this wasn't just a dream - del 38

2012-03-17 | 18:40:10
Detta har hänt
-GET A ROOM, ropade Mirana och skrattade.
Jag gave henne snabb blick innan jag började skrata jag med.
-Jag elska dei,  visakde Zayn i mitt öra. åh mitt hjärta stannade.
-Jag älskar dig , visakde jag tillbaka ochd en här gången så hoppade jag på honom. Vi stod där på dansgolvet och kysstes.
När vi vände oss om så var Miranda och Harry borta, vart var dem? Några minuter senare hörde jag Miranda skrika.

__________________________________________________________________________________________

Miranda's perspektiv
Vi hade så roligt. Jag dansade med Jasmine.
-Honey, let's dance, sa Harrt och tog min had. Där stod vi och dansade bredvid Jasmine och Zayn. Sedan började dem strula på dansgolvet. Jag och Harry dansade sedan gick vi för att ta något att dricka. 
-Stay here, I'll go to get something to drink.What do you want?, frågade han.
-Yeah I'll stay here, surprise me, sa jag och gav honom en kyss. Sedan försvann han.
-Why is a beautiufl girl like you standing here alone, sa en kille till mig medan han närmade sig mig
-I'm not alone, svarade jag.
han kom närmare och då kände jag igen honom.
-Omg MATT is that you?,
-yess, I've missed you. Matt var en väldigt nära vän till mig. Ja, vi kan ha dejtat. Han kom mot mig och han gav mig en stor kram. Jag kände lukten av alkohol i hans andedräkt.
-How are you?
-I'm great. VI sot doch pratade sedan började han närma sig mig mer och mer.
-Matt You've been drinking alot, sa jag
-Nooo, sa han och tog några steg mot mig. Då jag backade.
-Don't be afraid, I'm nice, sa han medan han smekte min kind.
-could you please move Matt, sa jag och försökte vara snäll
-Let me think about that, sa han samtidigt som han la sina händer på mina höfter. 
Matt och jag har varit vänner länge så han skulle aldrig göra något för att skada mig, det vet jag. Greppet han höll oma höfter vart fastare och han höll i mig ordentligt. Min rygg var mot en vägg.
Mitt hjärta började rusa lite snabbare men jag var inte rädd. Matt var Matt. Där stod iv och pratade när han ansikte började komma närmare mig.
-Matt noo, sa jag men han lyssnade inte.
-Matt stop sa jag och la mina händer mot hans bröst. Han läppar nudda mina och jag fick då bort honom.
-Matt you're my friened so STOP.
-Sorry sa han men han häll fortfarande ett fast grepp om mina höfter.
-WHAT THE HELL ARE YOU DOING? hörde jag Harry han gick emot Matt och drog undan honom. Han grepp lossnade och jag stod kvar.
-Get you filthy hands away from my girlfriend, sa han 
-She's my friend who are you to talk like that to me. I didn't do anything.
-I SAW YOU pressing your lips on hers when she said stop, DON'T EVEN TALK, skrek han.
Jag stod där helt stumm.
-I CAN DO WHATS I WANT, svarade Mattoch kollade på mig
-Don't even look at her skrek Harry och hörjde sin arm. Matt fick en hård smäll.
-HARRY WHAT ARE YOU DOING, skrek jag och sprang mot honom.
-No, I'm going to kcik his ass, sa han och han tog sig ur mitt grepp.
Matt ställde sig upp och gick emot Harry. Den här gången fick Harry ett slag. Harry tittade på mig och jag såg att hans läpp hade spruckigt, blodet rann ner för hans haka. Nu var han arg och han hoppade på Matt.
-HARRY STOP, skrek jag och jag frösökte få bort honom från Matt. JUST STOP.
Zayn och Jasmine kom springades och Zayn fick bort dem ifrån varandra. Mitt hjärta stod still, jag fick panik. mina ögon tårades upp en snabbis och Jasmine såg mig.
-Gumman ta det lugnt.
Zayn fick Harry att gå ut. Jag sprang efter.
-HARRY, skrek jag men han fortsatte gå på trottoaren.
-Harry!!, försökte jag igen men han lyssnade inte. Var han arg? på mig?
-HARRY, STOP, skrek jag coh då vände han sig om. Hans läpp blödde och han hade även ett sår vid hans öga.
Jag sprang mot honom. 
-Omg look at you.
-Who was that?
-He was a friend, sa jag
- a friend?
-yeah
-why did he kiss you?
-Hary I tried to push him away you saw that.
-yes I did !! but why did HE kiss you? a friend don't do that.
Jag stirrade på honom.
-WE used to date, sa jag
-There you go... han vände sig om.
-YOU can't seriously be mad at me.
-I'm not mad at you, sa han och vände sig mot mig igen.
-Why are you doing like that then?
-I'm just... MAD.
-Harry you are the only one for me. I love you.
-I know and I love you to but when I saw him. He was holding your hips like that,.
Jag kollade på honom och log.
-I just got mad, he was holding you. You are my heart and he cnaät hold you like that. sa han och jag såg att han fortfaranda var rasande.
Jag fortsatte le.
-You are so hot when you'r jealous, sa jag
-It's no funny Miranda
-but it is, svarade jag
Han tittade in i mina ögon.
-I love you Harry.
-I love you to, svarade han och han lutade sig mot mig. våra läppar möttes.

