This wasn't just a dream - Del 83

2012-05-19 | 02:33:13
Detta har hänt:
*I almost proposed this morning, but the moment got ruined by the storm so I didn't. WHY does this always happen. I love this girl and I want to set this ring on her finger*
Jag visade Jasmine.
-Omg  he's so cute
Jag svarade * Maybe it's not time now* Jag fick ett snabbt svar tillbaka * It is time, I love her and want to spend the rest of my life with her*. Detta störde mig lite, han kan fortfarande spendera resten av hans liv med henne vare sig han gifter sig nu eller om fem år. * You don't have to get married now to spend the rest of your life together, you can wait a few years and then get married* Jag tror han vart lite irriterad * Why are you so against it Zayn, I thought you were on our side on this! I love her and I want to put a ring on her finger!!* Varför kan han inte fatta *I am on your side but you're just proposing cause she's pregnant! Would you even be with her if she wasn't ! all your fights, you would have left her!* Nej varför tryckte jag på skicka, varför. * HOW can you say that!!? I would never have left her! What's wrong with you. I love MIRANDA  wheter she's pregnant or not. That's a shitty thing to say. You're not on our side.*...
Boy-amp-girl-love-pregnancy-wow-favim.com-404547_largeTumblr_lrog07q5u51qfcjfxo1_500_large
Jasmine' perspektiv
Igår kväll hade Zayn smsat med Harry. Jag visste inte vad de skrev om men jag tror det var om frieriet. Jag hoppades att han skulle fria, att se henne glad, att se honom glad. De förtjänar verkligen varandra! Jag kände hur ett par armar omfamnade mig bakifrån och ett leende spred sig genast på mina läppar.
- Godmorning sleepyhead, sa jag och vände mig om.
- Godmorning, sa han med sin otroligt sexiga morgonröst.
Han kollade på mig med sina ljusbruna ögon och jag smålog lite lätt.
- Why are you so beautiful? sa han och log.
- I'm not beautiful, sa jag och jag kände hur mina kinder hettade till.
- Yes you are , sa han och pussade min näsa.
Jag ställde mig upp och tog sedan tag i hans hand.
- Get up Zayn.
- No, not now.
- Come on mate, get up.
Han skrattade åt mig medans jag försökte dra upp honom, helvete, han var stark! Jag hörde ett ljud och förstod snabbt att det var från min mobil. Okänt nummer..
- Hello?
- Hi darling, it's me Trisha.
- Hi Trisha, is everything okay? sa jag och jag såg hur Zayn kollade försvånat på mig.
-yes, I just wanted to check up on you guys, long time no see.
-Yes I know, we miss you.
-we miss you too
-How is Elias?
-He's fine and he's doing great in school.
-Can I speka to him?
-He's not her now, he's actually on a date, sa hon 
-On a dejt, my elias sa ag och skrattade. jag sneglade mot Zayn och han stirrade på mig.
Vi pratade lite mer och hon berättade om hur han slutat röka och slutat dricka. Han umgås inte längre med de där idioterna som förvandlade min oskyldiga bror till en ''rebell''. Han hade ändrat på sig, för mig...
-How is Miranda? 
-She's fine, the doctor said her do that is in about 3 and a half weeks.
-Really, call me immidiatelly when she gives birth or when you go to the hospital. I have to come and see her. 
-Ofc, We'll do that. Hon fortsatte prata och vi pratade om mig och Zayn. Hur vi har det. sedan klickade vi. Jag älskade verkligen den kvinnan.

