this wasn't just a dream - del 39

2012-03-18 | 23:23:04
-You make me so happy. Han tog sina hand och kupade den under min haka.
- You are my days and nights sa han och han kom närmare mig. Jag kysste honom och han besvarade kyssen. 
Jag drog sakta av mig min tröja, sedan hans tröja. 
-I love you Harold .
-I love you Miranda.

Jag vaknade upp i hans famn. Där sov vi på soffan. Han var min kärlek, Jag älskade honom verklgien. 


Jasmine's perspektiv
Nästa dag så vaknade vi båda vid 12 tiden, vi myste lite och sen gick vi upp. Vi fixade frukost och sen satte vi oss i vardagsrummet och zappade igenom alla kanaler.
- So babe, you live here now, sa han och log.
- Yes, with you, sa jag och satte mig på hans knä och kollade på honom.
Han kom närmre mig och vi kysste varandra. Det kändes alltid bra när han var med mig, inget kunde gå fel. Han tryckte min kropp närmare hans och jag hade mina händer bakom hans nacke. Vi kysstes passionerande och sen ramlade jag.
- Haha, totally ruin the moment, sa han och brast ut i skratt.
- Shut up, sa jag och drog honom från soffan så att han låg på mig.
Han tog av sig sin tröja ochprecis då öppnades dörren.
- Oh, sorry.. Sa Harry och Miranda och skrattade till.
- Knock man, sa Zayn och log.
Vi satte oss upp och sen så pratade vi lite.  

veckorna gick jätte snabbt. Vi hade myskvällar. Jag med Zayn, Miranda med Harry. SEdan hade en filmkväll med alla grabbarna. Otroligt kul. vi satt hemma. Jag och Miranda började träna på ett gym i närheye, helloo beach 2015
Killarna hade flera konserter i London och vi följde med på alla. På en av konserterna så tog Harry och Zayn upp Mig och Miranda.  De var så söta. De introducerade oss, sedan så sjöng Miranda med dem. Jag visste inte att hon kunde sjunga. Skit söt. i slutet av denna månad så har Miranda vart lite  annorlunda, typ lite moody. Hon har säkert haft en dålig vecka.

1 månad senare.

Jag och Zayn satt hemma hos Harry och Miranda. Harry hade lagat mat till oss.
-This is delicious!!, sa Zayn medans han åt
-omg yuumm, sa jag
-yeah my man can cook, sa Miranda och kysste honom.
-You really liked it? thank you, sa hanoch kysste Miranda igen.
Yeah it's amazing dude.
-btw  I was thinking about something, sa Zayn
-about what?
-Next week, we should all....
*riiiiiing riiing*
Harry's telefon ringde
-Hello, Hii Louis, really. In a week ? In europe?. that's amazing !! but in a week? okej talk to you later bro. I'll tell him,
-What's up?, sa Miranda
-Zayn our tour starts in a week.
-WHAT? omg that's awesooome
-Yess.
-How long will you be gone, sa Miranda med ett leende men med en ledsen röst.
- only 2 weeks, you can come if you like.
-No I think we should stay here, we can have girltime, sa jag
-Yeah I'm with Jasmine.
-That's amazing, I can't believe it!!, sa Zayn
-We'll miss you to girls. Let's have fun this week, sa Harry

Vi fortsatte att sedan att äta. Sedan kollade vi på film. VI gjorde misstaget och lät grabbarna välja film. Det vart Matrix maraton. Japp, jag och Miranda somnaade.

Zayn's perspektiv
-These movies are so great.
-Yess they are !!.
When we finished watching the movies the clock was 02:30.
-Harry you guys can stay here if you want.
-No, it's okey dude my car is parked outside. 
-are you sure?
-Yeaah. Talk to you later.
Han väckte Miranda och de åkte iväg tillsammans. Jag hade inte hjärta att väcka Jasmine så jag lät henne sova på soffan. Jag hämtade ett täcke, la det på henne och seda fick hon en puss på hjässan.

Nästa morgon vaknade jag upp av att att det läte mycket från köket. Jag reste mig för att kolla upp var det var.
-noo you can't wake up yet, hörde jag Jasmine säga
-Why not.
-I wanted to make you breakfast in bed.
-I can go back,sa jag med ett leende på läpparna
-Noo you ruined the moment, hahah let's eat.
Vi satte oss och åt, hon såg så otroligt vacker ut.
-You know what I want in bed?
-No what?
-You, sa jag innnan jag bärde upp henne och sprang in i rummet.

