This wasn't just a dream - Del 79

2012-05-14 | 19:20:50
detta har hänt:
Hon stirrade på mig, jag har saknat allting allting. Hon var verkligen mitt allt. 
-Please forgive me, sa jag till henne och jag kände ur en tår rann ner. Hon stirrade in i mina ögon. Hennes helt tårfyllda. Hon torkade bort tåren från mitt ansikte. 
-I forgive you, sa hon och jag kysste hennes läppar...




-Thank you, viskade jag i hennes ögon.
-But don't you dare kiss someone else.
-I'm sorry I promise, your lips are the only ones I want to kiss!!, sa jag
-And can you please promise me not to grind your ass off on anyone, If it's not me, sa jag
-I  would never, I don't grind, sa hon och log. Jag kramade om henne. klockan börjde bli mycket.
-It's late, we should sleep. Vi bytte och och lade oss i sängen. Jag kramade om henne så hårt.
-I love you Miranda, more than anything. I can't love anyone more than this.
-I love you to
-And you little baby, jag lutade ner mitt huvud mot hennes mage.
-I can't wait until you come out, I love you so much already. I want here with me. 
Miranda log hon la sin hand på sin mage.
-It's kicking, here give me your hand. Hon lade min hand på hennes mage och jag kände rörelsen.
-I think the baby likes your voice and knows it's yours too.
-Do you like daddy's voice honey, sa hon.
-You're going to love your mother, she's so great in everyway. She's just so beautiful, ''calm'', she's almost always right, she is great in bed. But that's only for me.
-Harry sa hon och slog mig lätt på huvudet
-She's also strong, She's a really strong woman, she's lovable, kind, she's my miracle. And i love her more than anything. She's going to be a great mother, sa jag . Jag tittade upp och såg att Miranda log. Jag lutade mig mot hennes ansikte och våra läppar pressades samman.
-I love you
-I love you to.

Zayn's perspektiv
Vi sov som stockar båda två, det var ett tag en jag fick ordentlig sömn. Både jag och Jasmine vaknade upp rätt sent på dagen. 
-Goodmorning honey, sa hon och pussade mig.
-Morning you been good afternoon, sa jag och skrattade.
VI låg kvar i sängen och lekte lite. Vi bråttades, eller vad man ska kalla det.
-I'm winning, ropade hon när hon satt på mig.
-haha you think that huh, sa jag och vände henne om så att jag låg över henne. Jag kysste hennes läppar och hon besvarade kyssen. Sedan gick vi upp för att äta :) Jag gick iförväg för att förbereda. Jag gjorde smothies och tog fram bröd och pålägg. SEdan hörde jag ett skriik
-OMG YEEEEEESSS. Hon sprang mot mig och såg jätte glad ut!
-What happened?
-They're back together!! They made up. MARRY is still HERE, sa hon och skrattade.
-I Knew they would get back together! sa jag
-She texted me, she just said. Everything's good, we yelled and then we talked... a lot. I forgave him. I just love him to much adn he is the father of my baby. I have to forgive him but if he does anything like this again it's going to be harder to forgive. But I think this made us stroger as a couple. Love you guys.
-That's good, she's right. I'm happy for them, sa jag och hon log.  Vi åt frukost sedan drog jag och kilalrna till studion för att spela in. Vi spelade in flera låtar och vi var alla as trötta.
-Harry, I heard you guys are happy,sa jag och skrattade
-Yes we are, sa han och log
-Whys houldn't you be happy,sa Liam
-haha long stroy, sa Harry och garva
-Well they are mixing the songs and we have a ride back home we have time, tell us.
Vi berättade ALLT,och både jag och Harry skämdes lite. Killarnas miner var så roliga.
-HARRY you are so lucky that you have a girl like Miranda, sa Niall
-I know.
-You guys, I have no word but I'm happy it's all good, but don't you ever do that again, sa Louis
Vi alla nickade, sedan gick vi och spelade in det sista. När jag kom hem var jag helt slut och jag somnade direkt. När helgen kom fick vi ett samtal av Miranda. Hon sa att hon bjudit in alla grabbar och att vi skulle komma. Niall och Liam hade nya flickvänner och vi ville träffa dem :) VI skulle ha en grillkväll.
-What should I wear Zaayn?
-Just pick something, sa jag och log.
-But we're meeting their new girlfriends I have to look good.
-You always look good baby, sa jag och kysste henne.
Vi klädde på oss och åkte till Mirana och Harry. Miranda öppnade dörren och hon såg så söt ut. Hon hade på sig en maxiklänning och man såg hennes babybump.
-You looks so beautiful sweetie, sa jag och pussade hennes kind.  Jag gick ut till Harry och hjälpte honom med
Jasmine hjälpte Miranda i köket.