Harry's perspektiv
Igår när jag lade mig i sängen var jag förbannad på Zayn, han var ju på våran sida och sen helt plötsligt var han emot det och jag förstod inte varför. Jag och Miranda satt i vardagsrummet och bestämde oss för att mysa lite. Vi satte på Love Actually och sedan kröp hon in bredvid mig. Vi hade fixat lite popcorn, godis och lite läsk. Hon låg där i min famn men jag kunde inte sluta tänka på vad Zayn skrivit. Jag vet att han är lite protective över Miranda men han kan inte lägga sig i så här mycket.  Jag vill vara med HENNE  och när jag friar så är det för att jag älskar henne. Barnet kan ha rushat oss till detta men det har gjort oss starkare och bevisat att jag älskar henne mer än jag trodde. Hon lekte med mina händer men jag var inte koncentrerad. Frågor flög runt i mitt huvud. Jag vill prata med Zayn och jag vill bara veta varför han är så...
-What's wrong with you honey? frågade hon mitt i mina tankar
-What? no nothing's wrong, I'm just tired after all the dancing and stuff today, svarade jag snabbt
-No, something is bothering you...
-No Miranda nothing is bothering me. 
-Harry I know you, something is up.  sa hon och hon satte sig upp och tittade på mig. Jag kan inte berätta för henne att jag vill fria men att Zayn är emot. Nej vad ska jag göra. Jag började känna mig nervös och stressad. 
-Nothing Miranda just understand nothing is wrong!
-Then why are you so defensive
-Just leave it, I'm just tired okej babe. I'm going to bed. Jag pussade henne på kinden och jag gick till sängen.
-Harry? sa hon efter mig emn jag fortsatte gå. Efter några minuter kom hon och lade sig bredvid mig.
-Promise me nothing is wrong, viskade hon. jag nickade bara. Jag kan inte lova något. Sedan somnade vi.
Nästa morgon var det dags för ännu en dag arbete men idag var det mer musik och sång.  Om 1 och en halv vecka var det dags. När jag kom in så såg jag Zayn.
-Dude we need to talk, sa jag- Han nickade. Vi gick undan
-I know I shouldn't have said that yesterday but
-No, no buts. You now how much i love her Zayn.
-Yes but why get married now? Why not in five years
-I would marry her now, in 2 years and in five years too. I still love her
-But the baby is rushing you in to this.
-The baby had made me love her even more, we are stronger as a couple now. I woulnd't have left her Zayn, Before the baby i knew she was the one. I want to  out this ring on her finger because I love her and I want her to be my wife. The mother to my children. I also want our baby to have a mum and dad who loves each other and has two married parents.
-I understand, you love her
-I not only love her, I adore her Zayn. When I propose it doesn't mean we'll get married before the  baby comes, but we will get married one day. Soon I hope. Han nickade bara
-Promise me you'll always take Care of her and never upset or break her heart again. sa Zayn
-I promise you, and I promise you that I'll always love her more than ever. Han tittade på mig och sträckte fram sin hand, vi skakde och sedan kramades vi. 

Jag kom hem sent så Miranda hade somnat. Jag lade täcke på henne och kröp ner bredvid.

1 vecka senare
Om två dagar är det dags för den stora konserten. Jag var nervös... OM två veckor och två dagar har doktorn sagt att Miranda skulle föda. Nervös väldigt... Jag skulle bli pappa. Miranda har varit så duktig och jag är så stolt över henne. Idag var det dags för ett till försök. Efter jobbet är det dags. Vi har en halv dag idag. Jag åkte till arenan och vi tränade på allt. allt var verkligen på plats. Sedan kom jag hem, där stod hon. Min älskling. 
-Miranda...
-Hii babe, sa hon och vände sig om. jag släppte min väska, sprang mot henne och kysste henne. 
-Wow, what was that for, sa hon och log. Hennes händer var runt om min nacke.
-I love you, I'll do that everyday.
-and I love you too. Hon kysste mig
-Harry I think I'm...
-I love you so so much and I want us to stay together . I want to be with you forever
-So do I, sa hon och hennes leende kom fram igen.  Mitt hjärta började slå snabbare. 
-But Harry I have to tell you somehi...
-First I want to ask you something
-What?, sa hon frågsamt.
-Will you....

Oj vad vill Miranda berätta? Vad vill Harry fråga? Hur kommer konserten gå? Är inte Jasmine bara den mest underbara vännen? KOMMENTERA


I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Ida Skoglar

2012-05-19 | 10:40:54
URL: http://myonlylovestory.blogg.se/
Postat av: Ida Skoglar

I LOVE IT !!!!!!!! <3

2012-05-19 | 10:41:14
URL: http://myonlylovestory.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gaaaaah!!!!! Va spänade!!!!!!!

2012-05-19 | 10:48:09
Postat av: Ida Skoglar

Absolut :)

2012-05-19 | 12:27:09
URL: http://myonlylovestory.blogg.se/
Postat av: Hanna Styles

Harry kmr nog fråga om de ska gifta sig, det känns som att vattnet kmr gå under konserten och JAAAAAAAA JASMINE ÄR ETT UNDERVERK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Oj vad vill Miranda berätta? Vad vill Harry fråga? Hur kommer konserten gå? Är inte Jasmine bara den mest underbara vännen? KOMMENTERA

2012-05-19 | 22:07:55
Postat av: Jonna

AWESOME! Ni är så sjukt duktiga! Ni får gärna läsa min blogg novellblogg som jag precis börjat på ^^ <3333

2012-05-19 | 23:59:51
URL: http://mirrorsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0