This wasn't just a dream - Del 9

2012-03-06 | 21:35:10
Vi hade så kul vi dansade med varandra och lärde känna varandra. Jag kollade runt och såg en svensk uppsats.
-Hey Miranda who's is this, frågade jag
-it's mine,
-You know swedish?
-Yes I do, I'm half swedish. I grew up there ,then we came here, svarade hon
-OMG Så du kan svenska !!
-HAHA JAA kan du också. vi började hoppa runt och skratta
-Yeeah whatever you guys are saying. Let's parteey.
Louis gick till köket för att blanda sina berömda drinkar och vi fixade fram en flaska. yess så töntiga var vi. Det
var dags att spela spin the bottle. Hoppas mycket kommer komma fram nu...
- Jasmine, truth or dare? frågade Harry mig.
- Dare.
- Kiss Zayn, sa han och alla nickade.
Jag kollade på Zayn och han kollade på mig. Han närmade sig mig och vi kysste väldigt länge.
- Get a room! Sa Niall och alla skrattade.
Miranda's perspektiv
Vi hade det väldigt kul, Jasmine snackade svenska så vi kunde prata om killarna utan att de visste om det.
Harry blev bara sötare och sötare för varje gång jag kollade på honom, han var så fin med de där bruna lockarna och de gröna ögonen, smilgroparna och leendet var to die for.
- Miranda, truth or dare? sa Jasmine.
- Umm, truth.
- Who's the cutes one in the room? sa hon och blinkade.
- You, sa jag och hon fnittrade.
- No, really.
- Harry, sa jag och log.
- Aaaaaw, sa de alla i kör.
- Truth or dare, Sa Harry och kollade på Jasmine.
- Truth.
- Are you a virgin? sa både Louis och Harry.
Zayn gav de en blick medans Jasmine bara skrattade.
- Yes I am geeks, sa hon.
- Louis, truth or dare?
- Um, dare.
- Ska vi ta springa runt naken? sa Jasmine på svenska och killarna bara titta på oss.
- Ja men absolut , sa jag med värsta leendet.
- Run around naked! Skrek jag och Jasmine ut samtidigt.
Alla skrattade , inklusive Louis. Han började ta av sig sin kofta och sedan drog han av sig sin randiga t-shirt. Han gick fram till Harry och strippade för honom. Jag kunde inte sluta skratta, det såg så roligt ut. Harry slet av honom hans byxor och där gick Louis runt i kalsonger.
- She said naked, sa Niall.
- Are you serious?
- Yes, sa Liam och log.
Han stod bakom köket och drog av sig sina kalsonger sen stod han framför oss med händerna framör skrevet och rumpaan bar.
- Omg, you made my day!! Sa Jasmine och han började att skratta.
- Well thank you mam, sa han och sprang runt i vardagsrummet.
- So, finally. Because I know everything about the boys so I'll ask you Jasmine.
- Bring it.
- Truth or dare?
- Truth.
- You favorite colour?
- Blue, sa hon och log.
- Liam, your favorite song?
- hard one, sa han och log.
- Umm, not my favorite but I love Young home by Chris Rene.
- I wnna ask Jasmine, sa Niall och log.
- Your depest secret that almost no one know about? sa han och hon kollade ner.
- Um, ask me another question.
- Nope.
Hon började bli tårögd och vi alla kollade chockade på henne förutom Zayn som tog henne i handen och ursäktade sig. De gick båda upp och de gick in till köket där vi såg de hålla hand. Han torkade bort något från hennes kind som jag misstänkte var tårar. Han kramade om henne och hon höll om honom. Efter några minuter kom de tillbaka.
- You don't have to answer it, sa Niall
- I trust you guys, sa hon och vi alla log.
Hon andades ut, tog Zayns hand och började. Hon berättade om hennes mamma, hur allt hade varit bra innan hennes mamma dog. Vad hennes pappa kallade Jasmine och att hon var tvungen att vara en mamma & pappa för hennes lillebror Elias.
