This wasn't just a dream - Del 81

2012-05-16 | 16:43:36
Detta har hänt:
-Your smile that you give me everyday makes me calm yet my heart skippes a beat. When you look at me I feel like the luckiest man on earth,
- I love you, mimade hon
-That's why I want to ask you a ques...
-Are you ready to order dessert? frågade servitrisen. Nu skulle hon komma nu?!
-No not yet, sa Jasmine och log. Tack
-Okey I'll be back in a bit, sa servitrisen och hon gick.
-What did you want to ask? frågade Miranda och hon tittade på mig men en frågsamm blick...



-What?, sa jag 
-You said you wanted to ask me something, sa hon ivrigt 
-Oh yeah, I wanted to ask you...ehm... ehm
-yeaah,? sa Jasmine
-Have you though on which hospital you wanted to deliever the baby in? Nej det där var inte frågan jag ville fråga 
-ehm yeah I though of San Andrew's, sa hon tillslut
-oh yeha that's a great hospital svarade jag. Servitrisen kom tillbaka och vi beställde dessert. Vi åt och sedan åkte vi hem. Miranda ville inte sova, hon var tydligen pigg. Hon satte sig vid tv:n och satte på en film. Jag satte mig bredvid henne och ag lutade mot henne. Jag var jätte trött, Imorgon skulle vi fortsätta med förberedelserna inför konserten och imorgon ska jag också på en födelsekurs med Miranda.
-Harry, you've been working all day and you're going to work tomorrow to. Go sleep.
-No, I want to stay her. Hon ströck isn hand över min kind. 
-okey,... don't forget the course we have tomorrow. 
-No I haven't forgotten, it's at 5 o'clock right?
-Yes, svarade hon.  hon lekte med mitt hår och jag somnade tillslut. Hon väckte mig och vi gick tillsammans till rummet och somnade...

Zayn's perspektiv
Jag kysste  Jasmine innan jag åkte iväg. Vi tränade så mycket. Vi sjöng, dansade, provade kläder...allt. Denna konsert skulle vara stor! Jag längtar verklgien, ser framemot detta. Dock skulle inte Jasmine och Miranda komma men tur för dem så sänds konserten live ;) 
-It's time to try on the clothes, sa Hannah hon är våra stylist.
-Let's go, sa Niall 
-Harry, the white shirt, blue jacket and chinos
-Niall, the beige chinos and the white t-shirt
-Liam grey quared shirt and jean
-Louis striped t-shirt , red chinos
-And Zayn chinos, white t-shirt and sportsjacket
Vi såg nice ut. Sedan var det dags för dans. Vi lärde oss en nya koreografi, vilket ja gick lite segt för mig. 
-I can't do it
-Come on Zayn, Ofc you can !
-NO I can't.
-don't be a sourpuss, sa Harry och skrattade
-Come on I'll help you, sa Liam och vi gick igenom stegen. Tillslut fixade jag det. När vi var klara ville alla bara hem. Jag och Harry åkte i samma bil och vi började prata om konserten, dansen och sen frågade jag en fråga om Miranda.
-Yesterday at the dejt, where you planning on proposing to her? Han vände sitt huvud och tittade på mig. Jag såg att han började små le.
-Yes I was, sa han och det stora leendet kom fram. 
-Really ? Dude that's awesome
-Yeah, I've actually talked to her dad about it too, sa han.
-You're a realy gentleman.
-When are you doing it again?
-Tomorrow morning, sa han och log igen.
-Call me after
-ofc brother, sa han.Han hoppade av och jag vart skjutsad hem. Det var rätt sent, vi slutade två timmar senare och när jag kom hem såg jag att Jasmine hade fixad middag. Det var ljusstakar på bordet och hon hade dukat. Men var var hon? Jag letade och såg att hon låg på soffan. Hon hade på sig en vacker röd klänning. Hon sov. Jag bar upp henne pch tog henne till rummet, tog av henne klänningen och satte på henne pyjamas. Sedan tog jag en dusch, satte på mig ett par pyjamas brallor och sedan la jag mig bredvid Jasmine och jag somnade omgående.

