This wasn't just a dream - Del 73

2012-05-12 | 01:29:31
Detta har hänt :

Mitt huvud dunkade aaj så ont det gjorde. Jag ville bara dö. Jag försökte minnas vad som hade hänt igår men jag kom inte ihåg någonting. Det sista jag kom ihåg var att jag dansa med Min underbara Miranda i klubben på hennes 18 års dag. Var är hon förresten? Varför sover Zayn bredvid mig och inte Miranda? ...


-Zayn, wake up dude!
-No... my head hurts. svarade han. Ah det gjorde mitt huvud med varför drack vi så mycket igår?
-Why did we drink so much yesterday? and where are the girls?
-I don't know. I don't remember so much, except I got in to a fight with Jasmine.
-I don't remember so much, the last thing I remeber is dancing with miranda at the club. When did you fight.
-ehm I think after the club, I think I was in a fight with Miranda to, sa han och han såg frågsam ut.
-Where you? I don't remember so much. I'll go talk to Miranda she was the only one not drinking, sa jag med ett leende på läpparna
-And I want to kiss her godmorning, sa jag när jag gick.  Jag satte på mig en t-shirt sen gick jag. Mitt huvud gjorde verkligen ont.

Miranda's perspektiv
Jag sprang in i hotellrummet med Jasmine efter mig. A BREAK a fucking BREAK. Det är som att säga att det är slut. Vad är break för något. varför ville han ha en paus för? tårar strömmade ner för mina kinder. 
-Miranda ta det lugnt! tänk på barnet
-Han vill ha ett BREAK en FUCKING PAUS.
-han var full coch då...
-DÅ SÄGER MAN VÄLL SANNINGEN, tårarna fortsatte strömma ner. vad skulle hända nu?
-Gumman snälla ta det lugnt, han är en idiot. Men ni får prata om det imorgon när allt är bra!
-NEJ jag vill inte SE HONOM, sa jag jag la mina händer på migg ansikte och sjönk ner på golvet.
-Det är som om han tagit mitt hjärta och stampat på det, grät jag ut.
-Älskling kom här, sa hon och hon kramade om mig.
-han är en idiot, jag har aldrig sett honom så full. Jag satt där och grät i hennes famn. Allt spelades upp. Allt och då började jag få ont. Denna gång värre än första gången. 
-Jas-Jasminee
-ah
-Det gör ont, jag kan inte andas. de-de-det gör ONT. AAJ
-Vänta vaa?
-Ring hit doktorn. Hon sprang och ringde doktorn. jag låg där på golvet och vred mig i smärta.
-han är här om fem minuter, jag ska gå coh säga till Harry
-NEJ; SÄG INTE TILL HONOM!, jag behöver inte honom aaj...här
-Jo
-NEJ, skrek jag. Doktorn kom han undersökte mig, tog lite blodprov och gav mig lugnande medel. Han bad mig ligga i sängen och vila hela nästa dag. Det var det sista innan jag somnade. 

Jag vaknade tidigt nästa morgon, Jag reste mig upp för att dricka vatten. Jasmine sov, stackarn ahde inte sovit ohn hade tagit hand  om mig hela natteb. Jag kände mig självisk hon hade också gått igenom mycket med Zayn. Men han kysste henne min kille gjorde i princip slut. Ja gick till köket, jag stirrade på plåstret på min arm. aj det gjorde ont att ta blod. Sedan började jag tänka på Harry. Förstår fortfarande inte hur han kunde... *Knack...Knack...Knack*. Det är säkert doktorn som är här för att kolla till mig igen. Jag öppnade dörren och där var Harry.
-Godmorning baby, sa han medan han utade sig för att kyssa mig
-Get Away from me, sa jag och puttade undan honom. han såg förvånad ut
-What's wrong with you.
-oh...oh what's wrong with me. Are you FUCKING kidding with me?
-Noo I'm not what's wrong? And what happend to your arm? are you okey?
-No Harry No I'm not okey. You broke my heart. You crushed it so just leave me alone,sa jag mina tårar väcktes upp och jag stängde dörren. Jag sprang till rumment. Han fortsatte knacka, sedan öppnade han dörren. Det här är ju hans rum med. Jag gick till sovrummet och jag såg att Jasmine var vaken och hon stirrade på mig. 
-Miranda You were supposeed to lay donw all day. plese just do as the doctor said! sen såg hon mina tårar
-What's wrong now? frågade hon innan hon såg Harry bakom mig. Han tog ett grepp om min arm och vände mig om.
- What have I done?
- Harry, please just go.
- But.
- Please.
Han släppte min arm, kollade på mig och sen vände han sig om och gick ut från rummet. Jag hörde hur dörren stängdes igen och sen satte jag mig snabbt på sängen.
- Är du okej?
- Ja, jag behöver bara få i mig något.
- Okej, kom så går vi ner och äter, sa hon och jag nickade.
Vi bytte om och fixade oss lite och sen gick vi ner.

Jasmine's perspektiv
Vi hade tagit lite frukost och vi bestämde oss för att sitta vid ett bord vid fönstret näär jag ser två bekanta ansikten. Zayn och Harry. Jag sade det till Miranda men hon ville helst inte bry sig just nu. Det enda sättet vi kunde komma till bordet vi skulle sätta oss vid var att gå förbi killarna. Vilket vi gjorde. Jag och Miranda pratade med varandra medans vi gick förbi och de bara kollade på oss. Vi passerade deras bord utan att kolla bak, vi ignorerade de helt enkelt. Vi satte oss ner och vi såg hur killarna kollade på oss, allt spelades upp i mitt huvud igen. Allt de skrek åt oss , oansvariga, Harry kallade henne bitch. Exakt allt spelades upp.
- What have we done, please just tell us, hörde vi en röst säga och båda kollade upp. Självklart, killarna.
- No, sa Miranda och kollade sedan på mig.
- If you don't tell us we can't fix it, sa Zayn.
- No need to.
- Come on Miranda!
- No Harry, we're on a break. Remember?
- What? Why?
- Because you wanted too. 
Skitrött redan. Bildlöst inlägg men aaaaaaaja kommentera! :)

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Jessica

Skit bra kapitel... Fast kanske lite för mycket drama :) <3

2012-05-12 | 12:36:58
Postat av: Anonym

skit bra :)

2012-05-12 | 13:56:37
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-05-12 | 15:35:23
URL: http://blogofphoto.blogg.se/
Postat av: Sofia Sörensen

jättefin blogg! haft en bra dag? kram

2012-05-12 | 16:22:18
URL: http://sso.blogg.se/
Postat av: michelle

Skriv inte så fort om du nu gör det för det är ganska mycket stavfel och sådant smått men annars var det jättebra! Fortsätt så, man måste börja någonstans, ellerhur? ;)

Besök gärna min blogg!

2012-05-12 | 18:01:28
URL: http://moofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0