- So I decided to go to the police, I didn't want him to treat my brother like that. He is so young and I couldn't see him be treated like that. I'll rather be treated like that then see him be treated like that.
Några tårar föll ner och jag höll om henne.
- I'm sorry, I didn't now, sa Niall och kom fram och kramade om henne.
- No worries, I don't wanna cry, let's drink! Sa hon och tog fram sex styckna bacardi flaskor.
- Help please, skrek hon från köket.
- I'm coming, sa jag och gick fram till henne.
- Jag ser hur Harry kollar på dig, sa hon och log.
- Men Zayn då, hhan äter upp dig med ögonen, sa jag och skrattade.
När vi kom in i vardagsrummet så blev Niall sugen på snack.
- Let's watch movies, sa Sarah och log.
- Yea, we'll get the snack and everything sa killarna.
Killarna gick in till köket där jag hörde hur de öppnade en massa skåp för att fixa godis, popcorn och chips.
- Jag finns alltid här om du vill prata, sa jag och tog sedan en klunk av min dricka.
- Tack och detsamma, sa hon och kramade sedan om mig.
Killarna kom sedan in till rummet med en massa andra dryckor och en massa godsaker.
- And I said I'm going on a diet, sa Jasmine och tog godis.
- You look beautiful, sa Zayn och pussade henne på kinden.
- You guys are cute, sa jag och log.
Vi hörde att dörren öppnades och hörde hur mamma och pappa ropade mitt namn.
- A minute, sa jag och gick ut med bacardi flaskan i handen.
- Miranda, why do you have bacardi? sa mina föräldrar.
- Better home than in a club, right?
- Yes, sa pappa och smålog.
- Well, I have company we're gonna watch movies.
- Oh, sa båda i kör och gick ut till vardagsrummet. De hälsade på alla och sen gick de upp till sovrummet för att lägga sig. Jag satte mig bredvid Jasmine och Harry och sen tryckte jag på play. Det fick bli Taken, åh. Jag verkligen älskade den filmen. Vi åt en massa och så skrattade vi åt random saker. Helt plötsligt tar Harry min hand. Jag blev helt varm, det kändes rätt men ändå fel. Jag hade ju en kille, Nate. Men det var väl inte så farligt att hålla Harry i handen, det var inte så att vi tafsa på varandra eller något.
Harry's perspektiv
Tjejerna valde en film och jag hade aldrig trott att de skulle välja Taken. Filmen var så bra som alltid och jag höll Miranda i handen hela filmen. Hon var verkligen vacker, hennes långa ljubsruna hår och hennes ljusbruna ögon. Efter att vi kollade på den fick vi killar välja.
- Hostel! Skrek Zayn när han hittade den.
- No, sa Miranda och kollade på honom.
- You know I hate that movie.
- Is it a horror movie? sa Jasmine.
- Yes, sa jag och log.
- No, I'm gonna cry.
- I'm right here with you, sa Zayn och hon kysste honom.
- Breathe Jasmine, breathe, sa hon och vi skrattade åt henne.
- I'll take care of you, sa jag till Miranda och hon log och satte sig bredvid mig.
Zayn la in den i dvd:en och sen tryckte han på play och satte sig bredvid Jasmine. När filmen började höll Miranda hårt i min hand. När hon tyckte det blev läskigt gömde hon sitt ansikte på mitt bröst. Jag log och höll om henne. Jag kollade åt Zayns håll och jag såg att Jasmine satt på hans knä och kramade om Zayn och kysste honom. De gillade verkligen varandra och det såg man. Han förtjänade en bra tjej efter vad Mira har gjort mot honom, efter allt hon utsatt honom för.

Inget speciellt hände. Kommentera gärna, puss!

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Matida

Looove! Mer, mer, mer och meeeeeer!! <3

2012-03-06 | 22:51:00
Postat av: ida

Mer

2012-03-06 | 23:00:43
URL: http://myonlylovestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0