This wasn't just a dream - Del 75

2012-05-13 | 10:00:00
Detta har hänt:
MEN DET GÖR JAG INTE. Jag vill ha henne och bara henne.  Sen kom det värsta jag sa att vi behöver en paus. hennes ansiktsuttryck, hennes darrande läpp och tårfyllda ögon. ALLT kom tillbaka ! Jag var framme... jag stod utanför hennes rum. Ska jag knacka...ska ag reda ut allt nu? eller ska jag vänta till i kväll. så hon får vila. Jag vill inte att hon ska bli upprörd och jag vill inte att något ska hända igen. Jag vill inte att hon ska få ont. Jag ivll inte att något ska göra illa henne. Ska jag knacka eller ska jag vänta?



376106_291141874264420_131957003516242_911914_211533892_n_large_178391597_large
Jag knackar, jag tog ett djupt andetag innan jag knackade. Hon sa något med Jasmines namn sen något på svenska.
-Finally, sa hon men när hon såg mig så förändrades hennes ansiktsuttryck
-What do you want?
-Can I come in.
-No
-I'll come in anyways, sa jag och klev in
-Harry what is it, I wanted some time alone why can't you give it to me.
-Because I don't want this? I was drunk when I said everything to you, all the bad stuff.
-That's not an excuse Harry.
-I'm sorry honey  but..., sa jag och kom närmare henne men hon avbröt mig
-don't honey me... sa hon och backade undan
-Miranda come on!
-Come on are you serious, do you remember anything of yesterday
-yes i remember everything Miranda, I acted like a jerk. Jag mindes allt, hur jag höll henne och sa att jag menade att hon inte var tjejen för mig. Bara hennes ansiktsuttryck
-great then, svarade hon
-i didn't mean anything Miranda, sa jag men hon tittade inte ens på mig. 
-You broke my heart. You just ripped it out and stomped on it., sa hon och hon såg ledsen ut.
-Please baby, I didn't mean anything, you are the only one for me. I love you more than anyting you and the baby. You guys are everything for me. I want you in my life...I need you in my life, Forgive me. sa  jag och gick närmare och lade mina händer på henne kinder. Vi var tysta ett tag.
-We're on a break Harry, leave no I need to think, sa hon tyst utan att titta på mig. Hon sade detta samtidigt som hon tog bort min hand från hennes kind.
-What do you want me  to do Miranda, sa jag argt
-I need to think, please leave now. Hon vände sig om och gick till sovrummet.
Jag gjorde som hon sa och jag stack. Hur skulle jag fixa det här hon vill inte ta till baka mig. Hon är så envis! Vad ska jag göra med henne. Jag drog till mitt rum och gick runt i cirklar. Jag tänkte och ju mer jag tänkte på det destu argare vart jag. Dagen gick snabbt och jag ville bara ut. UT härifrån bort från Miranda. Vill hon tänka då ska hon få tänka. Jag tog med mig Zayn och vi gick ut. Jag ville bara ut. vi tog oss mot en klubb.
-So what's wrong
-Nothing, svarade jag
-come on dude just tell me
-NO, svarade jag och fortsatte gå.
-I talked to Jasmine, she told me that you talked to Miranda this morning. How did it go
-DON't...don't say her name. she want time. Im going to give her her space. She wants to think. I'm going to let her think. I've tried everything I didn't mean anything, sa jag och stannade upp
-I know you didn't
-I DIDN'T MEAN ANYTHING, and now I screwed everything up, sa jag
-No you didn't just give her some time, you know she's stubborn and hormonal so just giver her the time she needs
-I will I'm going to wait for as long as she needs. I love her and only her
-i know you do.
-Now I don't want to talk about her, sa jag och gick in i klubben. Vi dansade och drack, jag mer än Zayn, drink efter drink. Shot efter Shot. Men jag var inte så full. I was still present om man säger så. Vi dansade med några tjejer. En söt brunette kom fram till mig och vi började dansa. Rätt vågande om jag kan säga det själv. Zayn kollade på mig flera gånger med en konstig blick. Men jag gjorde inget fel vi dansade bara. Vi dansade  till flera låtar. Hon höll sina händer runt om min nacke och vi började dansa närmare och närmare. Plötsligt så pressade hon sina läppar mot mina. Jag hann inte reagera. Jag knuffade undan henne och hon log
-What didn't you like that?
-No I didn't, sa jag och jag vände mig om och stack från klubben. Jag kände hur någon la sin hand på min axel jag vände mig om och det var Zayn
-You aswhole, sa han innan han smällde till mig
-She kissed me!
-I told you in the beginning not to hurt her. What the hell are you doing?
-SHE KISSED ME I pushed her away I promise.
-I saw that
-you can't tell Miranda...

Miranda's perspektiv
han kom och bad om ursäkt, jag ville förlåta honom. Mitt hjärta sa JA, men mitt huvud NEJ. Vad ska jag göra. Jag vet att jag kommer förlåta honom one way or another men inte nu. Jag är för sårad nu. Han var pappan till mitt barn. Jag vill bara vara med honom. När han stack ås satte jag mig på sängen. Jag satt bara  och stirrade på väggen. Timmarna gick och sen kom Jasmine. Jag berättade allt för henne hon klandrade mig inte, men hon sa att jag var envis och hon har rätt. Det är jag. 
-Jag behöver bara tänka, sa jag
-Tänk du, tänk över natten
-Ja jag ska. 
Jag sov inte en blund den natten. Jag tänkte bara på Harry. Han bad om ursäkt flera gånger . Jag älskar honom så mycket. Han ångrar sig han menade inte något. Han älskar mig. 
''lease baby, I didn't mean anything, you are the only one for me. I love you more than anything you and the baby. You guys are everything for me. I want you in my life...I need you in my life, Forgive me.''
Dem orden, Dem meningarna var det jag tänkte på. Imorgon ska jag prata med honom. Han kommer be om ursäkt igen och jag ska förlåta honom. Vi får arbeta på oss. Imorgon så går jag till honom och pratar. Vi får reda ut detta och jag får sluta vara så envis...


-M Vad tror ni kommer hända? kommer miranda få reda på vad som hänt ? nästa inläg kommer förhoppningsvis upp ikväll. KOMMENTERA :)

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Anonym



Gaaaah!!!!! Shit va bra!!!!!!

2012-05-13 | 10:45:53
Postat av: Cornelia

GRYMT BRA! <3 När komme rjag in? Hehe, och jo, vill ni göra en shotout för shotout? Ni kan läsa min novell och säga vad ni tycker :)

2012-05-13 | 12:59:03
URL: http://onethingornothing.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0