perspetiv
När vi kom tillbaka till hotellet så gick tjejerna och bytte om direkt. DE var så vackra. Jag kunde inte slita min blick från Jasmine, hon hade en kort ljus blå klänning. Så otroligt vacker. Båda såg ut som prinsessor. Miranda hade en lång vit klänning på sig. När vi kom hem så satte jag och Harry oss och pratade allmänt. Sedan bytte vi om. Vi stod där och väntade på smset från Jasmine. Jag hade på mig ett par jeans och en skjorta och det hade Harry med.
-So what's the other surprise for Miranda? are you giving it to her tonight? at the club..., frågade jag
-No I was going tog ive it to her at dinner but then I wanted to do it in a better way. I thnk I'll give it to her tomorrow.
-So what is it, show me, sa jag och jag var as taggad
-This, sa Harry och tog fram en box.
-What's that?, frågade jag men jag visste svaret.
-I'm going to ask her to marry me...
506313_large
- M
Hoppas ni gillade detta inlägg, i nästa inlägg kommer något hände, är ni taggade? KOMMENTERA GÄRNA PUSS PÅ ER

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Matida

Shiiiiiit vaaaa braaaa!!! Kan inte vänta tills näsa del!!!!!!!!! Börja på den nu snälla!

2012-05-10 | 18:55:44
Postat av: Linda

Aaaaaaah lääänktaar till nästa kapitell!!

2012-05-10 | 22:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0