This wasn't just a dream - Del 72

2012-05-11 | 10:50:50
Detta har hänt:
Först log jag lite, tänkte han fria? men sen I can't be with a girl like that , vad menar han med det? Ska han göra slut? Nej, det kan han inte. Tårar. Mer tårar och ännu mer tårar. Jag sprang den lilla biten till rummet där jag öppnade dörren och slängde sedan igen dörren. Jag satte mig ner på golvet och lutade mig mot dörren. Jag lade mina händer för ansiktet och började gråta. Jag hörde Jasmines röst och sen så kände jag hur hennes armar omfamnade mig.
- Han skulle fria, 
-vänta vad säger du Miranda?
-Han tänkte fria till mig men han ångrade sig sen. Ha-han vill inte vara med mig. Sa jag mellan snyftarna.
- Shhh, bara shh, sa hon och pussade mig på hjässan.


Tumblr_lqiu5rlyz41qjaxi9_largeTumblr_m3i6ipu5sd1qzh7tdo1_500_large_large


-Nej, Nej,nej, grät jag ut.
-Du misstolkade säkert allt, han sa säkert något annat gumman
-Nej  det gjorde jag inte, han sa : I can't be with a girl like that. Vaddå like that Jasmine snälle förklara det för mig!
-Miranda du är perfekt för honom, när hon sa det så rann tårarna ännu mer och jag kramade om henne. Hon fick mig att resa mig upp och vi satte oss på sängen. 
-Jasmine, jag orkar inte varför ska han säga sånt?
-Men gumman han drack också rätt mycket ikväll, det är alkoholen som pratar?
-Då brukar det vara sanning.
-nej jag lovar, vila lite nu sen kan ni snacka imorgon.
-om du lovar att reda ut allt med Zayn...
-Vi får se..., svarade hon. Jag somnade  i hennes famn. och vaknade någon timme senare. men Jasmine var borta-
Jag kunde inte sluta tänka på orden som kom ut ur hans mun. Allt! Jag gick för att be om ursäkt. det är dem ska som be om ursäkt igentligen inte jag. ååh.  Jag reste på mig för att röra på mig och leta efter Jasmine. Jag gick ut till hallen och där stod Harry..

Harry's perspektiv
Thank you for the help guys and thank you for ruining my birthday... Vad var det för skit. Tjejerna satt sig i taxin och åkte iväg. Miranda är så ansvarslös, hur kunde hon. Jag skakade av ilska. Hon var gravid med mitt barn med MITT JÄVLA BARN. INGEN ska skada barnet !! varför fattar hon inte. Hon tänker bara på sig själv.
-WHAT THE FUCK JUST HAPPEND?, skrek Zayn
-Don't speak, sa jag och slog med min knytnäva i ett träd. om och om igen tills jag inte hade en känsel kvar i knogarna.
-stop it HARRY.
-WHAT'S MIRANDAS PROBLEM PLEASE TELL ME.YOU KNOW HER RIGHT?  Han var tyst.
-I can't believe she does everything like that, she's so selfish. We came here to have fun, sa jag
-yes I know, and what about Jasmine., she is a trouble maker. She drinks and Miranda gave her drinks too.
Vi hoppade in i en taxi och gick mot Zayn's rum. Det var tomt. 
-Where's Jasmines stuff? frågade jag. Han stirrade runt men såg inte ut att bry sig. Han var riktigt lack.
-We drank a lot to, but Jasmine drank a lot, sa Zayn
-Why can't they just be without drama? they had to fight.
-yeah that girl pushed Miranda but she's pregnant she's about to become a mother. SHE CAN'T DO THAT.
-YEAH AND JASMINE. She always has to step in and try to be the hero. I can't handle that. and I can't even... , sa zayn han sluta prata och sprang mot toan för att spy. han hade druckit han med även jag, mitt huvud snurrade mycket. Fastän vi mådde som vi mådde tog jag fram en flaska och började dricka. Både jag och Zayn. Vi pallade inte med all drama tjejerna bar med sig. De ska alltid överreagera. Oj hon puttade mig fastän hon nuddade. Oj hon slog mig. Hon rörde inte ens Miranda. eller gjorde hon?... 

Vi satta där och drack sedan hittade jag ringen i min ficka.
-oow look at this... sa jag och Zayn observerade ringen.
-I'm an idiot sa jag för mig själv
-yeaah duude, sa Zayn och skrattade
-And I was going to propose to her, What was I thinking hah I can't be with a girl like that. I guess it's not the time, sa jag samtidigt som jag hörde någon knacka.
-did you hear that?, sa Zayn
-yeah someone knocked, haha or we're to drunk so we hear noices.  Sa Zayna. ungefär 40 minuter senare så hörde jag bankade på dörren och jag öppnade.
-YOU SON OF A BITCH, skrek Jasmine till Zayn och mig
-what do you want? sa Zayn
-You ! don't look at me.
-Harry you are an idiot and ass. you have an amazing girl and look what you do to her on her BIRTHDAY. 
-so what she is an idiot!
-No she's not she wanted to have fun.
-Jasmine go away, sa Zayn
-Is that what you want? Han stirrade bara på henne. Han ställde sig upp och gick närmare. De bara glodde på varandra

