This wasn't just a dream - Del 77

2012-05-14 | 12:00:00
Detta har hänt:
Vi pratade hela natten och hon somnade tillslut. De senaste tre dagarna har varit kaos! VI kom hit för att ha kul. Miranda bad om ursäkt för att hon förstört resan flera gånger. Men det är inte hennes fel någonstans. Utan tvärtom hon har varit offret här. Jag och Zayn hade löst det som fanns mellan oss men om jag var i Mirandas position skulle jag göra exakt detsamma. Han gjorde fel, det gjorde Harry verkligen. Men jag vill att de ska prata ut med varandra och bli sams. Dem är perfekta för varandra. Jag vill att det ska bli bra så att han kan fria till henne. Då kan de gifta sig och leva lyckligt med sitt barn. Men vem vet om det kommer gå så långt. Ett steg i taget låt de bli samns för. Hoppas hon välljer att prata med honom för det får inte vara slut mellan dem !
Y_291203d4_large
Jag vaknade upp på morgonen och hon sov inte bredvid mig. Var är hon nu då? Jag gick upp till köket och där var hon. Hon satt och åt pannkakor. 
-Godmorgon, Mirandis
-Godmorgon Jasminis
jag satte mig vid henne och vi åt. Efter detta gick vi och shoppade. Vi sa inte ens godmorgon till killarna. Jag smsade Zayn och berättade vart vi skulle gå. V hade jätte kul. Jag tror jag fick henne på andra tankar.När jag säger att vi shoppade så menar jag verkligen S H O P P A D E. Oj vad vi handlade. VI köpte nya resväskor så att det skulle få plats. Det var så roligt. Vi köpte också lite unisex barnkläder. Så söta jag dog. speceillt de söta små skorna. Jag smälte. Påvägen hem skrattade vi och vi pratade ända tills. hon såg en till tidning. Hon försökte dölja allt med ett falskt leende.
-Ni måste snacka.
-VI har redan gjort det.
-Ah det gick så bra.
-Allt kommer med tiden, nu känner jag inte för det. 
Hon fortsatte att gå. Vi gick till hotellet, bytte om och satte på bikinis sen tog vi oss till stranden. I övermorn skulle vi hem så vi passade på att bada och sooola. Vi schteekte :) Dagen gick snabbt förbi o vi gick hem. VI träffade killarna och vi satt med dem, men Miranda sa inte så mkt. Hon satt  med oss ett tag sen stack hon. Jag satt kvar ett tag. Harry hade pngest. Han satt bara och kollade på Miranda. När hon stack så vart han ledsen. Sedan stack han också.Jag satt kvar med Zayn ett tag. Vi myste lite, kysstes då och då.Sedan gick vi mot hotellet. Jag kysste Zayn godnatt sedan gick jag till Miranda. Dagen efter gick också snabbt. Harry ville prata med Miranda men hon hade ''inte tid'' hon packade.  Vi tog en tyst resa med taxin mot flygplatsen. Innan vi gick på så viskade Harry något i mitt öra.
-Jasmine, change seats with me. I need to talk to Miranda, jag nickade och vi bytte biljetter.
Jag satte mig vid Zayn, lutade mig mot hans bröst och planet lyfte. Äntligen påväg hem...

