This wasn't just a dream - Del 17

2012-03-09 | 14:23:31
Detta har hänt
Jag trodde han var kille för mig. Killen som jag skulle gifta mig med. Men Hur kunde han? Jag kunde inte sluta gråta. Allt var förstört. Tjejen i telefonen var inte hans kusin vilket betyder att han varit otrogen förut !! Jag hatar honom !! och jag hatar mig själv för att ja trode på hans lögner..
pinger.pl - inspiracje - strona 7 - o tym się pisze! beautiful, girl, photography - inspiring picture on Favim.com Facebook
Zayn's perspektiv
Jasmine och Harry sprang efter Jasmine medans vi andra stod kvaar i rummet. Den blonda tjejen sprang ut från sovrummet och jag gick in dit.
- Where is she? frågande han mig och skulle gå ut från rummet.
- You're not going anywhere, sa jag med en arg röst. Och puttade in honom i rummet.
Killarna kom in och där stod vi alla och stirrade på honom. Harry kom in och slängde sig på honom.
- Who do you think you are?!
- Harry, don't touch me! Skrek Nate
- Pack your things, sa Louis och kollade på Nate.
- No, I'm gonna talk to Miranda.
- No, you're not, sa jag och gick närmre honom.
- I love her, and you're not gonna hurt her no more.
Han puttade bort mig och gick fram till killarna.
- Do i have to hurt you or are you gonna back off? sa han och stirra på de.
Jag gick fram till honom och tog upp min högra and och smällde till honom.
- Pack your shit, you're going. sa jag och han stirrade på mig.
- Zayn, go to Miranda. Sa Niall och jag sprang till hennes rum.
Jag knackade på dörren och Jasmine öppnade.
- She's broken, sa hon och jag sprang fram till Miranda.
- How could he? Everything he said yesterday, was it all a lie?
- Miranda, sa jag och kramade om henne.
- Zayn, I love him. I really do.
Jag fick ett sms av Liam *He've packed his things. He wanna meet her, can he?*
- Nate have packed his things. Can he meet you?
- No, just tell him to go, sa hon medans hon snyftade .
Jag smsade honom att hon inte ville, de skjutsade honom till flyplatsen sen.
- Zayn, be with Jasmine. I wanna be by myself for a while.
- We'll be with you, sa Jasmine.
Miranda sa något till henne på svenska och Jasmine nickade.  Jasmine tog min hand och drog ut mig från rummet.
- She wanna be alone, sa hon och tryckte på hissknappen. Jag nickade till svars och när hissen kom fram, så åkte vi till lobbyn.
- Where's your apartmant? sa hon och  jag fattade ingenting.
- What?
- You live in London, we are in London. So, where's your apartmant? sa hon och log.
- Um, not far from here.
- Show me, sa hon och log.

- Are you living here alone?! Sa hon och stirrade på mig. Jag nickade och hon kollade runt.
- This is , like so big!! Sa hon och jag brast ut i skratt.
- Yes, it is, sa jag och tog hennes hand.
Jag tog fram min data.
- You gotta go to youtube and search for Alan Carr. I gotta laugh at you guys a bit, sa hon och jag skrattade till.
Jag gick in på youtube och tog fram när vi var gäster. Han var så rolig Alan. När det kom till om tjejerna som var med i What Makes You Beautiful videon och Alan frågade Harry om han har gått ner till Madison Avenue, brast Jasmine ut i skratt.
- I'm sorry, I gotta breath, sa hon srattandes och ställde sig upp.
Jag ställde mig framför henne och kysste henne. Jag tog bort en hårslinga som hade fallit framför hennes ena öga och hon kollade på mig med hennes fina leende. Vi fortsatte att kyssas och kyssarna blev mer och mer passionerade. Jag bärde upp henne och vi stog mot väggen. Hon bet sig i läppen och kollade på mig med sitt fina leende. Jag kysste henne ännu en gång och sen släppte jag ner henne.

Jasmine's perspektiv
Vi gick tillbaka till hotellet och det kom en massa fans fram så jag ställde mig åt sidan för att inte störa. En tjej frågade om hon fick en kram till mig, jag var förvånad och chockad men jag gaav henne en kram och sen fortsatte vi till hotellet. När vi kom fram så var alla i lobbyn förutom Miranda.
- Where is Miranda?
- She's changing clothes.
- Okay, I'm gonna change clothes too, be righ back, sa jag och gick med snabba steg mot hissen. När den kommit tryckte jag på tredje våningen. När jag framme, öppnade jag dörren och gick in.
- Miranda?
- Jag byter om, sa hon och jag gick in till rummet ändå.
- Jag måste också byta om, sa jag och log. Jag såg att hon tvingade sig själv att le.
Jag bytte om till andra shorts och en tubtopp som var med en dragkedja och solglasögon. Hon hade shorts och en usa magtröja med solglasögon.
- Gumman, jag är här om det är något. Han förlorade en gudomlig tjej, sa jag och hon log.
- Tack, sa hon och tog min hand.
Vi satte på oss våra skor och sen gick vi ner till lobbyn där killarna var. Jag tog Zayns hand och sen började vi alla att gå. När vi hade gått ett par minuter så sa jag;
- I don't know if you want to, but I have to go to Milkshake City.
- 1D Milkshake? sa Miranda och kollade på mig.
- Ohyes, sa jag och skrattade till. Killarna skrattade och nickade.
- Let's go then, sa Louis och log. Vi promenerade en liten bit och sen så såg vi en stor Milkshake City skylt.
När vi steg in så gick alla killar förutom Zayn och hälsade.
- Babe, you and me tonight. A date. Jag blev varm inombrords, jag nickade och sen gick han fram till mannen som stod där och hälsade. Jag och Miranda hälsade också och sen satte vi oss vid ett bord. Killarna beställde Milkshake och sedan kom de till oss. Vi alla tog varsin och sen drack vi den.
- It's good, sa Miranda och log.
Jag nickade och sen log killarna.
- Thank us for our succes , sa killarna och skrattade. 
- Kommentera :)

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Tanja

Meeeer!

2012-03-09 | 15:08:29
Postat av: Anonym

as bra meeer!!

2012-03-09 | 15:14:06
Postat av: Anonym

Hej, skulle verkligen uppskatta att ni läser mina kompisars novell blogg. De har precis börjat med den är jättebra!



http://wewantonedirection.blogg.se/



Tack! :)

2012-03-09 | 17:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0