this wasn't just a dream- del 37

2012-03-17 | 17:33:29
Detta har hänt

Det var den lilla överraskningen. Hon trodde att jag inte ville men det var inte sant. Jag ville göra allt med henne, hon var det finaste jag hade. Vi låg i sängen tillsammans och vi tittade på varandra. Jag kysste henne på munnen ett långt tag. Jag älskade verkligen henne. Allt med henne. Jag kollade in i hennes ögon och jag såg hur hon log.
- I love you Zayn, sa hon och kysste mig.
- I love you Jasmine, sa jag och la mig över henne.
Jag kysste henne ännu en gång och sen estämde vi oss för att gå upp. Hon satte på sig underkläder,shorts och sedan en topp. Jag satte på mig underkläder, chinos och ett linne.

____________________

Jag tog Jasmines hand när vi gick ut för att promenera. Vi möttes av massa fans, de tog bilder med oss. SEdan fortsatte jag och Jasmine, det var så mysigt. Att bara gå runt med henne. Min älskling.
-We should do this more often , sa hon
-Yes we should, svarade jag innan jag gav henne en snabb kyss.
Vi fortsatte att promenera och prata.
-Did you think Miranda and Harry had fun?, frågade hon mig
-oh I can't believe I let her go to him, knowing what they were going to do.
-Stop it, Zayn. I know you're protective of her but that's to much. She turns 18 soon. She's in love.
-In love? Is she?
-Yes she is. Aren't you happy she found a desent guy?
-Really. yes i am. Harry is a great guy. sa jag med ett leende på läpparna.
-ow you wanna go and grab a coffé?, frågade hon
-Yeah, let's go.
VI gick till närmaste café och beställde en varsinn kaffe. Vi satt där med våra muggar och stirrade in i varandras ögon.
-You're in love?, hörde jag en röst säga
-What?, jag vände mig om och där stod en gammal man.
-You look just like me when I was young. and you young lady look exactly like my first love.
-I do?, sa Jasmine och log
-Yes you do. 
-Yes we're in love, sa jag
-I know, I can see that
-What happend to your first love? frågade Jasmine
-I married her, sa mannen och sngelade bakåt när en äldra dam kom mot honom.
-That's so cute, sa Jasmie och jag log.


Harry's perspektiv
Jag vaknade upp runt 12 tiden. Där låg hon. Den mest underbara flickan i världen. Hon låg med huvudet mot mitt bröst. Jg är verkligen lyckligt lottat. Hon är så underbar. Jag såg mig omkring och såg hennes röda underkläder hon hade överraskat mig med. Ja, det var verkligen en bra överraskning, den bästa kan jag nog säga. sedan tänkte jag tillbaka till dagen innan. Vi hade det så trevligt och sedan hade vi ännu trevligare.. Plötsligt började hon röra sig lite, men huvudet stannade kvar på mitt bröst. Jag började leka med hennes hår.
-Morning beautiful, sa jag 
-Morning handsome, sa hon tillbaka.
-Did you sleep well?
-Yes I did, I always sleep well when I'm next to you, svarade hon. Jag gav henne en puss på huvudet och fortsatte att leka med hennes hår.
-Miranda?
-Yes baby, svarade hon
-I..I...
Hon kollade upp mot mig. Jag måste samla modet för att säga det.
-I Love you Miranda,sa jag och ett leende kom fram på hennes läppar.
-I love you to, svarade hon och kysste mig.
Hon rullade upp på mig och kysste mig ännu en gång.
-I really love you Miranda.
-and I really love you to Harrold Styles.
I loved when she said my name.
-Do you want to get up? frågade jag'
-No let's stay in bed for a while
Jag kollade på henne, nickade sedan kysste jag henne. Ännu en gång så omvandlades våra oskyldiga kyssar till något ivrigt och villt...

