This wasn't just a dream - Del 74

2012-05-12 | 13:36:42
Detta har hänt
- What have we done, please just tell us, hörde vi en röst säga och båda kollade upp. Självklart, killarna.
- No, sa Miranda och kollade sedan på mig.
- If you don't tell us we can't fix it, sa Zayn.
- No need to.
- Come on Miranda!
- No Harry, we're on a break. Remember?
- What? Why?
- Because you wanted too


2321240300_3ef044dee5_b_large
Him_large

-What are you talking about Miranda?
-Are you serious!
-Miranda, what the hell?
-Please go Harry
-I'm not leaving before you tell me!
-Okey then... I'll go, sa hon och reste på sig. Jag tänkte gå efter mes Zayn stoppade mig.
-Miranda come back.
-don't go after her, sa jag till Harry.
-Tell me what's wrong
- don't feel like talking to eigther of you, svarade jag
-Jasmne we need to talk, sa Zayn
-I'm so sorry for everything.
-Oh so now you do remember...
-I only remember what happend outisede of the club and I think I was unfair with both you and Miranda. 
Killarna satte sig ner vid mig och helt ärligt jag pallade inte men jag ville att allt skulle lösa sig, så jag började berätta. Allt.
-You guys didn't do anything. de kollade på mig, de var tysta.
-SHE Slapped your pregnant girlfriends and you got mad at Miranda, Harry
-No I didn't 
-YOU DID, svarade jag. Han såg helt häpen.
-Zayn you stood there you were kind of drunk and you yelled at me for drinking you yelled at Miranda for giving me the drinks. Killarna stirrade bara på mig.
-Is that why Miranda is so angry with me?
-No, it's because you first called her irrespnsible and then a bitch and then you...
-Please tell me I didn't call her a bitch for real?
-Actually you did, I remember that, la Zayn till.
-but what about the break thing what the hell is she talking about.
-Well we come home and she was upset then she started to say that she was irresponsible and maybe a bitch. She wanted to be the bigger persone and apologize to you. So she went to your room and knocked then she heard you say that you couldn't be with a girl like that.
-I never said that. I want to be with her She's the only thing I want.
-Yes you said that, sa Zayn
-You talked about the proposal and we played with the ring while we drank a lot.
-Yes then In the middle of night I came to you guys to yell at you Harry but we started to fight Zayn. Then you kissed me in the middle of the fight and I slapped you.
-Yes I still feel that, but I deserved that Jasmine I'm sorry please.
-You said so many mean stuff Zayn, sa jag ledsamt
-I know I'm so sorry, please forgive me. You know I don't mean anything I say when I drink. You know that! 
-That's not an excuse Zayn
VI fortsatte prata, harry reste sig upp men jag lät honom inte gå till Miranda, Han gick för att hämta vatten. Jag och Zayn pratade och han sa förlåt i varje mening.
-Jasmine listen to me. I love you more than anything!
-I love you to, svarade jag och jag såg att han log. 
-So you forgive me?
-yes, but you still have a little way left, sa jag och små log. Han kom fram för att kyssa mig men jag vände mig så han pussade min kind. 
-a little way to go, sa jag och skrattade., Harry kom tillbaka och satte sig.
-Jasmine, what did she mean about the break?
-Well she woke up in the middle of night and she walked to the hall. She spotted you. you grabbed her arm and started to talk to her. she just wanted you to let her go. You didn't, sa jag Harry stirrade på mig och han såg bedrövad ut.
-Then I came out and you screamed We need a break. she got out of your grip and ran o the room.
Harry's ögon såg fuktiga ut och han tittade neråt 
-She was very upset and she cried so much. Then something happend and the doctor came.
-WAIT WHAT? Why didn't you tell me, sa Harry
-She didn't want to tell you Harry.
-Was she in pain?
-yes, a lot of it to, sa jag med en ledsen röst.
-no, please. what did he say?
-That she had to rest  in bed the whole day and take her medicin.
Vi satt kvar och prata men Harry stack
-Where are you going?
-I have to fix this
Jag satt kvar med Zayn och vi pratade och pratade och pratade. Om allt. Ja berättade exakt om kvällen och han såg verkligen ut att ångra sig. Men jag bad även om ursäkt för att jag drack och att jag la mig i men han stoppade mig och sa att vem som helst skulle skydda sin vän. Han ångrade sig verkligen... Han stirrade på mig så jag lutade mig fram och kysste hans läppar.

Harry's perspektiv
Vad har jag gjort? Jag gick mot mitt och Miranda's rum. När Jasmine berätta så kom allt tillbaka. Klubben, när vi dansade, tjejen som puttade miranda och sen slog henne. Miranda slog tillbaka sen började dem bråka. Jag minns hur jag drog henne intill mig argsint. Dem vart utkastade och jag och Zayn kom ut rykandes ! Jag började skrika på henne. Kalla han massor. Men det var oansvarigt att göra det där. Hon var gravid hon måste tänka!! Men att kalla henne bitch. Jag kommer ihåg att hon sa att vi förstört hennes födelsedag. NEJ hennes födelsedag, jag gjorde allt detta på hennes födelsedag. Idiot idiot!! Jag och Zayn kom hem och vi började dricka och sen sa jag något om frieriet. Hon hörde allt. Hur kunde det här ske.  Jag kommer ihåg at jasmine och Zayn kom och började bråka sen gick jag. och då kom Miranda. Hon såg så ledsen ut. Hennes ansikte... jag minns. hon frågade vad jag menade med I can't be with a girl like that. Jag sa att jag menade vad jag sa. MEN DET GÖR JAG INTE. Jag vill ha henne och bara henne.  Sen kom det värsta jag sa att vi behöver en paus. hennes ansiktsuttryck, hennes darrande läpp och tårfyllda ögon. ALLT kom tillbaka ! Jag var framme... jag stod utanför hennes rum. Ska jag knacka...ska ag reda ut allt nu? eller ska jag vänta till i kväll. så hon får vila. Jag vill inte att hon ska bli upprörd och jag vill inte att något ska hända igen. Jag vill inte att hon ska få ont. Jag ivll inte att något ska göra illa henne. Ska jag knacka eller ska jag vänta?


-M
Ja vad tycker ni? ska han knacka eller ska han vänta? Jasmine o Zayn är sams, men hon är fortfarande lite ledsen. Hur ska Miranda ta allt? kommer hon förlåta honom direkt? vad skulle ni gjort? 

KOMMENTERA GÄRNA ERA SVAR :D

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Sara

NEJ, hon ska INTE förlåta honom! Jag vill ha mer drama.. Typ att medans dom har paus så blir Harry full på en bar och kysser en annan tjej, sen blir det den stora nyheten överallt och Miranda kommer se det osv.. Den typen av drama.. haha (a)



Förresten, kommer Miranda få det här barnet eller kommer dom få missfall?

2012-05-12 | 14:59:30
Postat av: sabina

AAAAH! SKRIV MER! Och, nej, inte med en gång...men snart!



<3

2012-05-12 | 18:41:30
URL: http://musikmongot.blogg.se/
Postat av: Anonym

Neej! Han ska inte knacka!! Vill ha mer drama!!!!

2012-05-12 | 21:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0