This wasn't just a dream - Del 82

2012-05-18 | 00:25:12
Detta har hänt:
-That one is better, sa jag och log.
-I love you so much miranda do you know that you are my everything.
-I love you to honey you are my world, sa hon och lutade sig mot mig för att kyssa mig precis då började det åska och blixtra och hon hoppade till.
-Omg did you hear!, it's crazy sa hon räddsamt 
-Yeah, det fortsatte åska.
-Let's finish eating then let's go back to bed, sa hon och log
-Great Idea, sa jag och pussade hennes kind...

575591_2648589114278_1842234101_1627244_1614073544_n_largeTumblr_m3ot0mmo6x1ql5z7bo1_500_large
Miranda's perspektiv
Stormen skrämde mig men Harry lugnade ner mig. Jag försökte fortsätta äta men Harry stoppade mig.
-Noo, stop!, skrek han
-What why?what's wrong?, frågade jag
-Don't eat that ,that's the wrong one, han drog bort våfflan och gav mig den jag hade planerat att äta innan. 
-ehm okey...
-hehehe, sa han och skrattade sedan sprang han iväg med våfflan. Jag åt upp min våffla sedan städade vi undan. Vi gjorde disken och sedan satte vi oss i soffan för att kolla på film. Regnet fortsatte ösa på. Precis när vi satt på filmen så stängdes allt av och huset vart mörkt.
-Harry what happend?, sa jag
-The power went out, jag kröp närmare honom och  satte mig så nära honom som möjligt och han kramade om mig. hårt. Han pussade min panna och viska att han älskade mig i mitt öra.
-Harry I haven't told you this but... I'm afraid of the dark, sa jag och tänkte mitt ansikte för att jag skämdes.
-aaw are you, sa han och kramade om mig.
-yeaah sa jag och pressade mitt ansikte mot hans bröst.
-The light will come backs soon, sa han och pussade mitt huvud.
-I feel safe with you either way so it's okey. Ca två timmar gick och strömmer var fortfarande borta.
-Harry can you believe that in 4 weeks, we'll be parents, sa ja
-I can't believe it, sa han .Han kupade sin hand under min haka och ''drog'' upp mitt huvud så att våra ögon möttes. 
-Only 4 weeks...
-Are you afraid?
-Yeah a little, but I'll have you beside me, sa jag och log
-always sa han och kysste mig precis då så kom strömmen tillbaka och allt lyste upp.
-Finally, sa jag
-So you don't like cuddeling up with me., sa han och skrattade
-Yes I do that's why I'm gonna put the movie in and then we can cuddle more, sa jag och log. Han log tillbaka, jag ställde mig sakta upp och satte in filmen The lucky One. Filmen började och Zac Efron kom fram på tv:n
-He's so gorgeous, sa jag och stirrade på tv:n
-Oh is he really...
-Yeah he is!... But you are more gorgeous and Hot, sa jag.
-Good save, sa han. Jag tittade på honom och jag kysste honom.  Han lade sina händer runt om min mage och smekte den. Vi kollade klart på den otroliga filmen.
-I want pizza, sa jag
-I think we have some her at home
-No I want fresh new pizza
-But it's raing a lot...
-Please harry let's just go out and buy some pizza, sa jag vädjande
-I can go and get it
-No I want to go out, sa jag och log
-You're going to get wet and sick, So No you'll stay here... Vi gick till pizzerian nära huset. Flera fans kom och tog kort med oss. De frågade om barnets kön och massor av andra frågor. Sedan åt vi och det var underbart. 

Zayn't perspektiv
De regnade hela dagen och under circa två timmar så var strömmen borta. Men det hindrade inte mig och Jasmine att ha kul. Vi hade en mysdag. En riktig mysdag. Det var så skönt, det var ett tag sen jag slappade med miin älskling. Hon satte på en film och vi myste i soffan, sedan ställde hon sig upp och försvann. Hon kom tillbaka då hade hon på sig en morgonrock.
-Are you cold honey?
-well...
-I'll get you a blanket if you want
-actually... hon slängde av sig morgonrocken och under så hade hon på sig ett par röda underkläder. Jag stirrade bara på henne.
-What? To much?... sa hon och bet sig i läppen.
-Perfect, jag ställde mig upp och kysste henne sedan lyfte jag upp henne och bar henne till rummet. Jag la mig över henne på sängen och kysste hennes läppar, hennes hals och hennes mage.  Sedan drog hon av mig byxorna.