Miranda's perspektiv.
Veckan gick snabbt och fredagen kom snabbt. Imorgon åker de iväg till Irland
-I can't believe your going tomorrow, sa jag med en ledsen röst.
-It's only for two weeks.
-I'm so happy for you, I'm so proud but I'm going to miss you.
-I'm going to miss you to.
Jag kan inte fatta att jag inte skulle få se honom på två veckor, bara tanken fick mig att må illa. Eller ? Jag sprang till toaletten och spydde. 
-Miranda, are you okey. Han sprang efter mig och höll i mitt hår. Jag ställde mig upp och tvättade ansiktet. Jag tvättade munnen.
-yeah I'm fine. 
-DO you want me to call a doctor?
-No, I think it's because of the chicken i ate yesterday.
-Yeah maybe, I'm gonna go to the drugstore and buy some aspirin when they open okey.
-thank you. Jag gick in till toan och borstade tänderna. Han tittade på mig med sina gröna ögon.
-It's the last time we eat at that resturang, sa han medans han kramade mig. 
Vi satte oss i soffan och bara pratade, jag kände mig så ledsen. Jag tror till och med jag började gråta. Jag ville verkligen inte att han skulle åka. Men ändå så ville jag det. Han satt bara och kramade om mig. Jag kände mig vekrligen känslosam.
Sedan runt sex tiden så åkte han till apoteket, ( jag lät honom inte åka innan).  Men jag märkte att han hade glömt sin telefon. Jag tog upp den och gick igenom den. Åh så dum jag kände mig men vad ska man göra. Jag litade på honom till hundra procent. Sen såg jag några sms med en tjej. Jag kokade. Smsen var vanliga , de var inte så hemska. De var kompisar men jag kokade. Jag var så arg. När han kom hem så lackade jag !!
-Hey honey, here's the aspirin
-I don't want anything from you, sa jag 
-What's wrong?
-Who is this Amelia?
-A friend, why?
Jag tittade på honom med en riktigt sur blick.
-Did you go through my phone!!, sa hah surt
-Ehm yeah I was going to look at pictures at us then a message from her came.
-Are you serious?
-Don't turn this around HARRY.
-What did she write? How are you Harry? Good luck Harry? She's my FRIEND Miranda
-Is she?
-YES, she is skrek han.
-WHy are you screaming?
-Cause you don't trust me, skrek han igen
-I DO, I do trust you, fick jag ur mig. Mitt hjärta bankade riktigt hårt. Han kom närmare mig.
-Listen to me, if I haev you why should I talk to anyone else.,, Jag  tittade bara ner i marken. Jag kände mig så ful och dum.
-You have to trust me.
-I do trust you, you are my everything, sa jag och tittade upp på honom.
-And you are my everything, han tittade in i mina ögon. Det kändes som att han tittade igenom mig. Sedan kysste han mig.
-I love YOU and only you. viskade han i mitt öra
-I love you to.
Sedan tvingade han i mig medicin, deras flyg skulle avgå tidigt så vi la oss klockan åtta. Jag var helt slut.

Zayn's perspektiv
Harry ringde mig runt halv nio tiden. Han frågade lite angående Miranda.
-Dude ? she freaked me out today.
-What happened?
-First we were sitting and she was crying.
-What did you do to her?
-Nothing,! she was upset I was leaving. She was so emotional. Then I went to buy some aspirin, when I came back she had read my messages, SHe was so angry, then upset again, then all lovey dobey and the tired. What the?
-Dude listen, you haev to lear something about girls. Sometimes, once a mount something happens to them?
-I KNOW THAT idiot, but its' the first time she's like this. I've been with her for a while now. I know when she's on her perios.
-yeah maybe this was a REAL PMS situation. Every month isn't like the one before. 
-Is Jasmine like that to?
-jupp, but I've learned that you have to be extra sensible. Go buy flowers and chocolate, they love that.
-Thanks dude. Good nigth
-good nigt. se you tomorrow. At the airport at 4 o'clock.
Vi la på och jag gick och la mig med Jasmie. Hon hjälte mig packa sedan sov vi.

Miranda's perspektiv
Jag vaknade upp av mig själv, klockan var elva. Harry var borta. Deras flyg åkte 4. varför väckte han mig inte.!! Jag kan inte fatta att han åkte utan att säga något! Tårarna brände i mina ögon. Jag gick till vardagsrummet och där såg jag en stor bukett röda rosor,chocklad och en lapp. Han hade skrivit att han inte ville väcka mig, han visste att jag mådde lite dåligt. Han skrev hur mycket han älskade mig och att han ksulle ringa mig på kvällen. Jag saknar honom redan...


___________________________________________________________________________________________
Dun tun duuun

ursäkta mig för alla stavfel, men skriver fort och är verkligen trött. puss

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Anonym

vi är alla tjejer, det där var inte pms O.o är hon gravid?

2012-03-19 | 00:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0