Zayn's perspektive
Jag fick Harry att gå ut för att andas sedan fick jag personalen att släng ut Matt.
-What just happend?, frågade jag Jasmine
-I think Harry got a little jealous, svarade hon.
Jag ringde upp Harry och sa att jag var påväg till honom men han ville inte det. Han ville att jag och Jasmine skulle stanna.
VI fortsatte våran kväll. Vi dansade sedan vart vi hungriga så vi drog till McDonald's. Vi beställde en varsinn Mc Chicken sedan satte vi oss. Klockan vart cirka 2:00.
-Well this day was ineressting, sa Jasmie
-Yes indeed, svarade jag innan jag tog en tugga.
-I love this hamburger
-So do I, svarade hon.
Vi satt där och åt. 
-I've had so much fun, sa hon
-Me to.
-No I don't think you understand what I mean. Jag stirrad på henne
-I've never been so happy. My life has been a hellwhole. Then I meet you and you've turned everything around. I've never loves someone like this. hennes ögon tårades upp.
-Thak you Zayn, for everything. Thank you for making me smile eveyday, thank you for taking care for me. thank you for finding me., en tår rann längs hennes kind.
-No thank you for being you,svarade jag
-You make my days the best, I love you Jasmine sa jag samtidigt som jag torkade bort tåren.
Hon lutade sig mot mig och jag kysste henne hon besvarade kyssen. Sedan kom vi på att vi satt i McDonald och att människor stirrade på oss.
-Let's get out of here sa hon.
Vi tog en taxi och i taxin skedde grejer.
-I love you so much sa hon, innan hon kysste mig. Jag kysste henne tillbaka. Från att vara en kyss så började vi strula. Hon kom närmare mig och jag tröck henne mot mig.

När vi kommit hem drog hon mig till vårt rum. Dörren stänged och hon slänge av sig kläderna medan hon kysste mig.
-I love you, sa hon
-I love you to.

Miranda's perspektiv
När vi kom hem så satta jag på mig pyjamas direkt, sedan satta jag mig vid Harry.
-Let's clean you up. Jag hämtade  plåster,papper och sprit.
-This is going to hurt a bit, sa jag innan jag tröck pappret med sprit på mot hans sår.
-Aaooch, sa han och backade undan.
-Honey we have to disinfect it. Han tittade på mig och nickade sedan. Jag la ännu en gång spriten mot såret sedan klistrade jag på ett plåster. Han fick sedan en puss på såret också.
-now, I'm done, sa jag. Han tittade fortfarande på mig.
-Come here, sa han och drog mig mot honom. Jag satt i hans knä med huvudet mot hans bröst.
-Thank you,sa han
-For what?
-Everything, sa han innan han kysste mig.
Jag vände mig om så att jag nu sat tmot honom. Jag bara satt och log.
-What is it?
-You make me so happy. Han tog sina hand och kupade den under min haka.
- You are my days and nights sa han och han kom närmare mig. Jag kysste honom och han besvarade kyssen. 
Jag drog sakta av mig min tröja, sedan hans tröja. 
-I love you Harold .
-I love you Miranda.

Jag vaknade upp i hans famn. Där sov vi på soffan. Han var min kärlek, Jag älskade honom verklgien. 

__________________________________________________________________________________________



I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Matida

Nästa del snart!!!

2012-03-18 | 21:12:27
Postat av: Anonym

Meeer ja har velat komentera jätte länge men kunde inte tills nu för ja va inne på mobilen o ibland går det inte. Skkkkkkkkrriiiiiiiv nästa deeeeel ja kommer aldrig kunna sova

Om ja inte får läsa nästa del ikväääll puss

2012-03-18 | 21:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0