This wasn't just a dream - Del 76

2012-05-13 | 13:11:12
Detta har hänt:
Jag sov inte en blund den natten. Jag tänkte bara på Harry. Han bad om ursäkt flera gånger . Jag älskar honom så mycket. Han ångrar sig han menade inte något. Han älskar mig. 
''lease baby, I didn't mean anything, you are the only one for me. I love you more than anything you and the baby. You guys are everything for me. I want you in my life...I need you in my life, Forgive me.''
Dem orden, Dem meningarna var det jag tänkte på. Imorgon ska jag prata med honom. Han kommer be om ursäkt igen och jag ska förlåta honom. Vi får arbeta på oss. Imorgon så går jag till honom och pratar. Vi får reda ut detta och jag får sluta vara så envis...


Tumblr_m0cftiacfd1qfy4gwo1_500_largeTumblr_ljt8gyrose1qfdqsxo1_500_large

Jag vaknade upp på morgonen och Jasmine hade gjort frukost. 
-Godmorgon gumman, jag ville inte väcka dig. Du sov inget
-Nej jag vet jag tänkte, sa jag och log
-Vad ska du göra?, sa hon samtidigt som jag tog en pankaka
-Jag ska prata med honom idag.
-När?
-Nu, svarade jag. Jag ställde mig upp och öppnade dörren. 
-Jasmine har du beställt någon tidning?
-Neej, vilken tidning
-Jag tog upp tidningen. Det var en spansk skvaller tidning. På framsidan var det ett par som dansade. Vänta det var inte vem som helst.
-Det är Harry
-Vad menar du, sa Jasmine och kom mot mig.
-Vem är hon?, frågade hon. Jag fick en klump i halsen.
''Has Harry Styles dumped his pregnant girlfriend for this girl?''  stod det stor som rubrik. Det fanns fler bilder inut i tidningen där de dansade. Hans händer på hennes höft och hennes röv mot hans skrev. Sen såg jag en till bild som fick allting runt om mig att stanna till. En bild som fick mitt hjärta att banka, en bild som fick tårarna i mina ögon att koka. Det var en bild där deras läppar pressades samman. ''Jag menade ingenting, jag behöver dig, bara dig'' 
-Vad är det där? Jag gav Jasmine tidningen och jag såg hennes förvånade mig. Jag stod där helt stum. Jag tänkte gå och förlåta honom. Sen ser jag detta. Är det här vad a break betyder? Han menade ju inte det!
- Jävla idiot!
Hur kan han säga att han inte menade något och sen göra såhär?! Jag förstår bara inte, varför känner han att han måste såra mig.
- Asså jag kommer slå honom, jävla.. sa hon innan jag avbröt henne.
- Jag ska ändå dit.
- Säg inte att du ska förlåta honom!
- Nej, jag ska slänga tidningen på den jäveln,  sa jag och tog tidningen i handen och gick sedan ut ur rummet. Jag kollade på bilderna och återigen fastnade min blick på när de kysstes. Jag kände hur tårarna började strömma ner men jag brydde mig inte. Jag orkade inte, jag ville hem. Hem till mamma och pappa. Bara hem och lämna allting. Jag gick till rummet där Harry var, jag tog ett djupt andetag innan jag knackade på dörren. Zayn öppnade dörren och gjorde en gest åt mig att komma in men jag bestämde mig för att stå ute. Harry kom och han tittade på mig och log lite. Han tittade på mig med hans leende som alltid fick mig att bli knäsvag.
-Miranda, sa han
-You really are something, sa jag irriterat
-Why are you crying, sa han samtidigt som han försökte torka bort mina tårar.
-Don't you dare touch me, skrek jag ut
Zayn stod och stirrade på oss sedan kom Jasmine bakom mig.
-Miranda let's just go, don't make a scene, sa hon samtidigt som hon försökte dra bort mig
-No, let me go!
-Miranda what's wrong, we talked yesterday I gave you time to think. Please just forgive me so we can go back to...
-Go back to... forgive. This morning I woke up and my thought was to forgive you. Then I saw this, jag slängde tidningen på honom. 
-Don't come near me, sa jag. Han stirrade bara på tidningen. Han lade sin hand för munnen och tittade sedan på mig. 
-Miranda it's not what it looks like.
-I'm not the kind of girl who get jellous if you dance with another girl, but when you dance like that. It looks like your doing something else. Then you kiss her. This is the same day you you asked for forgivnes.
-Miranda she kissed me
-SHE KISSED YOU, oh awesome but it's not your hand on her hips pressing her ass against you. Han var tyst.
-I don't think I can handle more of this Harry. 
-Miranda I'm sorry but this wasn't meant to happen. I got pretty wasted and...
-You've been blaming alcohol a lot these days. I'm pregnant Harry you can't be drinking like that. It's irresponsible, sa jag
-I know, but Miranda i promise she kissed me and it didn't mean anything. I shoved her away imidiatelly. 
Jag stod där och tårarna rann ner för mina kinder, jag försökte torka bort dem men fler och fler kom.
-Miranda please don't cry, I hate seeing you cry.
-It's because of you!, sa Jasmine. Han tittade surt på henne sen tittade han på mig igen. Hans ledsna ögon. Han ångrade sig. Men NEJ. 
-Miranda please just listen to me let's talk alone just you and me. Jag torkade bort tårarna igen
-I don't want to talk to you right now, sa jag och vände mig om. Han sprang efter och la sin hand på mn axel.
-Miranda just listen to me
-NO, I don't want to. You're going to say '' I was drunk bla bla'' . she kissed me but I never had sex with her on the dance-floor. That's fucked up. The day you begged me to forgive you. Do I mean that little to you Harry?, Fan tårarna kom tillbaka. Varför kunde jag inte bara stå där sur och arg utan tårar. 
-I'm sorry
-Are you done now?
-Miranda I'm sorry. It was wrong dancing with her like that and she kissed me I promise I pushed her away
-This has been the worst trip and worst birthday weekend ever. Thank you for everything but tight now I really don't want to talk to you.
-MIRANDA please
-just leave me alone,I was going to talk to you and make up for yesterday but you fucking screwed up. sa Jag
-Miranda i'm begging you please just talk to me
-No, I think our break just went to over . sade innan jag gick till vårt rum. han gick efter men jag stoppade honom. Jag behövde vara i fred. Jag lät inte ens Jasmine komma in.  Jag satte mig på golvet och bara grät. Jag grät och grät och grät. Varför gör han så om han älskar mig!? Gjorde jag precis slut?

