This wasn't just a dream - Del 87

2012-05-21 | 17:00:00
Detta har hänt:
Jasmine åkte innan konserten skulle börja. Visst ville jag ha henne här men jag ville heller inte att Miranda skulle vara ensam. Jasmine är så underbar hon åkte dit. Att hon var här en stund gjorde min dag så mycket bättre. Vi stod där redo. Cornelia och Ida gic och ställde sig på sina V.I.P platser. Vi stälde oss i en cirkel och peppade varandra. Nu var det dags.  Vi sprang ut på scen och i Vi sjöng först What makes you beautiful. Publiken var galen. Det var fullt. Adrenalinet pumpade i min kropp, jag älskade att stå på scen. Att jag står här och lever min dröm. Det går inte att förklara.  Vi hälsa till våra tjejer sedan fortsätta showen...


Tumblr_m3ko433qnz1rv5uhmo1_500_large
Jasmine's perspektiv

-Jasmine...?
-aah vad är det.
-ehm, ehm jag tror att mitt vatten precis gick
-DU SA VAD, jag ställde mig upp och hon hade rätt.
-Vad ska vi göra, omg omg, sa jag jag tog upp telefonen och ringde harry. ingen svarade VARFÖR
-HAN SVARAR INTE VARFÖÖÖR?
-För att han är på en konsert. ta det lugnt Jasmine
-Okej lugnt lugnt
-Kan du hämta min andra mjukisdress, den är i garderoben. 
-Tänkter du på att BYTA KLÄDER NU
-Jag tänker inte åka in med det här, hämta nu! Jag sprang och gav henne mjukisdressen och hon bytte om. Sedan började hennes sammandragningar komma
-Aaj, Jasmine ring Harry !!
-okej okej ehm vad ska vi göra ? vi ska, vi ska?
-Till sjukhuset,sa hon medan hon andades
-okej okej ehm nu går vi kom, sa jag och sprang ut.
-JASMINEE!, skrek hon
-Ja ?
-Glöm inte mig JAG måste med.
-oj nej det kan jag inte göra.
-Jasmine stå still och titta på mig. Andas djupt. allt kommer gå bra andas bara. Jag tog djupa andetag och kände mig lite lugnare.  I taxin började hennes sammandragningar närma sig. Jag fortsatte ringa Harry, Zayn, Niall, Louis, Liam  vem som helst men ingen svarade. Jag bombade och bombade och lämnade sedan ett röstmeddelande men avbröts av Miranda
-Jasmine it hurts, 
-We'll be at the hospital soon honey
-wich hospital, sa taxi chauffören
-San Andrew's
-I want Harry...

Harry's perspektiv
Konserten var i fullgång och det var underbart. Mitt blod pumpade.  Jag var så taggad och glad. 
Dags för ombyte till vår sista final! Jag tog upp mobilen och såg att jag hade 34 missade samtal från Jasmine. Jag ringde upp men ingen svarade. 
-Dude I have like 15 missed calls from Jasmine, sa Niall
-Me to sa Louis och Liam
-Me to, sa Jag. Zayn kollade på oss och tog sedan fram sin mobile
-I have a voice mail. han ringde upp.

riktigt kort inlägg . Vad tror ni händer? KOMMENTERA nästa inlägg kommer klockan 19:00

Ni som har Facbook skulle varajätte kul om ni gick in och gilladedenna grupp, fortfarande awkward att be er göra det men det skulle betyda. Jag kommer kanske göra en ny cover imorgon. Vill ni att jag länkar den gär på bloggen? KLICKA HÄR så kommer ni till gruppen. pliiz <3

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Cornelia

Grmt duktigt skit bra kapitel;)

2012-05-21 | 17:16:30
Postat av: Cornelia

Grmt duktigt skit bra kapitel;)

2012-05-21 | 17:17:02
Postat av: Josefine

Asså verkligen älskar eran novell!! ;)

2012-05-21 | 17:37:18
URL: http://jjosefinellofgren.blogg.se/
Postat av: Cheyen

När kommer nästa kapitel ut ? :)

2012-05-21 | 20:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0