Harry's perspektiv
Jag gick förib Zayn och Jasmine och två rader bakom satt Miranda.
-Can i sit here, sa jag när jag satte mig bredvid henne. Hon satt längst in vid fönstret.
-Where's Jasmine, sa hon
-You finally talked. Hon kollade på mig irriterat.
-Miranda I want you to...
-Not now, sa hon. Planet lyfte och hon tog ett hårt grepp om min arm. Jag hade nästan glömt att hon var rädd. sedan släppte hon. Hon somnade mot fönstret efter ett tag vände hon sitt huvud och hon lutade nu på min axel. Jag log. Det kändes bra, det är så här det ska vara. Hon sov hela resan. När vi landade vaknade hon och hon märkte att hon lutade mot mig. Hon rättade snabbt till sig och ställde sig upp.
-Come on Miranda, what o you want me to do?
-I just want to go home, svarade hon
-But Miran... hon hade gått hon trängde sig förbi människorna och gick ut. Resan hem var inte så mkt bättre det var awkward ingen pratade. När vi kom hem klev vi av. VI vinkade hejdå till två oroliga Zayn och Jasmine
-I can take your bag.
-No it's fine, svarade hon coh fortsatte gå. Jag låste upp dörren och vi gick in. Hon var påväg mot sovrummet
-IT'S ENOUGH NOW MIRANDA. Hon vände sig snabbt om
-I'M FUCKING TRIED, I HAVE BEGGED . JUST FORGIVE ME ALREADY 
-oh is that so.
-Okej I'm going to call you all sort of stuff then, tell you we're on a break then...
-YOU FUCKING BROKE UP WITH ME
-LET ME FINISH, then when you want to forgive me I'm going to a club and I'm going to grind my ass off. I'm going to shove my ass up in someones groin and let him put his hands on me. Then I'm going to let him kiss me. Easy to forgive right? hon kom närmare mig nu var vi någon meter ifrån varandra.
Tanken att en annan kille skulle röra henne gjorde mig GALEN
- GRINDING YOUR ASS OFF ?! THE THOUGHT OF SOMEONE ELSE TOUCHING YOU MAKES ME CRAZY, I WOULD HAVE KILLED THAT GUUY. jag gick lite närmare
-BUT WOULD YOU HAVE FORGIVEN ME THAT EASY? hon kom närmare
-NOO!, skrek jag. Jag tog tag om hennes höft och drog henne närmare mig.  Lade min hand på hennes hals och jag presade mina läppar mot hennes. Hon puttade mig undan och bara stirrade i mina ögon. Jag pressade samman våra läppar igen och hon besvarade kyssen. Jag backade ner henne i soffan. Jag brann. Jag var arg, men ville bara vara med henne. hon besvarade varje kyss och det vart mer och met intensivt. jag började dra upp hennes tröja.
-NOO, sa hon och puttade bort mig.
-COME ON, are you serious.
-NO IT'S ENOUGH. You wouldn't have forgiven me. Now you expect me to do that. Screw you Harry.
-I would have forgiven you after a while, after you said I'm sorry a million times.
-I'm not counting let's star from the beginning, sa hon
-Miranda ENOUGH. I made a misstake. forgive me.
-one
-STOP IT JUST STOP IT, skrek jag. jag tog tag i en vas och slängde en i marken. Hon hoppade till
-YOU ARE A PSYKO, SKREK HON.
-I JUST WANT YOU TO FORGIVE ME, skrek jag.
-you know whatever you FUCKING WANT. I FORGIVE YOU . I CAN'T HANDLE ANYMORE., sa hon. 
- I JUST CAN'T, sa hon och vände sig om och gick mot rummet.
-NO STOP! DON'T TURN YOUR BACK ON ME. 
-WHAT DO YOU WANT ME TO DO, skrek hon tillbaka. hennes ögon var fyllda med tårar. 
-FORGIVE ME, skrek jag. ALLT är mitt fel
-I SAID I DO
-BUT YOU DON'T MEAN IT, skrek jag tillbaka och hon gick in i sovrummet. 
jag sprang efter. Hon satt på sängen och när hon såg mig torkade hon bort sina tårar. 
-Miranda What do you want me to do forgive me
-I-I told you I did whatever makes you happy
-But you didn't mean it, You just said it. I want you to mean it so we can be happy... sa jag och tog bort en hårslinga från hennes ansikte.Hon reagerade inte. Hon puttade mig INTE undan.


Vad tror ni händer? förlåter hon eller är det slut  med MIRRY ? Vad händer då? Hur mår barnet? Hur kommer Zayn och Jasmine reagera? tycker ni Miranda överreagerar? Vad skulle ni gjort? Vad händer här näst dun tun tun

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0