Zayn's perspektiv
Jag stod bara och stirrade in i hennes ögon. 
-urgh you smell like crap, sa hon
-yeah yeah, i drank to forget.
-You nag about me drinking, look at yourself Zayn. sa hon irriterat
-But you drink too to much Jasmine and you fight. You know I hate that.
-BUT YOU STUPID IDIOT SHE HIT MIRANDA AND YOU GUYS DIDN'T DO ANYTHING. I STOOD UP FOR HER.
- WE TRIED TO DRAG YOU AWAY.
-YOU SHOULD HAVE SAID SOMETHING NOT JUST STAND THERE AND LET A GIRL HIT A PREGNANT GIRL.
-ARE YOU SERIOUS YOU GUYS OVERREACT.
-OMG OVERREACT, WE CAME OUT AND YOU STARTED TO SCREAM AT US
-YOU GOT KIICKED OUT
-YEAH ADN YOU RUINED HER BIRTHDAY. her 18 birthday we can never have fun without you guys ruining everything with a fight.
-we ruined her birthday... did  we ruin her birthday? det var en retorisk fråga hon kollade på mig men en bitchig blick.
-yess you did, cause you are yerks.
-YOU ARE THE ONE WHO RUINED IT. TOGETHER. skrek jag. 
-just SHUT THE FUCK UP ZAYN., svarade hon
-you know I'm right, you girls are selfish just just...
-just what Zayn
-Nothing just nothing.
-you are a creep, sa hon och hon vände sig om. Jag tog ett fast grepp om hennes arm och drog henne närmare mig. När hennes ansike var nära nog så kysste jag henne. Jaag älskade denna tjej vad som än hände. Jag kände behovetatt kyssa henne så jag gjorde det.
-STOP, sa hon hon puttade undan mig och gav mig en örfil. sedan sprang hon ut ur rummet. Jag kanske förtjänade den där. hon kanske hade en poäng. Tjejen slog Miranda. Jag satte mig i soffan och tänkte bara medan mitt huvud dunkade. hon slog henne  och vi gjorde inget, vi sa inget, vi tog inte bort tjejen. vi skällde bara på dem och Harry sa nog värst saker. Jag borde be om ursäkt jag har gjort fel jag med. I morgon. sa jag innan jag somnade.

Harry's perspektiv
Jag gick ut i mitten av deras konversation jag pallade inte med förhållande tjafs. Jag höll min flaska och klunkade i mig det sista innan jag slängde den i väggen. Väggarn rörde på sig. Jag stod i hallen sedan såg jag en tjej komma närmare mig. Det var Miranda.
-What the hell are you doing here, sa jag och tog tag i hennes arm.
-DON'T... Don't you touch me.
-What's wrong with you, hon såg rädd och ledsen ut.
-Harry please just leave me alone I can't take more...
-You can't take more... I can't take more of YOU
-What is that supposed to mean?
-You are so irresponsable. you are pregnant with my baby
-I'm not and i know
-WITH MY BABY MIRANDA
-YES HARRY!
-So be carefull, I love you so much but you are an idiot
-Stop just stop please. Jag höll fortfarande hennes arm
-Release my arm HARRY. Jag stirrade bara in i hennes stora svarta ögon. Jag närmade mig henne men hon backa undan.
-How much have you been drinking? You are drunk. Go back inside.
-I've been drinking a lot because of you. I want to forget and I want to be calm.
-Forget...?
-Yess.
-Harry I heard what you said.  I can't be wiht a girl like that
-Yess
-What do you mean
-Exactly what I said, sa jag utan att tänka
-What?, sa hon och jag såg att hennes läpp börjdae darra
-What does it mean Harry?  
- Mirandaabear, sa jag och smekte hennes kind.
-What are you saying Harry just leave me alone you don't understand I feel... sa hon och försökte gå men jag höll i henne och jag avbröt henne.
-We need a break Miranda, sa jag innan hennes ögon tårade upp. Jasmine stod vid dörren och hon såg häpen ut. Miranda drog sig ur mitt grepp och sprang mot rummet och Jasmine sprang efter. oj vad snabbt de sprang... hehe.  Jag kände hur allt snurrade, jag sprang mot toan och allting kom ur mig. Sedan somnade jag.

Nästa dag
Mitt huvud dunkade aaj så ont det gjorde. Jag ville bara dö. Jag försökte minnas vad som hade hänt igår men jag kom inte ihåg någonting. Det sista jag kom ihåg var att jag dansa med Min underbara Miranda i klubben på hennes 18 års dag. Var är hon förresten? Varför sover Zayn bredvid mig och inte Miranda? ...


-M. Vad tycks? vad vill ni ska hända? vad tror ni ska hända.? Tycker ni det är bra? vill ni ha drama eller vill ni inte? KOMMENTERA GÄRNA

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Anonym

Sååååååååå himla braaaaa!!!!!

2012-05-11 | 20:59:31
Postat av: Linda

Aaaaaaah likelikelike!!!

2012-05-12 | 00:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0