Jasmine's perspektiv
Hon var verkligen sårad, nu mer än någonsin. Jag sprang efter henne men hon lät mig inte komma in. Jag hörde henne gråta genom dörren och något inom mig brast. Mina ögon tårades upp. Min älskling varför ska hon aldrig få ha en clean break utan något drama? Harry kom och stod bredvid mig. Han hörde henne gråta och han drog sig i håret. Han bankade på dörren och bad henne öppna, men det gjorde hon inte. Han rös och han såg bedrövad ut. Hennes gråt hördes fortfarande. Harry såg galen ut. Han visste inte vad han skulle göra.
-Did she just end things? frågade Harry
-Harry she's super upset right now. Let her think.
-I'm a screw up sa han och gick till rummet där Zayn var, Jag följde efter.
-Why did you do that?,  frågade jag.Jag var så fucking sut och besviken på honom. Men han var verkligen ledsen och han ångrade sig, jag ville inte skälla ut honom.
-I don't know Jasmine, we just danced and I didn't think!
-You were grinding on eachother you have to had think. 
-I've ruined everything, sa han för sig själv.
-No you have to talk to her, explain to her that she kissed you. That yes you danced with her in that way but it was wrong. You must tell her that you love her though she already knows that. She's not safe with you anymore. She want you to be her guardian, sa Zayn. Åh min älskling vet alltid vad han ska säga. Jag tittade på honom och tog sedan tag i hans hand. 
-I know, I know. I hate myself
-Don't say that Harry, sa jag
-I hate everything I do the fact that I upset her, The fact that I ruined her birthday and the fact that I make her cry. 
I hate hearing her cry it breaks my heart, sa han och han var tårögd. Han vet verkligen inte vad han ska göra.
-How can I fix this?, frågade han
-Talk to her, later today. Let her be now.
-I don't want what we have to end. It can't end. I want her, only her. Han tog upp en ring. 
-Is that an?
-This is my engagement ring to her. I want to propose
-Well you shouldn't propose now Harry, she's upset and angry. Do it later not now. And when I say later I mean not her in Spain !
-I know I know!
-good.
-I'm so sorry for ruining your vacation guys.
-Don't say that.
-So sorry. han ställde sig upp satte på sig en t-shirt och han gick ut ur dörren
-Where are you going?
-Out, to get some air. Han stack.  Shit asso jag fattar inte vad som hänt. Hon har all rätt i världen att vara sur. Hon är ledsen och hjärtekrossad. 
-Zayn we have do to something.
-No Jasmine they have to fix this. The only thing we can do is to be there for them. Jag nickade han pussade mig på kinden men jag ville ha mer. Jag tog tag om hans ansikte och jag kysste honom. 
-I'm gonna go talk to Miranda, sa Zayn
-Okey, I'm coming with you.
-No stay her, I need to talk to her alone. sa han innan han återigen kysste mig och gick. Jahapp nu var jag här ensam vad skulle man göra. Jag gick in på twitter och såg allt alla hade skrivit. De var på Mirandas sida eller dem flesta i alla fall. 

