This wasn't just a dream - Del 80

2012-05-15 | 20:57:55
Detta har hänt:
-What time are you going to the studio, frågade jag.
-At six am, svarade han
-Oojw, so I'll wake up without you beside me sa jag och jag kollade på honom med en ledsen min. han pussade min kind.
-Wake me up before you go.
-No you need sleep, I'll kiss you goodbye, sa han.
-You need some sleep, goodnight baby
-Goodnight honey , svarade han och kysste mig sedan somnade vi...


Jasmine's perspektiv
Två månader gick snabbt. Vi lärde känna Ida och Cornelia, det var verkligen trevliga tjejer. VI hade tjejkvällar och jag tror dem kände sig mer bekväma med oss nu. Vi gick ut och shoppade.Ikväll skulle jag Miranda, Harry och Zayn på dubbeldejt och vi ville ha hjälp av tjejerna. 
-Okey, what about this, this is the 4:th thing I've tried on ?, frågade jag. Jag hade på mig en genomskinlig blus med en svart högmidjadkjol. 
-That's super cute!, sa Ida
-You have to wear that!!, sa Cornelia, hon tog upp mobilen och tog ett fotto.
-Why did you?
-You look to beautiful not to take a photo, sa hon och log
-Omg perfect!! Jag gick och köpte den outfitten sen köpte jag ett par rosa pumps
-Miranda it's your turn now, sa Ida
-I've treid on a million stuff, nothing looks good, sa jag
-Everything looked good, sa Cornelia Ida ställde sig upp och kom tillbaka med en vit maxi klänning.
-Try this. Hon provade den och hon såg otrolig ut!
-Does it look good?
-YES, sa vi alla samtidigt
Efters åt gick vi och fikade, handlade likte smink sen åkte alla hem. Om typ två veckor har killarna en stor konsert så just nu är dem och tränar. Det är en jätte stor arena. Jag ville verkligen gå men kommer stanna med Miranda. Tror inte hon ska gå när hon typ är höggravid. Om en månad exakt ska hon föda enligt läkaren. Jag längtar faktiskt men hon är fett rädd, vi satt och kollade på en film när en tjej födde för några dagar sen.Jag Miranda, Harry och Zayn. Harry svimmade nästa, Miranda började gråta det gjorde henne ännu räddare. Zayn... ja inga kommentarer. jag fick hjärt attack. Kan inte fatta att Miranda ska göra det där !! AAAAJ säger jag bara. 
När jag kom hem så städade jag lite sen började jag fixa mig. Sminkade mig, Plattade håret sen knackades det på golvet. Jag sprang för att öppna och där stod Zayn fixad och klar med en bukett rosor i handen.
-Omg baby, sa jag och kramade om honom.
-you look stunning, sa han och kysste mig Han räckte fram blommorna och jag tog emot dem.
-Thank you, they are beautiful, sa jag och doftade på dem
-Just like you, han kysste mig igen. Jag lade blommorna  i en vas sedan åkte vi. Han hade fixat en limousin.
-Omg a limo , ropade jag och hoppade lite. Vi satte oss i den sedan började den rulla
-I love you, viskade jag i hans öra
-Love you to sa han och kysste mig. Det övergick snabbt till villt kyssande i limousinen. Han började kyssa min hals och jag märkte inte att limmon stannat.
-Wooow, are we  interuppting anything?, sa Harry och skrattade. Zayn tittade snabbt upp och rättade till sig.
-aaw they're blushing, sa Miranda och fnittrade. De hoppade in och vi åkte iväg.
-Well next time get your own limmo and do whatever you want, sa Harry. 

Vi kom fram till resturangen. miranda klädde verkligen i den vita klänningen. Vi satte oss ner  och vi beställde. Maten var jätte god. Harry såg lite nervös ut. varför då? JAg såg att han fumlade med något i fickan med höger armen. 
-Miranda, honey?
-Yes, sa hon 
-I want to tell you something, sa han. Vad tänkte han göra...?
-Yeah what,? sa hon och log
-You are the girl of my dreams, I wouldn't be anything without you. You light up my days and my night's. You are my sun. I'm so in love with you,I've fallen so hard. When you sleep by my side I don't believe that you are mine. That I wake up to you everyday.  
Miranda stirrade på honom och hon log. Hon såg förvånad  ut på något sätt. Han var så söt. Jag och Zayn satt och stirrade på dem. 

Senare
Limousinen hämtade upp oss och vi drog hem, Miranda och Harry hoppade av innan. Sedan börjades det igen. Jag satte mig i Zayn's knä och började kyssa honom.Limmon stannade vi sprang ut. hela vägen upp till lägenheten kysstes vi. Jag slet av honom hans skjorta och knäppte upp hans chinos. han slängde av mig kjolen och min blus. Jag kysste hans hals och han smekte min rygg.  VÅra läppar pressades samman och min rygg föll mot sängen...
...
-I love you so much Jasmine, You have no idea. I never want you to elave me.
-So do I .I would never leave you!
-WIthout you there's no me , sa han och kysste mig
-And without you I can't breath, svarade jag och besvarade hans kyssar.

Harry's perspektiv
Jag var så nervös. Jag ville berätta för Miranda och fråga henne en viktig fråga.
-Miranda, honey?
-Yes, sa hon 
-I want to tell you something, sa han. Vad tänkte han göra...?
-Yeah what, sa hon och log. Det där leendet fick en bit av nervositeten att släppa.
-You are the girl of my dreams, I wouldn't be anything without you. You light up my days and my night's. You are my sun. I'm so in love with you,I've fallen so hard. When you sleep by my side I don't believe that you are mine. That I wake up to you everyday.... Jag tog en paus, hon öppnade munnen för att säga något men jag fortsatte.
-Your smile that you give me everyday makes me calm yet my heart skippes a beat. When you look at me I feel like the luckiest man on earth,
- I love you, mimade hon
-That's why I want to ask you a ques...
-Are you ready to order dessert? frågade servitrisen. Nu skulle hon komma nu?!
-No not yet, sa Jasmine och log. Tack
-Okey I'll be back in a bit, sa sevitrisen och hon gick.
-What did you want to ask? frågade Miranda och hon tittade på mig men en frågsam blick...


Jaha, typsikt att hon ska komma i mitten. Vad tror ni han ville fråga?






I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: sabina

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!!!! åååh. Varför skulle hon störa nu för?! hallåååå?!



och att Harry nästan svimmade av filmen, jag dör. HAH!



<3

2012-05-16 | 08:21:02
URL: http://musikmongot.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asså åhhhhhhh!!!!! Varför ska den ta slut där!!!!!

2012-05-16 | 13:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0