This wasn't just a dream - Del 11

2012-03-06 | 18:16:20
Detta har hänt
- I'll here if it is something. But fo real, i'll kill him if he's cheating. I'm bradford badboy, he should watch out. Jag brast ut i skratt, han var så gullig när han försökte leka farlig.
- Why are you laughing?
- You look so cute when you're trying to play dangerous, sa jag och gav honom en slängkyss.

Vi fixade frukost till killarna och Jasmine, sen gick vi upp för att väcka de!
- Godmorning sunshines! Skrek vi när vi gick in genom dörren.
- Leave me alone, sa Jasmine och tog kudden över huvudet.
Zayn's perspektiv
- Wake up! sa jag till Niall och hoppade på honom..
- Okay, I'm up, sa han och puttade bort mig.
- Hun, wake up! Sa jag till Jasmine och la mig bredvid henne.
- Mm, sa hon och jag la mig över henne. Jag la inte hela min tyngd på henne och hon kollade på mig med sina ljusbruna ögon med grön nyans.
- You look beautiful, sa jag och kom närmare henne. Allt stannade när hon la sina händer på mina kinder och kom framåt.
- Come on, sa Louis och stod och kollade på oss.
- We're coming, sa hon och fortsatte att titta mig i ögonen. Hon tryckte mig närmare henne och våra läppar möttes.
- Maybe we should get up, sa jag och pussade henne på kinden. Hon nickade och sen gick vi upp. Hon gick in i badrummet och sen gick vi ner tillsammans till köket. Vi satte oss ner och började att äta.
- Let's go to the beach, sa Liam och vi alla nickade.
- I just gotta go and take my bikini on, sa Miranda och vi nickade.
- Bye, sa vi alla och hon gick ut genom dörren.
- I gotta put my bikini on, sa Jasmine och gick upp till sitt rum.
Jasmine's perspektiv
En gul bikini. Jag satte på mig den och kollade mig själv i spegeln. Den såg bra ut, jag tog på mig shorts och en tubtopp. Jag tog min nya stora väska och la ner en massa handdukar och sen gick jag ner. Miranda var där med sin väska.
- I have some beer, take some bacardi and breezer with you, sa hon och kollade på Harry. Han nickade och hämtade ett par flaskor och la ner de i hennes väska. Killarna bytte snabbt om till badbyxor och sen så gick vi. En massa människor kollade på oss men ingen brydde sig. Zayn tog fram en cigarett och jag tog fram en jag med. Miranda och killarna tittade på oss. Sen hörde vi en tjejröst och kollade bakåt. Där stod ett par tjejer och kollade på oss. De såg väldigt sura ut.

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0