This wasn't just a dream - Del 93

2012-05-25 | 22:26:14
Harry's perspektiv
Hon var här nu, min lilla dotter, min lilla ängel. alla var här, imorgon kommer våra föräldrar. Killarna var glada vilket gjorde mig ännu lyckligare. De höll i henne och bara stirrade...

- She's so beautiful, sa jag och en tår rann ner.
- She  reallly is.
- We got presents for this princess, but you'll get them when we're home, sa Niall medans han kollade ner på våran dotter.
-You didn't have to buy anything, sa Miranda
-And you got all these ballons and stuffed animals, sa Harry
-We're going to spoil this little princess, sa Liam
- What are you gonna name her? frågade Niall
- Darcy. Darcy Anne  Brown Styles , sa Miranda och log mot mig. Darcy, namnet jag alltid velat kalla min första dotter.
-Thank you, viskade jag i hennes öra och hon kysste mig.
- Aaaw.
-hi little Darcy, sa Ida
-Welcome to the world Darcy, sa Louis
-Okey guys it's time for you to leave, she has to feed the baby, then Miranda needs some sleep. She has been such a strong girl today, sa doctorn
-OKey, we'll come back tomorrow, sa Cornelia
-Bye Guys, sa jag de kramade mig och Miranda. De sa återigen Grattis och sedan försvann dem.
-I'll get you an extra bed, sa doctorn och jag nickade.
Jag satte mig vid Miranda och stirrade bara på dem.
-You guys are my two princesses, you are my world.
-and you are my prince charming, you always save me, sa hon och jag kysste henne.
-Are you okey honey?
-I'm great sa hon medan hon kollade på vår lilla Darcy.  Hon matade henne och sedan kom doctorn in med en extra säng till mig och en säng till Darcy.
-Now Miranda, you need to rest. 
-OKej I'll rest sa hon men hennes blick var fortfarande på Darcy
-No, I'm serious, if she cries or anything. Let Harold take her. You have to rest okey?
-okey sa hon och kollade slutligen på doctorn.
-I'll make sure fo it, sa Jag...
Vi lade oss och Miranda somnade omgående, jag ställde mig upp och kollade på Darcy. Hon var så lugn. Jag stod där och kollade på henne tills hon somnade, sedan lade jag mig och jag slöt mina ögon. Det sista jag tänkte på var frågan jag skulle ställa till Miranda...

Zayn's perspektiv
Den här dagen har varit galen, det går inte att förklara.Darcy 'r underbar. Hon är så söt och lugn. Mirana strålade av glädje och Harry likaså.  Allt känns bra nu. Barnet var meant to be. Underbara Darcy, ett litet Miracel. och Mirana i sig det är ett mirakel.Hon dog nästan, Harry's panik.  Allt klicka jag har alltid vetat att han älskade henne men nu vet jag mer än allt.  Dem är perfecta för varandra.
-omg Zayn, Darcy is the cutest baby I've ever seen!!, sa Jasmine i bilen
-Yeah she's incresible, sa Niall
-Guys we're going there tomorrow are you coming? frågade jag
-yeah OFC, I have to bring the presents and buy HER FIRST dress, svarade Niall
-Yeah,  I'm going to babysit her first
-But I'll  buy her her first...
-Stop it Guys, sa Cornelia
-It's not a contest, sa Ida
-She's going to love you guys whatever you do, sa Jasmine. 
-Yeah, but i'll be her favorit uncle, sa jag och skrattade
-We'll se,sa Niall
-Challenge accepted, sa Louis
-Boys, suckade Jasmine
Alla gick hem, jag och Jasmine var helt döda. 
-I'm so tiried, but so happy, sa Jasmie
-Me too
-I wanted to stay with her, sa jag
-Me too, but it's a day for her and Harry to be alone honey, sa hon
-You're right, he's really the best for her. My two best friends together and they have a baby...

-M
Ber om ursäkt för försening men jag har haft as mkt plugg och jag tro Sarah också haft det. I helgen och nästa vecka har jag också mkt plugg men ska försökta uppdatera minst en gång per dag. I'll try. Både jag och SARAH . PUSS KOMMENTERA


I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Ida Skoglar

GRYMT !!!!!!!!!!!!!!! :)

2012-05-26 | 09:22:10
URL: http://myonlylovestory.blogg.se/
Postat av: Hanna Styles

Vet ni vad? NI ÄR BÄST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Älskar er <3

2012-05-26 | 10:14:27
Postat av: Anonym

Fucking bäst!!!!!!!!

2012-05-26 | 13:32:36
Postat av: Jessica

Skit bra!! Hoppas ni skriver en till novell :)

2012-05-26 | 17:40:14
Postat av: Jonna

Ni är så sjukt duktiga båda två och jag har gått in på eran blogg sedan de första kapitlen av förra novellen och ni sviker aldrig mins förhoppningar. Det är alltid något som händer och jag säger det igen, ni är så duktiga och jag hoppas ni förstår det!!! <3



Sen undrar jag bara om ni skulle vilja kolla min novell som jag började på för inte så länge sen. Skulle betyda jätte mycket att få veta vad ni tycker! :) <3

2012-05-27 | 17:06:27
URL: http://mirrorsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0