This wasn't just a dream - Del 68

2012-05-06 | 21:55:13
Detta har hänt:
- Why did you just do that? sa han och kollade på mig med sina fina ögon.
- Because I wanted to.
Jag tryckte ner hans huvud under vattnet och sen så kände jag hur han drar ner mig. Jag hamnade under vattnet och kollade på honom. Han kom närmre och kysste mig. Hela jag blev varm, han var perfekt.

Tq_large
Harry's perspektiv
Zayn och Jasmine hade varit i Spanien i ungefär 5 dagar och de dagarna de har varit borta har jag och Miranda haft det lite myigt. Ätit middag, varit på bio, hängt med grabbarna och bara myst hemma. Miranda var lite tjurig eftersom att jag inte låtit henne gå ut så mycket. Men doktorn sa att hon skulle ta det lugnt och inte anstränga sig. Ibland får jag ju sätta ner min fot, jag vill inte att något ska ske med henne. Jag vill aldrig gå igenom något som det där igen. Därför har en överraskning, hon måste vila, yess men nu är det dags att hon får ha lite kul också. Plus hon fyller år snart, om tre dagar fyller hon 18. Så jag hade en överraskning för henne. Jag vill att hon ska vara glad så hennes födelsedag ska bli den bästa. 
-Harry honey do you want some tacos?
-Yeah, sure, svarade jag och hon tog fram tacosen från igår. Vi satte oss och åt. Efter så ställde hon sig upp och gjorde disken, jag hjälpte henne med bordet och sedan gick jag mot vårt rum. Tvättade händerna och hoppade sedan på sängen. jAg hörde hur vatten kranen ''sattes på'' och sedan fotsteg mot rummet. Hon satte sig bredvid mig, gav mig en puss på kinden.
-What are we going to do this week, Harry?
-What do you mean? and
-I mean there's nothing we can do? I have an appointement at the docotrs in two weeks. So no doctor. Then Jasmine and Zayn isn't here. Liam got his new girlfriend, Niall Louis went home.  What can we do, sa hon och flinade.
-Well we can do a lot. Like you said there's nothing special happening this week. We can just have fun together. If you know what I mean, sa jag och tog ett grepp om henne och vände henne så att hon låg på mig.  Jag kysste hennes läppar flera gånger,och besvarade varje kyss. Mellan kyssnara så skrattade hon.
-So you want to do this for two weeks?, sa hon och kramade mig.
-Actually it takes a litte more. Our clothes have to be off, sa jag och skratta.
-Harry!, sa hon och slog mig lätt men seda började hon kyssa mig igen
-I have a surprise for you.
-I know the jokes and yes it's in your pants, haha harry not funny for the third time, sa hon
-No a really surprise, open the envelope on the table, sa jag och pekade mot kuvertet. Hon gick fram, öppnade och började hoppa upp och ner.
-ARE YOU SERIOOOOUS HARRY, skrek hon
-yees I am, Happy early Birthday sweetie!! Hon sprang mot mig och kramade om mig. 
-omg thank you thank you. i love you so much.
-I love you too honey. Hon tror det här var hennes födelsedag men jag har en annan present...
-When are we going? , frågade hon medan hon tittade på biljetterna
-TODAY?, skrek hon och  började pussa mina kunder och mina läppar.
-Yes, today. I've packed. Now go pack !!. 
-Omg we'll spend my birthday in spain!!, sa hon och kysste mig återigen på läpparna, denna gång så varade kyssen ett längre tag...


Hon hade packat och vi var nu på flygplatsen. Vi satte oss ner, fikade lite. Hon handlade lite saker på Taxfree.
-What did you buy?, frågade jag
-A few thing we can eat on the plane, it's so freaking expensive on the plane, sa hon.
-haha well money isn't an issue, sa jag och blinkade
-Well we can still be good with it and you don't have to pay for everything, sa hon och log :)
-Yes I do, I want to. you two are the best things in my life. I'll pay a million dollars everyday if I have to. Hon tittate på mig och skrattade.
-I also bought this, sa hon och tog fram en bikini.
-Didn't you bring bikinis with you, sa jag hon tittade på mig och såg ledsen ut.
-No, they are to small . My ass is getting bigger and my breasts is huge. If I wear them I'll flash everything. You don't want that, right? Jag tog ett grepp om hennes rumpa och slog den lätt. hon flinade
-I love you ass and you boobs are great. I love this pregnancy thing. That's one of the best thing and you'r sexual frustration to, sa jag och kysste henne. Miranda började skratta och hon kramade om mig.
-Yeah I got you these, sa hon och tog fram ett par badbyxor som matchade hennes bikini.
-We can match sa hon och garavde
-That's awesome!, tahnk you
-and this. Another thing with pregnancy is that I can smell a lot.! And this is my favorit perfume. I smelled this on you the first time we met, sa hon och log Hon tog fram parfymen jean paul gautier.
-Thank you babe, i love this. Jag kysste henne och vi gick på planet.


