This wasn't just a dream - Del 71

2012-05-10 | 22:34:08
-So what's the other surprise for Miranda? are you giving it to her tonight? at the club..., frågade jag
-No I was going tog ive it to her at dinner but then I wanted to do it in a better way. I thnk I'll give it to her tomorrow.
-So what is it, show me, sa jag och jag var as taggad
-This, sa Harry och tog fram en box.
-What's that?, frågade jag men jag visste svaret.
-I'm going to ask her to marry me...
Новости
- Oh ..
- What? Is it too fast?
- I mean.. Hann jag säga innan han avbröt mig.
- Come on mate.
- No, it's good. I'm happy for you, sa jag och slog honom på ryggen.
Han log mot mig och jag log tillbaka. Tjejerna  skulle komma till oss när de var klara och bara ett par minuter efter så stod de utanför Harrys rum. Jasmine hade en svart spetsig klänning och Miranda hade en rosa spets klänning. Båda var verkligen ursnygga!
- Hi beautiful, sa jag till Jasmine och kysste henne. Jag kramade sedan om Miranda och sen gick vi ner till lobbyn där en taxi väntade på oss. Vi öppnade dörrarna till tjejerna och sen gick vi in efter de. Vi sa namnet till klubben och när vi var framme betalade Harry chauffören och sen ställde vi oss i kön. Det var några som gav oss snea blickar när vi stod där och så var det några som stod och log mot oss.

Jasmine's perspektiv
Jag stod på dansgolvet med Zayn och vi dansade. Det här var en av de bästa klubbarna vi varit på och allt var bra ikväll. Zayn tog tag i min midja och drog min närmre honom. Jag tryckte mina läppar på hans och jag såg hur han log mellan kyssarna. Jag tog mig ur hans grepp och gick sedan mot Miranda som satt vid baren och pratade med Harry. Jag lade mina händer på hennes axlar och sen satte jag mig bredvid henne. Harry kysste Miranda och sen så gick han mot Zayn.
- One shot, sa jag till mannen bakom bardisken.
- Make that two. Han nickade mot oss och gav oss sedan glasen. Miranda puttade glaset till mig och jag gav henne båda citronerna. Jag och Miranda kollade på varandra och sen skrattade vi till. Jag tog det ena glaset i handen och svepte den. Det kändes som om min hals skulle börja brinna när som helst men ändå gjorde alkoholen mig lite lugn. Jag tog det andra glaset och svepte den lika snabbt. Den sliskiga mannen bakom bardisken log mot mig och blinkade med ena ögat och jag kände mig snabbt äcklad. Jag kände hur rummet började snurra och jag ångrade mig genast att jag gick med på att ta de båda shotsen. Miranda tog min hand och försökte att lugna mig men det slutade med att jag fnittrade som bara den. Jag kände två händer på mina axlar och kollade snabbt bak där jag såg Zayn. Harry drog upp Miranda från stolen och sen gick de snabbt upp till dansgolvet där de gulligullade med varandra. Jag tog Zayns hand och sen dansade vi lite. Det kom en lugnt låt, då lade Zayn sina händer på min midja och lade mina händer på hans axlar. Jag kände mig ganska lullig och jag visste att Zayn också var lullig då han hade druckit lite. Zayn kupade sin hand under min haka och kysset mig mjukt. Vi kysstes ett tag men jag avbröt den när jag hörde hur någon skrek ''puta''. Jag kollade på Zayn som ryckte på axlarna och sen kollade jag mot Harry. Då såg jag hur en tjej puttade Miranda och jag reagerade snabbt. Jag gick med snabba steg mot den där tjejen med Zan tätt bakom mig.
- Vad fan hände? sa jag till Miranda som såg jävligt förbannad ut.
- Jag råkade putta til den här bruden och hon puttade mig.
Hon började skrika att Miranda var en hora och att hon skulle slå henne. Hon puttade till henne ännu en gång och jag lade mig i på direkten.
- Stop it, sa jag och tryckte bort bruden från Miranda.
- And who are you? sa hon och kollade på mig med en bitchig blick.
- You don't wanna figh with us, so just go away.
- Bitch shut up!
- Fuck off, sa jag och gick emot henne så att våra ansikten var bara ett par centimeter från varandra. Miranda kom fram för att örfila henne men hon hann före. När jag såg att hennes hand landade på Mirandas kind och att killarna inte gjorde nånting förutom att försöka dra bort oss gjorde mig sur. Jag gick fram och örfilade henne och puttade sedan henne så att hon ramlade på golvet. Zayn tog min hand och försökte dra bort mig men jag tog mig ut ur hans grepp. Jag såg hur Miranda gick emot tjejen och slog till henne och jag log lite åt det. Jag såg hur argsinnig Harry blev och drog Miranda mot honom. Jag såg hur det kom två storvuxna män. Ena tog tag i mig och den andra i Miranda.
- Be fucking careful, she's pregnant idiot!
Han kollade på mig och ryckte på axlarna. De tog ut oss, släppte taget och ställde sig sedan utanför ingången så att vi inte skulle komma in igen. Zayn och Harry kom ut efter bara ett par sekunder och båda var sura!
- What was that about?! Skrek Zayn.
- She called her a whore and slapped her, I had to do something!
- And you! You're irresponsible, that was just so dumb. Skrek Harry.
- What was I suppose to do then?!
- You should have just left.
- Because if someone slapped you, you would just walk away, am I right Mr Perfect?!
- Miranda, you're one bitch, you shouldn't have done that!
Jag såg hur Mirandasansikte ändrades och jag blev genast arg på Harry. Hur fan kan han säga sådär?! Kalla henne bitch.
- Because you boys did help us, you really did. You just stood there, we're your girlfriends and this is how you treat us?! Sa jag surt.
-YEAH But you shouldn't DRINK THAT MUCH you alcoholic, skrek Zayn
-Look who's talking. Don't you ever say that to me again. You guys are idiots you don't care or anything. The girl fucking slapped her was she just going to stand there.  You should have proteced her. both of you. 
-WE ARE PROTECTING YOU BUT WE DON'T HAVE TO FIGHT WITH PEOPLE!
-DON'T TALK TO ME ZAYN, YOU'RE AN ASS
- And you, don't you ever tell Miranda she's a bitch, she's carrying your fucking child. If you call her a bitch again I will hurt you.
- Don't you tell me what to say, sa han och kollade rakt in i mina ögon.
Jag tog upp min mobil och ringde en taxi och efter någon minut stod den där. Precis när vi skulle sätta oss i taxin vände sig Miranda om.
- Thank you for the help guys and thank you for ruining my birthday...

