This wasn't just a dream - Del 92

2012-05-22 | 20:08:33
Detta har hänt:
Det var klart...
-here is your beautiful baby .... *tuuuuuuuuuuuut*
-What's wrong?, ropade ,jag Mirandas ögon var stängda och ohn låg bara där.
-You have to get out!
-WHAT'S WRONG WITH HER?
-GO OUT!
Jag vart utputtad.  Vad hände med henne. Miranda? De tog barnet och Miranda försvann. Vad hände?
Hennes hjärta. Det får inte hända henne något. inget får hända henne !!


Tumblr_lz5bjzrrn91rpp9h3o1_500_largeTumblr_m0ut1j8hs41rqmktfo2_500_large

Zayn's perspektiv.

Ena sekunden satt vi och paxade vem som skulle få göra vad först andra så sitter vi och ber för Miranda's liv. hennes hjärta slutade slå. Jag har hört om det här men Miranda måste klara sig. Det var vanligt speciellt när man man yngre.Mina ögon var fyllda med tårar. Miranda Älsklingen Miranda. Detta måste gå bra...
Vi satt där i en timme alla i panik! Alla grät. Ingen visste vad den skulle göra. Vi satt bara. Jag försökte lugna ner Harry.
-DON'T TELL ME TO TAKE IT EASY. WHAT IF SHE DIES ZAYN!
-she's not dying, stop saying that
- YOU DIDN'T SEE HER ZAYN, sa han och tårar rann
-I know but don't think that way. You just became a father and Miranda a mother. She will make it !
han stirrade bara på mig. 
-Please god!, sa han 
-Harold Styles?, sa en röst
-Yes that's me
-You can come in,Miranda wants to speak to you.
-Miranda is she okey
-She's fine, sa doktorn och Harry sprang in.
-She made it, ropade jag och kramade om gruppen.
-miranda's fine , everything is fine. Sa Jasmine.
Jasmine satt och grät och grät. 
-She's fine honey, don't cry
-I just can't believe it. i lvoe you Zayn sa hon och kysste mig. 
Nu satt vi alla där glada och väntade och väntade. Tillslut kom Harry ut emd det största leendet på läpparna. hans åg så lycklig ut.
-I'm a father to a little sweet baby......

Miranda's perspektiv
Det här var nog det värsta som jag någonsin gjort. Men efter allt så vart allt svart. Jag minns inget. Jag drömde, tror jag. Jag såg min farmor och farfar, de vinkade till mig. Jag förstod ingenting. Sedan vaknade jag upp igen. Men då var inte Harry med mig.
-Her heartbeat is back, sa en röst. Jag låg där och förstod inget.
-Where is my baby, sa jag
-The baby is coming sa doktorn
-what happend?
-your heart stopped but it's back and your fine.
-stopped? Jag hängde inte med.
-Where is Harry?
-I'll get him, sa han. några sekunder senare kom Harry in. Han kramade om mig och kysste mina läppar flera hundra gånger.
-Miranda ! I can't believe it. you're fine. I though I lost you. sa han och det rann en tår längs hans kind.
Sedan kom en barnmorska in med en bebis i hennes famn.
-Here you have your princess sa hon och gav mig barnet. 
-Is it a girl ?,sa jag och tårarna strömmade ner för mina kinder.
-yes, svarade hon.
-Harry we have a little baby girl, sa jag och han kysste mig
Hon var så perfekt, Hon låg i min famn och tittade bara på mig. Min älskling. All smärta försvann när jag höll i henne.
-We are parents to this wonderfull girl, sa Harry och han stirrade på henne.
- Do you wanna hold her? han tittade på mig oroligt
-Yes, jag gav honom henne och när han höll henne i sin famn så lös han upp.
-Hey baby, you are my daughter , I'm your father and I love you so much I'm going to love you forever. sa han.
Harry gick ut för att hämta de andra. Jag matade henne sedan kom dem.
-Omg Miranda how are you?, sa Jasmine och alla sprang mot mig.
-I'm perfect, svarade jag
-A girl,sa Niall och han var tårögd
-Yes a little princess.
-Alla ställde sig bredvid mig och de stirrade bara på henne. Jasmine fottade för fullt
-We need memories.
-I'll never forget this. sa Liam
-Thank you for coming guys, 
-Omg she's so cute,sa Cornelia och hon kramade om Niall
Zayn kom närmare mig och han pussade min kind.
-Great work honey.
-Do you wanna carry her?
-me? yeah. Han bar henne och han log. Jasmine klickade på. Sedan bar Liam henne, sedan Louis, Niall, Jasmine, ida och Cornelia. 

Harry's perspektiv
Hon var här nu, min lilla dotter, min lilla ängel. alla var här, imorgon kommer våra föräldrar. Killarna var glada vilket gjorde mig ännu lyckligigare. De höll i henne och bara stirrade...
Aqiqjp0cmaaht45_large

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Anonym

Gud va bra!!!! Log hela tiden när jag läste!!! Älskar verkligen den här novellen så otroligt jävla braaaa!!!!!!!!

2012-05-22 | 21:42:11
Postat av: Jessica

Grymt bra kapitel! Älskar novelen så sjukt mkt! :)

2012-05-22 | 23:33:49
Postat av: Hanna Styles

Herregud människor!!!!! Skriv mer av denna åsummiga novell nu på en gång!!!!!!!!!!!!!!!!!!



bugar

2012-05-24 | 06:16:12
Postat av: sabina

får lite panik av att ni inte uppdaterar! aaaah! <3

2012-05-24 | 21:33:16
URL: http://musikmongot.blogg.se/
Postat av: Tanja

omg kan inte fatta att den redan är på del 92!!! så snabbt det har gott!! skit bra!

2012-05-25 | 16:33:42
URL: http://twitter.com/Zayniiee_Torres

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0