This wasn't just a dream - Del 86

2012-05-21 | 12:00:00
detta har hänt:
-love you to , och vi klickade. Jahapp om ca 1 timme så börjar allt. vad ska jag göra. Jag smsade lite med Jasmine. Jag åt min sallad, städa lite. Nu var det dags. Jag satte mig och började kolla. Killarna kom upp  på scenen. De sjäng WMYB. Sedan pratade de. De berättade att deras tjejer var där och de filmande Idaoch Cornelia. De gjorde som jag frågade. De vinkade och mimade Hii miranda.  Men var var Jasmine? toa eller något säkert. Sedan berättade Harry att jag här inte var. Men han hälsade att han älskade mig jätte mycket och det gjorde resten av grabbarna. Sedan sjöng de One thing. Jag satt där och sjöng med till alla låtar, jag var så glad och stolt.  Sedan började det göra ont igen.  Sammandragningar?...

Tumblr_m2l1eukpvc1rpr239o1_500_large
Tumblr_l95aac4hqh1qcu8s6o1_500_large

Jag satt i ungefär en halvtimme och tänkte. Men det var inte sammandragningar. Det var falskt alarm. Barnet ska komma om två veckor och doktorn sa också detta händer ofta. Man vet att det är falst eftersom att sammanragningarna kommer oregelbundet. Det gjorde dem nu. Precis då öppnades dörren.

Jasmine's perspektiv
Jag stod där med Zayn. Något innom mig sa att jag skulle hem. Det kändes fel att vara kvar när Miranda är ensam. Vad som helst kan hända. Hon är säkert ledsen att hon inte kunde vara här. Jag kan inte lämna henne.
-Zayn I feel so bad but I can't leave Miranda alone
-I understand.I want oyu to go to her to., sa han och kysste mig
-I love you so much.
-I love you to
-NOW ROCK THIS SHOW.I'll watch you on tv!! Harry sprang fram till mgi och kramade om mig.
-Thank you Jasmine, what would we do without you! . Sedan tog jag en taxi.  GUUD VAD SEGT DET GICK!! trafiken var galen. Jag messade miranda men fick inge svar. Tillslut kom jag fram. Jag öppnade dörren och såg att hon satt på soffan och andades lite häftigt medan hon kollade på konserten.
-Jasmine vad gör du här!!? 
-Jag kunde inte lämna dig ensam. Killarna hälsar jätte mycket.
-Varför andas du så där? frågade jag
-Ehm jag har falsk alarm igen. Doktorn sa att jag skulle sitta o andas. De försvinner efter ett tag. sa hon och log
-HUR VET DU ATT DET ÄR FALSKA?
-Jaa, sammandragningarna är oregelbundna. När det är på riktigt så kommer dem typ varje ti0 minuter, sen fem och så. Nu har det varit  efter sex sen tjugo .
-Men nu har det slutat sa hon och log.  Jag satte mig bredvid henne och vi kollade på konserten. 
-Tack så mycket Jasmine, sa hon och hon lade sitt huvud på min axel.
-Alltid gumman, svarade jag.
-Vill du äta något? jag har gjort sallad.
-Nä är inte hungrig men
- Men snack då?
-hämta ngt snack
-Chips it is, sa hon och ställde sig upp.
-Vilken smack, vinäger eller dill?
-Dill, vem äter vinäger.
-Vinäger är bäst, hämtar båda!  Killarna sjöng moments och jag rös. Det var så vackert.
-Jasmine....?, sa hon med rädd röst

Zayn's perspektiv
Jasmine åkte innan konserten skulle börja. Visst ville jag ha henne här men jag ville heller inte att Miranda skulle vara ensam. Jasmine är så underbar hon åkte dit. Att hon var här en stund gjorde min dag så mycket bättre. Vi stod där redo. Cornelia och Ida gic och ställde sig på sina V.I.P platser. Vi stälde oss i en cirkel och peppade varandra. Nu var det dags.  Vi sprang ut på scen och i Vi sjöng först What makes you beautiful. Publiken var galen. Det var fullt. Adrenalinet pumpade i min kropp, jag älskade att stå på scen. Att jag står här och lever min dröm. Det går inte att förklara.  Vi hälsa till våra tjejer sedan fortsätta showen...

Ännu ett kort inlägg sorry men försöker verkligen skriva. Hoppas ni blir nöjda. Vad tror ni kommer hända? Och jag som Zayn sa tänk er att leva sin dröm. I wish I did. Ni som har Facbook skulle varajätte kul om ni gick in och gillade denna grupp, fortfarande awkward att be er göra det men det skulle betyda. Jag kommer kanske göra en ny cover imorgon. Vill ni att jag länkar den gär på bloggen? KLICKA HÄR så kommer ni till gruppen. pliiz <3

NÄSTA INLÄGG KOMMER KLOCKAN 17:00 och sedan kommer ett till klockan 21:00 Yess idag får ni flera :)

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0