This wasn't just a dream - Del 18

2012-03-09 | 21:33:19
Detta har hänt
- Babe, you and me tonight. A date. Jag blev varm inombrords, jag nickade och sen gick han fram till mannen som stod där och hälsade. Jag och Miranda hälsade också och sen satte vi oss vid ett bord. Killarna beställde Milkshake och sedan kom de till oss. Vi alla tog varsin och sen drack vi den.
- It's good, sa Miranda och log.
Jag nickade och sen log killarna.
- Thank us for our succes , sa killarna och skrattade.


Zayn's perspektiv
Vi hade druckit upp våra Milkshakes och sen så gick vi runt i London en stund. Jag hade bokat en fin resturang mitt i London. När det började att mörkna så bestämde vi oss för att börja gå mot hotellet. Det var skönt ute, vinden blåste och man kände the summer feeling. När vi hade kommit fram till hotellet så åkte vi alla hiss och så gick vi till våra rum.
- Guys, what I'm I gonna wear?
- Why?
- I'm taking Jasmine on a date.
- I know what I'm gonna wear, sa jag snabbt.
Jag kollade igenom min väsa och då hittade jag mina chinos , hängslen och min blåa baseball jackan. Jag satte på mig det och sen ringde jag Jasmine. Vi bestämde att jag skulle komma till henne klockan 8.

Jag gick till Jasmine och Mirandas rum, jag knackade och så öppnade hon dörren. Hon var så vacker i den lila klänningen och de matchande klackskorna.
- Hi, babe. Sa jag och kysste henne.
- Hi hun, sa hon.
- So where are we going?
- A suprise, sa jag och vi gick ut från lobbyn.
- Zayn... Is this for us?! Sa hon och jag log.
- Yes, babe it is, sa jag och öppnade dörren för henne. Hon steg in och jag satte mig bredvid henne.
Vi åkte ett bra tag innan vi var framme. Limousine chauffören öppnade dörren för oss och vi gick ut. En massa fans tog bilder och kramade om oss och sen gick vi in i resturangen.
- Hi Sir, have you booked a table?
- Yes, for two. Malik.
- Come with me, sa mannen.
Jag höll Jasmines varma hand och gick efter mannen. Jag drog ut stolen till henne och hon satte sig och sen satte jag mig mitt emot henne.
- Excuse me, do you want the starter or the main course? Sa servitrisen
- The main course sa jag och Jasmine sa samma sak.
Jasmine's perspektiv
Medans vi väntade på maten så var det en servitris som stirrade på mig, hon såg ganska sur ut men jag orkade inte bry mig om det. När maten var klar så kom det en annan servitris, det var den där kvinnan.
- Meat with tarragon sauce, sa hon och log medans hon ställde ner tallrikarna.
- Thank you.
- What do you wanna drink? sa hon och kollade på Zayn.
- A bottle of champagne, sa han och hon nickade och gick sedan därifrån.
Vi började att äta och det var väldigt gott efter bara en liten stund kom hon med en flaska champagn och två glas. Hon hade två servetter med sig och på Zayns servett stod det ett namn och ett nummer. Jag förstod direkt. Hon kollade på honom och log och han log också. Han tittade på servetten och la den bara på bordet. Han kollade på mig och log och sen fortsatte vi att äta.
Cheesecake med jordgubbssorbet hämtade hon som desser, det var väldigt gott och när vi var klara så var vi väldigt mätta. Efter att ha pratat och haft det mysigt lite så började vi att gå. Tjejen kollade på oss och log. Zayn tog fram lappen hon gav honom och slängde den framför henne. Jag blev så glad, betyder det att killen som kan få varenda tjej att falla vill bara ha mig? Limousine chauffören kom körandes in vid parkeringen och öppnade bildörren åt mig och Zayn. Vi satte oss i bilen och sen så kysste jag honom.
- Thank you. For everything, sa jag och han log.
- No problem,  sa han och fortsatte att kyssa mig.

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Anonym

As bra meeer!!

2012-03-09 | 22:15:15
Postat av: Matida

Suuuuuuper bra!!!! Meeeeeeeeeeeeer!!!! <3

2012-03-09 | 23:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0