... Vi låg kvar i sängen ett tag och pratade bara om allt.
-I've never loved anyone as much as I love you, sa hon
-Neither have I, it feels like you are a part of my body. I can't live without you. Hon kysste mig och jag besvarade kyssen.
-Thank you for everything Zayn, you've made my life amazing
-Thank you for coming in to my life, you've made me so much stronger. Without you I don't know what I would have done., Vi pratade ett tag och sedn började jag tänka en tanke jag egentligen inte borde tänka om Miranda. Jag vet att de älskar varandra med än allt men jag vill att hon ska ha det bästa. Harry är underbar men jag är rädd att han bara vill fria pågrund av att hon var gravid och att han kanske bara är med henne pågrund av det. Han kanske inte vet det än. Det kan inte vara så. jag vill inte tro det jag hoppas inte det, de älskar varandra det gör dem. Mer än allt..
-Do you think Miranda and Harry will get married?, frågade jag
-I think so, If he proposes?
-Do you think it's a good idea?
-Well she's pregnant so why not.
-But marriage isn't because you are pregnant.
-I know you think of Miranda as your little sister but Harry loves her to death and she loves him.
-I know he does but..
-and If he propose it's because he loves her. Jag förstår men det känns för tidigt för henne. Jag vet att hon ska föda. Dem är 18 år och har ett barm om en månad varför inte gifta sig. Men saken är om hon inte vart gravid skulle han inte friat nu... 
-I hope he propose to her soon. I think he tried at the resturang, sa Jasmine
-He did, but I think the waitress ruined the moment
-Yeah I think that too. 
Vi gick upp ur sängen. Det regnade väldigt mycket. Plötsligt fick jag ett sms från Harry.
*I almost proposed this morning, but the moment got ruined by the storm so I didn't. WHY does this always happen. I love this girl and I want to set this ring on her finger*
Jag visade Jasmine.
-Omg  he's so cute
Jag svarade * Maybe it's not time now* Jag fick ett snabbt svar tillbaka * It is time, I love her and want to spend the rest of my life with her*. Detta störde mig lite, han kan fortfarande spendera resten av hans liv med henne vare sig han gifter sig nu eller om fem år. * You don't have to get married now to spend the rest of your life together, you can wait a few years and then get married* Jag tror han vart lite irriterad * Why are you so against it Zayn, I thought you were on our side on this! I love her and I want to put a ring on her finger!!* Varför kan han inte fatta *I am on your side but you're just proposing cause she's pregnant! Would you even be with her if she wasn't ! all your fights, you would have left her!* Nej varför tryckte jag på skicka, varför. * HOW can you say that!!? I would never have left her! What's wrong with you. I love MIRANDA  wheter she's pregnant or not. That's a shitty thing to say. You're not on our side.*...

HÄR HAR NI DET, SORRY FÖR ATT DET VART SENT. MEN HAR TYVÄRR INTE HAFT TID. PUSS PÅ ER HOPPAS NI GILLADE INLÄGGET. VAD TROR NI HÄNDER? VARFÖR ÄR ZAYN SÅ EMOT NU PLÖTSLIGT? KOMMENTERA
SORRY FÖR CAPS -.-

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Anonym

Sååååå sjukt bra!!!!!!!!!!!!

2012-05-18 | 01:57:33
Postat av: Anonym

Asså jag vill ha lite spännande typ att Mirandas barn dör eller nåt. älskar er Novell så jävla mycket!

2012-05-18 | 10:14:24
Postat av: Sara

För att Zayn plöstligt fick en hjärna och börja inse att det här är sjukt ;) Btw, så jävla bra inlägg!

2012-05-18 | 10:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0