Miranda's perspektiv
Jasmine hade tagit Harrys kläder till hennes och Zayns rum och sen tagit hennes kläder till mitt rum. Vi lade oss i sängen och hon kramade om mig.
- Han.. Han kallade mig bitch, sa jag
- Killarna hjälpte inte oss, och sen skriker de på oss och det är bara så onödigt. De förstår bara inte.. Men allt kommer att bli bra och det vet du.
-Men hur kunde han, vi gjorde inget fel hur kunde dem bara stå där och kolla på oss sen skälla på oss!
-Jag vet inte. Jag är riktigt sur på båda. Zayn betedde sig som en idiot.
-Men saken är Harry kanske har rätt Jasmine. Jag är irresponsible och en bitch, sa hon och kollade ner.
-Nej det är du verkligen inte!!
-Jag är gravid vad håller jag på med, jag kan inte bråka men folk.
-Hon slog dig Miranda, vad skulle du ha gjort. Hon hade också rätt.
Jag nickade och sen så kramade jag om henne. Vi låg på sängen och kollade på en film när jag sen bestämde mig för att se om killarna hade kommit tillbaka. Jag ville be om ursäkt till Harry. Jag ville vara den stora personen som började be om ursäkt. Hon frågade om hon skulle följa med men det behövde hon inte. Jag ville gå själv. Jag gick ut från rummet och när jag är utanför dörren och ska knacka hör jag Harrys röst.
''And I was going to propose to her, What was I thinking hah I can't be with a girl like that. I guess it's not the time'' Först log jag lite, tänkte han fria? men sen I can't be with a girl like that , vad menar han med det? Ska han göra slut? Nej, det kan han inte. Tårar. Mer tårar och ännu mer tårar. Jag sprang den lilla biten till rummet där jag öppnade dörren och slängde sedan igen dörren. Jag satte mig ner på golvet och lutade mig mot dörren. Jag lade mina händer för ansiktet och började gråta. Jag hörde Jasmines röst och sen så kände jag hur hennes armar omfamnade mig.
- Han skulle fria,
-vänta vad säger du Miranda?
-Han tänkte fria till mig men han ångrade sig sen. Ha-han vill inte vara med mig. Sa jag mellan snyftarna.
- Shhh, bara shh, sa hon och pussade mig på hjässan.

Kommentera gärna och vem letade efter killarna idag? :) Hoppas ni gillade kapitlet. Nästa inlägg kommer upp klockan 12:00 imorgon <3
- S

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Anonym

skit bra :)

2012-05-10 | 22:52:45
Postat av: Linda

LIKE!!!:)

2012-05-11 | 07:10:37
Postat av: alicia :D <3

fan vad bra! :D

2012-05-11 | 07:16:48
URL: http://mittlivsomalicia.blogg.se/
Postat av: Ida Skoglar

Grymt bra !! btw Jag vill (facebook saken) ;)))))) <3

2012-05-11 | 07:35:43
URL: http://myonlylovestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0