Miranda's perspektiv 
Jag kan inte fatta att han tar mig till Spanien för att fira min födelsedag. Jag har aldrig varit där. Resan skulle ta drygt 2 och en halv timme. Vi satt där och jag lutade mig mot hans axel. Planet var jätte fint. Det såg så lyxigt ut. Jag tittade upp och såg att han stirrade på mig. 
-What is it?, frågade jag jag.
-I'm just so happy, svarade han. Jag kysste honom på läpparna och kände bara hur allt inom mig rös. Jag fortsatte kyssa hon och intensitiviteten ökade. sen kände jag hur människor började stirra.
-People are starring, sa jag och skrattade men jag ville bara fortsätta kyssa honom. DEt var något just in this moment. Jag ville bara ha mer.
-Han stirrade in i mina ögon och han höll om mig.  Jag ställde mig upp och kollade på honom och log.
-I'm going to the bathroom, han nickade. Jag gick och det var mkt större och fräschare än vanliga 'plan toaletter''. Jag tog upp min mobil. konstigt nog hade jag täckning. Jag smsade Harry. *Come here now, knock tvice*. Jag hörde knackningarna och jag släppte in honom. 
-What is it?, something wrong?
-No everything's great sa jag och stängde dörren bakom honom. Jag låste. han sitrrade bara på mig. Jag la mina händer runt hans hals, han stirrade fortfarande på mig med förvånade ögon. Jag pressade mina läppar mot hans och det tog ngn sekunde innan han besvarade den. Då vart det vilt.
-I've always wanted to do it on a plane, viskade jag i hans öra medan jag knäppte upp hans jeans. 
-Are you serious, sa han med hen glad röst.
-Dead serious,  I can't wait, I want you know, svarade jag och han attackerade mina läppar. Jag tog av mig min klänning och stog där i mina underkläder medan han läppar vandrade runt min hals. Han stirrade på mig, och log.
-You are so hot, you now that.
-No I'm not, svarade jag
-You are gorgeous and I lvoe you so much
-I love you to, svarade jag och kysste honom. Nu var det mna läppar som kysste hans hals. Jag drog av honoom tröjan och kysste hans bröst. Sedan tillbaka mot hans äppar.
Han pressade mig mot väggen och lyfte upp mig. Jag virade mina ben runt hans midja. Det här kändes så perfekt och ändå lite ''naugthy''. Vi är just nu på en toalett på en plan som  flyger. Människor började knacka, men vi fortsatte. Det ena ledde till det andra....

Vi gick klädde på oss och gick tillbaka till våra platser. Jag kunde inte sluta skratta. Jag sätt där lutandes mot honom och skrattade bara.
-I can't believe we just did that, sa han
-Neither can I, svarade jag.
-It was kind of thrilling, sa jag
-Now i know something new about you. You liek to do it in public palces, that's not a bad thing sa han och skrattade
-Noo I don't, This was the firdt time. haha But I kind of liked it.
-So did I, svarade han och skrattade.
-But we shouldn't have done that, sa han
-Why not?
-You know what the doctor said Miranda, sa han oroligt
-Harry I'm fine, I've been taking it easy laying in bed for 5 days. We haven't done anything.I have rested I know he said  I had to rest for a week or two and I still can. I can just take it easy and not get upset or anything. Han tittade på mig och nickade
-but It was awesome,sa jag och kysste honom
-YES it was indeed, bur you have to listen to me and the doctor Miranda, you have to rest when you can svarade han.

Jag somnade mot hans bröst . Han väckte mig när vi kom fram.
-Honey we're in Spain.
Jag öppnade mina ögon och där var vi. Det var så fint....


Här fick ni inlägget :) puss på er KOMMENTERA :D

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: sabina

AAAH! AS BRA! Men, jag tänkte på en sak..dom får väl inte ha sex osv? Var hon inte tvungen att ta det lugnt osv? haha, docktorn sa väl ngt sånt till dom? xD



KRAAAM ! <3

2012-05-06 | 23:34:52
URL: http://musikmongot.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sååååå himla sjukt fucking jävla braaaaaaaaaaa

2012-05-07 | 21:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0