Zayn's perspektiv
Jag gick till Miranda's rum, knackade på men ingen öppnade.
-Miranda it's me, open. Det tog någon minut men tillslut öppnade hon.
-Zaaynie, sa hon ledsamt. Jag gick in och kramade om henne. Hon började gråta. Vi stod där hon kramade mig och grät i min famn. Jag stod där och tröstade henne. Så som en bror ska. Hon va trots allt som min lillasyster.
-Why did he do that, grät hon ut?
-Listen to me honey I can promise you that she kissed him and he pushed her away.  I saw that. I also hit him.
-You saw? and you did.
-Yes to both.
-Zayn my heart hurts, sa hon och grät. Hon kramade mig ännu hårdare. Jag kände mig svag. Att höra henne säga så fick mig att skaka. 
-Now listen to me sweetie, he loves you more than anything on this planet and so do you, sa jag samtidigt som jag höll hennes ansikte.
-I know, but he hurt me. Everything, I was going to forgive him this morning then I saw the pictures. The way they danced and her lips pressed to his. It doesn't matter if she kissed him. He made her think that he wanted to kiss her.
Hon har rätt men.
-you're right it was wrong to dance with her.
-No, not to dance with her. that's not wrong or maybe for some people but I don't care. He can dance but not like that. The way they danced was disscuisting. We don't dance like that. I don't press my ass against his groin and move my hips around. I just can't believe it. He made her think that he wanted a kiss, sa hon ledsamt.
Vi sto doch pratade ett tag och jag kramade om henne. Jag var med henne i några timmar, vi pratade bara. 
-Zayn I broke up  with him.
-I heard that, but you didn't mean it right?
-I don't know. No I don't want it to be over but I don't want to be with someone who hurts me and  someone who blames the alcohol everytime. 
-I know you didn't mean that. He feels so bad Miranda believe me. I've talked to him a lot. I was so angry with him for hurting you, my little angel. But he is a great guy for you he loves you so much. He's also the father of your baby.
-I know, svarade hon bara. 
-You decide what to do but give him a chance to talk okey honey. 
-Okey, but not now. Not today. I need to think again
-Okey honey, I'm going to go find Harry and I'll tell Jasmine to come, is that ok?
-Yes and where did he go? Is he alright? svarade Miranda
-He just wanted some air and he's ok he kind of hates him self, hennes min ändrades och jag gick.
Jag gick ut på gatorna för att leta efter Harry, och jag hittade honom vid stranden . Han bara satt där och kollade på vågorna. 
-Harry, let's go to the hotell.
-No Zayn, I'm an idiot. I don't want her to se me.
-yes you might be but she just wants to think. She loves you Harry and she's going to take you back,
-How can you be so sure!?, skrek han
-Listen to me, I'm so and at you for hurting her but still you to are meant to be. You guys are great together. The way she light's up when she seens you and the way you talk about her. That's true love. You have come a log way. If you can get through this you can get through everything. You are also the father of her child.
Harry stirrade på mig och nickade. När jag sa att hon lyste upp och att det var true love, så log han. 
-and that to! The way you smile when i talk about her. I know you love her more than anything!
-I do, i really do. She's my everything.
-Now let's go back to the hotel before the media sees us.
-To late...
-Harry who's that girl? Harry did you dump Miranda? Harry Harry Harry, skrek dem.
-No i did not, I love Miranda more than anything and I will never dump her. That girl was a fan who wanted to dance, so I danced with her then she kissed me and I pushed her away and I got out of the club. Are you happy now You got the truth now leave me ALONE, sa Harry innan vi började gå  mot hotellet.