VI gick upp ur sängen, Miranda gick in för att ta en snabb dusch och jag fixa brunch. Hon kom ut ur duschen, hon hade en handuk runt om henne.
-What are you looking at?, sa hon och skrattade 
-You, svarade jag.Hon log sedan gick hon in till rummet och klädde på sig. Hon kom tillbaka och vi satte oss och åt.
-This is delicious, sa hon
-Thank you, svarade jag.
Sedan fortsatte vi att äta och småprata
-Do you like children?, frågade hon mig.
-Me?, yes I love them. You?.
-So do I. 
-I want to have a bunch of them when I grow up.
-Haha so do I. But there's alot of year left, sa hon och skrattade
-Yes, Indeed. intygade jag.

Vi bestämmde oss för att dra till Zayn och Jasmine. Jag ringde upp Zayn och de hade precis kommit hem efter en lång promenad. När vi kom fram till dem så satta vi oss och pratade. Sedan gick Miranda in till ''sitt rum'' för att packa ur hennes kläder och Jasmine gick efter henne. 
-Zayn, i want to ask Miranda to move in with me, sa jag samtidigt som Zayn sa:
-Harry, I want Jasmine to move in with me
Vi kollade på varandra och skrattade.
-that's awesome, let's ask them, sa han
-Now?
-Yeah now !
-GIRLS!, de kom tillbaka och vi frågade dem. Tjejerna såg lyckliga ut. Miranda tittade på mig och gav mig en kram.
-Yess, I would love that sa hon.
Då var det bestämmt. Vi alla skulle åkta tillbaka idag för att hämta våra grejer...
Klockan tickade snabbt, vi satte oss i bilen och körde mot Zayn och Miranda's hus. DEt tog ett tag men vi kom fram.
Tjejerna och Zayn snackade med sina föräldrar sedan packade dem ihop allt och vi åkte tillbaka. Bilturen var så rolig, vi sjöng, lyssnade på musik coh lekte lekar. Vi bestämde oss för att fira genom att gå och klubba ikväll.

Vi alla bytte om och gick till GZ.

Jasmine's perspektiv
Den här dagen blev bara bättre och bättre. Först de söta paret, sen att jag ska flytta in med Zayn och nu PARTEEEY.
Jag och Miranda bytte om och emdan vi gjorde det så snackade vi.
-Seriöst, på kvällen och sen på morgonen?
-hahah ja, sa hon och rodnade.
-men det var så mysigt, sen åt vi och sanckade om allt mellan himmel och jord.
-Vad kul.
jag berätttade om paret och allt som kom ur hennes mun var.
-aaaaaaaaaw.

Vi bytte om och sen drog vi till GZ. Zayn höll om mig helda kvällen. Vi dansade, vi drack några drinkar. Jag och Miranda har lovat att inte dricka så mycket.
-Jasmineeee, kom och dansa med mig, skrek Miranda. 
Vi dansade och vi hade så roligt. Jag såg hur grabbarna kollade på oss. De såg ut att ha det trevligt.
Sedan kom Zayn fram till mig och Harry gick till Miranda. Vi stod och dansade och de dansade precis bredvid. 
-You're a great dancer, sa jag till Zayn
-So are you, sa han innan han kysste mig. Där stod vi mitt på dans golvet och strulade.
-GET A ROOM, ropade Miranda och skrattade.
Jag gave henne snabb blick innan jag började skrata jag med.
-Jag elska dei,  visakde Zayn i mitt öra. åh mitt hjärta stannade.
-Jag älskar dig , visakde jag tillbaka ochd en här gången så hoppade jag på honom. Vi stod där på dansgolvet och kysstes.
När vi vände oss om så var Miranda och Harry borta, vart var dem? Några minuter senare hörde jag Miranda skrika.

________________________________________________________________________________


I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: linda

Aaaaaaaaaah vill veta mera

2012-03-17 | 18:19:34
Postat av: Tanja

Vill ha meeer! :D

Älskar eran blogg!

2012-03-17 | 18:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0