Miranda's perspektiv
Vi hade bjudit in alla till en grillkväll. Lois, Zayn och Jasmine hade kommit. Killarna grillade och vi fixade bordet och det sista med salladen . Jag var så taggad inför att träffa Liam och Niall 's tjejer.  Hoppas tjejerna är bra för killarna är de bästa. * knack , knack* De va här. Jag sprang till dörren och öppnade. 
-hii beutiful sa Niall och kramade mig
-How is the baby ,sa Liam och la sin hand på min mage. 
-Everythings great, I've missed you sa jag och kramade dem. Sen såg jag två tjejjer som stod bakom, se såg blyga ut.
-Hi girls, sa jag och log
-Hii, sa dem och steg in.
-This is Ida, sa Liam och jag hälsade
-and this is Cornelia, sa Niall
-Your home is lovely, sa Cornelia
-Thank you so much.
-I love you dress, sa Ida
-Thank you, Love your shirt, sa jag. 
-Boys the guys are outside, we're done with everything soon, sa jag och log. Jasmine kom fram och hälsade på tjejerna. De var jätte söta. Dem passade och killarna såg verkligen glada ut. Både Ida och Cornelia fick en varsinn kyss innan dem gick ut till grabbarna.
-Do you want any help or anything? frågade Cornelia
-No, we're actually just done,sa jag
-I'll be right back, sa jag innan jag gick för att tvätta händerna. När jag kom tillbaka hörde jag dem viska.
-* OMG is she pregnant?*
-Yes, Ida I am, sa jag och dem vände sig om.
-uhm I'm sorry we didn't mean to be whispering
-No it's okey I understand. It's unusual to see an 18 year girl pregnant.
-How many month are you?
-About six soon, sa jag.
-Was it plan.. Killarna hörde allt men det låtsades som om de inte hörde.
-FOOD IS READYY, skrek dem och vi ställde oss upp och satte oss vid matbordet.
Vi åt o åt o åt.
-It's delicious, sa Cornelia
-IT REALLY IS, sa Niall och stoppade i sig mat. Efter maten hämtade vi dessert så vi satt och åt cheescake och glass.
-Girls don't be shy, if you have any questions just ask. 
-You're in the family now, sa Jasmine och log. Jag såg hur Niall och Liam lyste upp. Liam mimade orden thank you till oss och vi nickade.
-Ehm, no it's okey.
-The baby wasn't planned, but we're happy with it. You must se the positiv things, sa Harry
-Oh okey, sa Cornelia
-Do you guys live together?,frågade Ida
-Me and Jasmine live together and Harry and Miranda, sa Zayn
-Well I guessed Miranda and Harry did, sa Ida och log 
-ARe you excited for the baby frågade Cornelia?
-yes I am, Very but I'm a bit scarred though sa jag
-haha Like I'm excited. we're going to brcome uncles, sa Liam
-Yeah I can't wait to buy everything for that baby, sa Louis. Vi alla log.
-No it's our turn, sa Harry
-How did you guys meat eachother?, frågade han
-I went to nandoos and this beutiful girl was my waitress. I fell in love immidiatelly, sa han och han pussade hennes kind.
-What about you guys ?frågade Jasmine
-Well actually I was running away from some fans and then I ran in to her. I spilled out er coffee on her. So I wanted to buy her a new coffeé and shirt. She only let me buy her a coffeé. We went out and everything just klicked.
Ida tittade på honom och log. Båda paren var otroligt söta tillsammans.
När det började bli sent så gick alla. Tjejerna var jätte trevligt och så vackra. VI satta alla och snackade. Dem hjälpte mig städa undan. Sedan åkte dem hem, de hade skola dagen efter och killarna skulle till studion imorogn bitti. Vi vinkade hejdå till alla. Jasmine och Zayn stannade kvar ett extra tag. Sen åkte de hem. Jag var trött riktigt trött. 
Vi bytte om och lade oss i sängen.
-The girls are soo sweet, sa jag
-They really are, the boys looked so happy,sa han . Jag lutade mig mot hans bröst och han pussade mig på huvudet.
-That's the most important thing, sa jag
-I hope they'll be as happy as us someday, and I hope the girls stay, sa Harry innan han pressade samman våra läppar.
-What time are you going to the studio, frågade jag.
-At six am, svarade han
-Oojw, so I'll wake up without you beside me sa jag och jag kollade på honom med en ledsen min. han pussade min kind.
-Wake me up before you go.
-No you need sleep, I'll kiss you goodbye, sa han.
-You need some sleep, goodnight baby
-Goodnight honey , svarade han och kysste mig sedan somnade vi...





VAD TYCKS???? KOMMENTERA DET NI VILL SKA HÄNSA O SÅNT PUSS

Ni kan följa CORNELIAS Blogg HÄR .








I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Cornelia

Vad roligt jag heter också cornelia och om jag hade fått välja en kille så skulle det vara niall;P grym novell, ni är sjukt duktiga på att skriva:)

2012-05-15 | 19:45:27
Postat av: Cornelia

Vad roligt jag heter också cornelia och om jag hade fått välja en kille så skulle det vara niall;P grym novell, ni är sjukt duktiga på att skriva:)

2012-05-15 | 19:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0