Jasmine's perspektiv
Jag satt där Miranda och vi pratade bara, om allt. Hon älskade verkligen honom och han henne. Han hade gjort ett misstag och hon hade svårt att förlåta honom. Jag satte på tv:n för att se om något roligt var på tv, vilka såg vi då. Jo Zayn, Harry och Miranda.
-Great.
''The famous Harry style had a kissing party at the club, what about his girlfriend, the pregnant Miranda brown?''
-Snälla stäng av
''This is what Harry had to say : No i did not, I love Miranda more than anything and I will never dump her. That girl was a fan who wanted to dance, so I danced with her then she kissed me and I pushed her away and I got out of the club. Are you happy now You got the truth now leave me ALONE
Jag stängde av, jag såg hur Miranda log för sgi själv.
-Du är så söt
-Va nej vad menar du
-Du log
-ah kanske, svarade hon och log igen
-Vad sa du göra.
-Jag vet inte, sa hon och leendet försvann
-Jag vet att du vill prata med honom och att du saknar era kyssar och allt.
-Det är klart jag gör, saknar allt. Han perfekta leende ,hans perfekta ögon sitrrandes in i mina. Hans armar som håller om mig. Sättet han sätter sina händer på min höft. Varje gång han ska säga Godnatt så kysser han mig och min mage. Han säger hur mycket han älskar mig och han säger det till barnet också. Att han alltid ger mig komplimanger och pussar mig alltid på pannan. När han tar sina fasta grepp om mig och kysser mig.
Hennes ögon började tåras upp
-Han är allt för mig, jag älskar honom
-men...
-Han har sårat mig mycket, mne jag kommer aldrig hitta någon annan som honom.
-Men att kyssa någon anna är att vara otrogen, la Miranda till
-ah men..., sa jag
-och jag pallar inte att gå igenom sånt igen. Med Nate och sen Harry. 
-Harry och Nate är två HELT olika personer Miranda.
-Jag vet.
Vi pratade hela natten och hon somnade tillslut. De senaste tre dagarna har varit kaos! VI kom hit för att ha kul. Miranda bad om ursäkt för att hon förstört resan flera gånger. Men det är inte hennes fel någonstans. Utan tvärtom hon har varit offret här. Jag och Zayn hade löst det som fanns mellan oss men om jag var i Mirandas position skulle jag göra exakt detsamma. Han gjorde fel, det gjorde Harry verkligen. Men jag vill att de ska prata ut med varandra och bli sams. Dem är perfekta för varandra. Jag vill att det ska bli bra så att han kan fria till henne. Då kan de gifta sig och leva lyckligt med sitt barn. Men vem vet om det kommer gå så långt. Ett steg i taget låt de bli samns för. Hoppas hon välljer att prata med honom för det får inte vara slut mellan dem !


Här får ni ett långt inlägg, vad tycks? Ni fick mer drama som ni ville :) Vad skulle ni gjort om ni var i Mirandas position? som henne eller skulle ni fölåtit honom? Vad ska Jasmine och  Zayn göra nu? Gör dem rätt ? Ska Miranda förlåta honom nu? Hur ska deras framtid bli? Ett till inlägg kanske kommer ikväll annars imorgon :) puss på er KOMMENTERAAA

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Anonym

Gud va bra!!!!!!!!!!!!!!!!! Ni borde seriöst skriva en bok!!

2012-05-13 | 20:42:32
Postat av: Jonna

Jätte bra! Ni är otroligt duktiga!!! ;D

2012-05-13 | 23:20:49
URL: http://mirrorsisters.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte bra älskar den här novellen??

2012-05-14 | 14:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0