This wasn't just a dream - Del 91

2012-05-22 | 14:22:00
Detta har hänt:
-I can't believe it we are going to be uncle's sa Liam
-Jinx for the first babysitting, sa Louis
-Jinx for the first, dress or suit, sa Niall
-Jinx for the first one to carry the baby, sa Liam glatt
-I'm doing that sa Zayn
Vi alla skrattade. Efter ca en halvtimme, kom Harry  med panik i ögonen.

Hospital_sm_large
Harry vart utputtad och han hade panik. han stod där och bankade i väggen
-What's wrong HARRY?, ropade Zayn
-I don't know, her heart stoped beating, sa han 
-WHAT? WHAT ARE THEY DOING?
-They are working on her.
-Did she deliver the baby?
-Yes but they took the baby away.
Vad kan ha hänt. Tårar började rinna ner för mina kinder och jag kramade om Harry. Vi bara satt där. Alla i panik.  Vi alla bad, för Miranda.

Harry's perspektiv
Det var dags, Miranda var in pain. Jag höll hennes hand och hon pressade den så hårt.
-This is going to go really great okey.
-NO IT'S NOT. AAOCH
-Just listen to the doctors honey, do exactly what they said, sa jag 
-Now push, sa doktorn. hon gjorde som de sa. Min hand mosades så hårt.
-You're doing great honey.
-DON'T SPEAK. YOU DID THIS TO ME.
-You're doing great sweetie, just keep pushing and breathing., sa doktorn
-okey okey, sa hon och andades djupt
-Come on Miranda, it's time again. sa jag
-HARRY WHY DID YOU KNOCK ME UP, TELL ME YOU YERK!!
-You are fantastic, you are so good. I love you Miranda come on.
-I HATE YOU HARRYYYYYY. jag pussade hennes panna . höll i hennes hand och smekte hennes hår.
-just a little more, sa doktorn
-I can't do this any more.
-Yes you can Miranda.
-Last psuh then you're done.

Det var klart...
-here is your beautiful baby .... *tuuuuuuuuuuuut*
-What's wrong?, ropade ,jag Mirandas ögon var stängda och hon låg bara där.
-You have to get out!
-WHAT'S WRONG WITH HER?
-GO OUT!
Jag vart utputtad.  Vad hände med henne. Miranda? De tog barnet och Miranda försvann. Vad hände?
Hennes hjärta. Det får inte hända henne något. inget får hända henne !!

ett kort kort inlägg :) Vad hände med Miranda ? kommer hon klara sig? Vad hände med barnet? Vad händer med Harry?
KOEMMENTERA

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Ida

OMFG! SÅ BRA! Shit, vill bara läsa meeeeer! Du är grym!

2012-05-22 | 14:53:36
Postat av: Jessica

Både 90 och 91 är skit bra!!

Men hon går inte dö!! :(

2012-05-22 | 15:14:59
Postat av: Matida

Loove!!! Skit bra!!! Fattar inte hur du hinner att skriva så många inlägg och ändå hinna med andra saker?!!!

2012-05-22 | 16:23:52
Postat av: sabina

JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖR! Hon får inte dö. NEJ. <3

2012-05-22 | 17:37:05
URL: http://musikmongot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0