This wasn't just a dream - Del 12

2012-03-07 | 22:43:10
Detta har hänt:
En massa människor kollade på oss men ingen brydde sig. Zayn tog fram en cigarett och jag tog fram en jag med. Miranda och killarna tittade på oss. Sen hörde vi en tjejröst och kollade bakåt. Där stod ett par tjejer och kollade på oss. De såg väldigt sura ut.
___________________________________TYPE TEXT HERE _________________________________________TYPE TEXT HERE
- Hi, sa killarna och log.
- Hi, sa tjejerna och kollade på mig och Miranda.
Jag och Miranda brydde oss inte så vi stod och pratade med varandra istället.
- Hello, who are you? Sa tjejen med solglasögon och stirrade på mig.
- Umm, Jasmine.
- Are you and Zayn together? och jag började fundera. Vi var ju det men ville inte att det skulle ut så snabbt.
- We are.. hann jag säga innan Miranda började snacka med henne.
- So if they were, why are you asking? sa hon och korsade sina armar över bröstet.
- Because she is not gonna date him, that's what's up, sa hon och peka finger åt mig.
Zayn gick direkt fram till henne och tog ner hennes hand.
- What are you doing?
- Don't date her please, sa hon och höll i hans händer.
Han tog loss sina händer och vi fortsatte att gå mot stranden.
- Don't care about them, sa Niall och Louis som la sina händer på mina axlar
Jag nickade bara och fortsatte att gå. När vi äntligen hade kommit fram tog jag och Miranda av oss våra shorts och överdelarna.
- Someone is looking good, sa jag till Miranda och blinkade.
- You too, sa hon och log.
- Guys are you coming?
- Soon, sa de och pratade om något.
Vi sa okej och sen sprang vi in till vattnet, det kom höga vågor och jag och Miranda kunde inte sluta skratat. Vi dök och simmade ut och bara hade det väldigt kul. Jag hade ryggen mot havet och Miranda ryggen mot stranden.
- Jasmine, ducka! Sa han och jag hann inte reagera innan jag drogs ner mot havsbotten. Jag försökte att simma upp men det var svårt och jag orkade inte hålla andan så länge till. Jag hörde hur hon ropade efter mig men jag kände mig förlamad, jag kunde inte röra mig och sen svartnade det framför ögonen.
Miranda's perspektiv
- Jasmine! Jasmine! Skrek jag. Tårar rann och jag visste inte vad jag skulle göra. Jag ropade på killarna som inte reagerade men efter att ha skrikit så högt jag kunde kom alla springandes mot mig.
- Zayn, no. sa jag och han kollade på mig.
- I know what you're gonna say. But I have to, sa han och började att simma längre ut. Jag dök och öppnade ögonen. Men jag såg inget. Jag gick upp för att hämta luft och såg hur alla killar förutom Zayn bärde upp henne och la henne på stranden. Zayn letade fortfarande.
- Zayn, stop.
- No, I gotta found here, sa han och fortsatte.
- Zayn, the lads got her, she's on the beach.
Jag tog tag i honom och drog upp honom från vattnet. Vi sprang upp till killarna där Jasmine låg och folk omringade oss. Killarna gjorde första hjälpen men inget hände, de kollade hennes puls och den var svag. Zayn satt på knä och höll i hennes hand. Han gjorde mun mot mun metoden och sen började hon att hosta upp vatten.

- S , jag mår dåligt men skrev ändå. jag är bäst ohhyeah. Kommentera, puss!

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Matida

!!!!! Bästaaaaaaaaa!'!!!!!!!!!!!

2012-03-07 | 23:00:17
Postat av: Anonym

as bra meeer!!

2012-03-08 | 16:14:09
Postat av: Josefine

Grym novell!! :))

2012-03-08 | 21:50:38
URL: http://jjosefinellofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0