This wasn't just a dream - Del 90

2012-05-22 | 09:00:00
Detta har hänt:
-It's now or never miss, this will help a lot. Jag ville inte ta något innan Harry kom men jag hade så ont. Vad som helst som kan lindra det här. 
-okej, just do it.  Jag satte mig upp. Den här sprutan sticker en vid svanskotan. Jag som är så rädd för nålar.
-Wait, i Just have to breath.
-Let's do this before the next contraction,sa han
-Just breath honey, sa Jasmine. Nålen stacks in och jag bet ihop. Det här gjorde jävligt ont. En tår rann ner för min kind. Precis i den sekunden öppnades dörren...

547912_3436015134085_1081673354_33174488_653849764_n_large
Dörren öppnades och Harry sprang in med Zayn bakom honom. Han tog ut sprutan.
-All done, miss
-HARRY, ropade jag och han omfamnade mig.
-omg I made it on time, i can't believe it. I'm so sorry sweetheart.
-It's okey you're here now aren't you sa jag. han pressade sina läppar mot mina och sedan kramade han mig igen. Jag lade mig ner igen och så var det dags igen.Jag höll i hans han och klämde till. Jag bet ihop.
-Are you okey?
-DON'T SPEAK... Jag andades djupt och snabbt. 
-why isnt' the anesthesia working yet?,sa jag
-You just got it Miranda it's going to take a little bit sa Jasmine
Harry satte sig bredvid mig och smekte mitt ansikte och mitt hår. 
-Everything is going to work great, you're such a strong girl. 
-I love you Harry, sa jag
-I love you too, sa han och kysste mig.
-I'm so sorry I ruined your big consert, sa jag när sammandragningarna kom igen. Jag klämde till lite på han hans och han pussade min kind.
-Be happy, you're giving me a miracle today. Han får mig alltid att må bättre. Jag andades djupt och han hjälpte mig med andnings övningar. 
-we're going to be parents, sa jag och skrattade
-Yes we are.
-Btw our parents are taking the first plane , so they'll be here tomorrow morning. Ja, jag vill ha mamma och pappa. 

Jasmine's perspektiv
Dem kom i tid, Jag var så glad. Harry sprang in mot Miranda och han kramade om henne. Lyckan i hennes ögon. Hon var så glad och lättad. Han var med henne nu. Nu kommer allt gå perfekt. Hoppas jag.  Vi var däri flera timmar.  men hon har inte ''dialated'' till 10 än. Stackarn. Zayn såg också riktigt glad ut. Ah var nervös. Hans ''lillasyrra'' ska föda. Fastän hon är ung o ogft. Det går emot vad han säger. Men han var glad. Han skulle blir ''farbror/morbror''. Att föräldrarna kommer göra saken så mycket bättre. Även Elias skulle komma. Jag har saknat honom

Zayn stälde sg vid Miranda och höll hennes andra hand. Han pratade med henne. De försökte få henne på andra tankar. Det funkade. Hon satt och skrattade ibland kom ett inslag av ilska och panik. Men annars så funkade det. Dem var så bra. Jag stod där och log. Jag tog även fleeeera bilder. Detta är minnen jag inte vill glömma. Miranda's sammadragningar började närma sig varandra väldigt mycket. hon fick ingen paus längre. hennes ögon var fyllda med tårar. Stackan jag skulle göra vad som helst för att ta bort ''her pain''
-Okeh honey it's time to take a look again, sa doktorn. Harry's min när han såg hur doktorn såg ut och att det var en KILLE.
-I think It's done, sa hon
-What are you going to take a look at? frågade Harry
-I'f she's dialated enough. Doktorn satte sig vid slutet av hennes ben och kollade.
Harry såg så förvånad ut. Han stirrade bara på doktorn.
-10 cm, it's time , do you feel the urgue to push ?sa han
-YES, I feel it skrek hon
-You have to go out, mr styled put this on. Han kallade in flera doktorer. Sedan var vi tvugna att gå ut. Innan jag gick så såg jag paniken i Miranda's ögon.

Vi satt där ute i en kvart Sen kom Louis, Liam, Niall , Ida och Cornelia. De hade fullt med presenter med sig. ballonger. it's a girl och it's a boy. Nalle björnar i alla färger, kläder, cupcakes och mkt mer.
-You guys are so cuute, ropade jag och kramade om dem
-But we don't knwo the sex of the baby.
-That's why we got both. sa Niall stolt.
-Where is she?, frågade Louis
-She's in there, with Harry. The baby is coming now, sa Zayn glatt. 
-Now, omg we made it in time, sa Cornelia
-Thank god, sa Ida
-I can't believe it we are going to be uncle's sa Liam
-Jinx for the first babysitting job, sa Louis
-Jinx for the first, dress or suit sa Niall
-Jinx for the first one to carry the baby, sa Liam glatt
-I'm doing that sa Zayn
Vi alla skrattade. Efter ca en halvtimme, kom Harry  med panik i ögonen...


Det är dags att föda. Vad tror ni har hänt?  Killarna är glada :) Kommentera :) 2 till inlägg kommer idag :)

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: sabina

MED PANIK I ÖGONEN? Jag dööör. Jag vill veta nu! aaah!<3



Och btw, jag har sett att ni skriver oftast "här" såhär "her" och det betyder ju "hon"...här stavas ju "here" Tänk på det, annars är ni otroligt duktiga! <3

2012-05-22 | 11:37:33
URL: http://musikmongot.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag döör!!! Kan inte vänta tills nästa del!!!!!!!

2012-05-22 | 12:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0