Jasmine's perspektiv
När jag vaknade var Zayn bortda, baby. Jag gick upp och tog ett långt varmt bad. Åh vad skönt. Det var ett tag sen... Sedan klädde jag på mig. Idag skulle grabbarna jobba extra eftersom att de hade sovmorgon imorgon, vilket betyder att jag kommer få vakna upp i hans famn.  Jag kom på en ideé, jag ska ordna en middag. Jag åkte till köpcentret och handlade lite mat och grönsaker. När jag kom hem så började jag förbereda allt. När kycklingen var i ugnen så började jag fixa mig. Jag satte på mig en tight rödklänning och jag lockade håret.Runt klockan nio tog jag ut kycklingen och jag dukade. Jag tände ljusstakarna och satte mig och väntade. Salladen var på bordet, kycklingen var på bordet, desserten var i kykskået och jag satt här väntandes... En timme gick... Två timmar... Var är han varför är han så sen? Tre timmar gick och jag satte mig i soffan...
Jag vaknade upp i Zayn's famn. hade han burit in mig hit, aw älskling?
-Zaaayn, sa jag och jag började kyssa honom
-morning, sa han med hans sexiga morgonröst
-Ååh, I didn't see you the whole day yesterday, sa jag och satte mig på honom
-I'm sorry whe we're late, we worked so hard.
-I saw what you did, It looked delicious.
-It's okey , I understand. You are delicious sa jag och pressade samman våra läppar. Han rullade och lade sig på mig. 
-you are, sa han och kysste min hals och sedan mina läppar. 
Vi gick upp och åt frukost, vädret var galet. Det regnade jätte mycket och stormen hade kommit.

Harry's perspektiv
När jag vaknade så sov Miranada fortfarande och jag ville inte väcka henne, jag gick mot badrummet för att ta en snabb dusch. Jag hörde dörren öppnas.
-Morning honey, sa Miranda's röst. Jag vände mig om och där stod hon...naken
-Godmorning baby, sa jag och kysste henne.Jag drog henne närmare mig och vi började kyssas under vattnet...

Vi bytte om och sedan började jag göra frukost.
-Guess what I'm making?, sa jag
-I smell waffles ,sa hon och loog mot mig.
-Your favorit, svarade jag och hon kramade mig bakifrån. Regnet piskade våra fönster.
-omg the storm is here, sa Miranda och såg rädd ut.  Jag hade en plan i en av våfflorna har jag lagt en överraskning. En ring. 
-Let's eat, sa jag. Vi satte oss ner och hon plockade fram,sylt och grädde.  VI åt varsinna våfflor och när hon tänkte ta en ny så tog hon nästan fel.
-No not that one!, sa jag och gav henne den ''rätta''.
-What?
-That one is better, sa jag och log.
-I love you so much miranda do you know that you are my everything.
-I love you to honey you are my world, sa hon och lutade sig mot mig för att kyssa mig precis då började det åska och blixtra och hon hoppade till.
-Omg did you hear!, it's crazy sa hon räddsamt 
-Yeah, det fortsatte åska.
-Let's finish eating then let's go back to bed, sa hon och log
-Great Idea, sa jag och pussade hennes kind...

Oooooh


I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Anonym

Sluuuta!! Jag vill veta vad som händer! Snälla börja på kapitel 82 nu!!! Älskar verkligen eran blogg!!!!!

2012-05-16 | 22:17:58
Postat av: Johanna

SV: Tack detsamma skulle jag verkligen säga!:D

Ja det skulle vara kul, när jag kommit in lite längre i novellen skulle det vara grymt, kan ju kommentera då!:)

2012-05-16 | 22:33:43
URL: http://odstory.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tänk om hon äter upp den xD

Jättebra :D

2012-05-16 | 23:39:15
Postat av: juliah

snälla, snälla, snälla, snälla börja på del 82 är desperat!!!!!!

2012-05-17 | 19:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0