This wasn't just a dream - Del 33

2012-03-14 | 16:48:02
Detta har hänt
Han satte sig på gata när vi var påväg hemåt.
- What the hell are you doing? sa jag helt chockad.
- I'm tired, sa han.
- Are you serious? What if it comes a car?
- Come sit with me, sa han och log.
- Okay, sa jag och han skrattade.
Jag satte mig bredvid honom och han la din ena hand på marken och kom närmre mig. Vi möttes i en perfekt kyss.
- What are you doing on the road? sa en kvinna och kollade på oss.
Vi ville inte var ohyfsade men vi brast ut i skratt, vi kunde verkligen inte sluta skratta. Innan vi skämde ut oss ännu mer sprang vi därifrån.


Zayn's perspektiv
Jag och Jasmine gick bredvid varandra och nu skulle vi hemåt. Jag började att kittla henne.
- Zayn stop, sa hon och försökte komma loss.
Jag mötte hennes blick, jag log och sen kysste hon mig.
- I love you, sa jag.
- I love you too.
- So it's love? hörde vi en röst säga.
- Yes, sa jag och höll om Jasmine.
- What about us? sa hon och kollade på mig.
- There is no us, sa jag och drog med mig Jasmine därifrån.
- You gonna regret it, hörde jag henne säga.
- And that was?
- Mira, svarade jag.
Jag höll henne i handen och sedan promenerade.
Vi slängde oss båda på sängen när vi hade kommit hem.
- Godnight, sa hon och kysste mig.
- Godnight.

Nästa dag:
Jag gnuggade mina ögon och kollade om Jasmine låg bredvid mig vilket hon gjorde. Jag pussade henne på kinden och sen ställde jag mig upp.
- Where are you going? hörde jag henne säga med sin sexiga morgonröst.
- I was going to the kitchen, but I'll stay with you, sa jag och kysste henne.
Jag skulle precis kyssa henne när hon backade och  ställde sig upp.
- But I wanna cuddle, sa jag och låtsades vara sur.
- We got all summer.
- Oh.. Just the summer sa jag och ställde mig upp.
Hon hoppade på mig och virade runt sina ben om min midja.
- Jag älskar dig, sa jag och skrattade.
- I love you too, sa hon och skrattade.
- You're really good at swedish.
- I know, I got skillz. With a Z , sa jag och hon skrattade.
Hon hoppade ner och sen gick vi till köket. Vi tog fram skålar och det fick bli flingor idag.

Harry's perspektiv
När hon kom ut genom dörren så vart jag helt stumm. Hon var så vacker. Hon hade på sig en otrolig tight svart klännig. Hennes långa  solbrända ben syntes. Hon var så vacker. Jag gav henne en puss på kinden sedan satte vi oss i min bil
-Where are we going Harry?
-It's a surprise, but we're going to have fun. 
Okej sa hon och log. Hon la sin hand på mitt ben och jag fick en rysning. När vi kommit fram så lystes hennes ansikte upp.
-A tivoli, sa hon och log
-Yess, sa jag och tog hennes hand
-Let's go.
Vi gick mot bergodalbanan. Men hon stannade upp-
-Come oon.
Hon kollade på mig sen gick vi tillsammans till bergodalbanan. Det var fullt med fans och många kände igen mig. 
Jag tog någora fotton, sedan började några fans kaxa mot Miranda. Hon sa ingenting hon bara kolalde på mig och log.
-Wasn't that the girl who was nothing, sa en tjej. Men vi ignoerade henne.
-Don't listento them you look beautiful and you look so cute togehter, sa två andra tjejer.
Sedan var det vår tur. Vi satte oss och åkturer började.  
-This was awesome, sa hon när vi kom ner.
-come let's go the Ferris Wheel, skrek hon. Hon tog min hand och sprang. Så söt.
Mörkret började falla och jag betalade mannen som tog hand om pariserhjulet. När vi hade kommit upp till toppen så stannade hjulet.
-OMG, what happened?, sa hon med en uppkrämd röst.
-Nothing sa jag och drog henne närmare mig. 
Hon bara sitrrade in i mina ögon. Jag lutade mig fram och kysste henne. Vi satt uppe i pariserhjulet och kysstes i mörkret. Helt ärligt jag kände mig verkligen romantisk. Precis när våra kyssar börjat bli mer intesiva så började hjulet rulla igen och hon hoppade till.
-hahaha take it easy cutie, sa jag och tog tag i hennes hand.
-Haha I don't think I've told you this but I'm afraid of hights, svarade hon. Hon skakade. 
-I can see that, just breath, Jag tog mina hönder och la dem på hennes kinder. 
-Just breath and we'll be down in a jiffy.
-I'm calm with you svarade hon innan hon kysste mig.
När vi kommit ner så gick vi och köppte sockervadd.
-Do you want to know something else?, frågade hon
-Yeah just tell me. 
-I love cottoncandy.  sa hon och la en bit i munnen
-and I love donuts, sa jag och tog en tugga av min munk. Vi satte oss enr och pratade. Det kändes så bra att lära känna henne på djupet. Det gick snabbt och vi tog en promenad till stranden.
-Hahah let's jump in, sa jag
-I didn't bring my bikini, svarade hon och skrattade.
Jag kollade på henne medan jag drog av mig mina kläder, nu stod jag kvar i kallingar.
-You don't need them sa jag och sprang mot vattnet.
-Coome on, jump in, skrek jag.
-I don't know,svarade hon
-Just jump with the dress, skrek jag och började simma ut.
Jag kollade åt hennes håll och såg att hennes klännong åkte av. Där stod hon i svarta underkläder. Hon gick ner i vattnet och började röra sig mot mig.
-Happy?, ropade hon
Jag gick mot henne och nu var vi bara några centimeter från varandra.
-Oh yes, sa jag innan jag kysste henne
_____________________________________________________________________________________________
-M vad tycker ni ska häna mellan Miranda och Harry? Kommentera gärna med förlslag och vad ni vill se.Era åsikter är de bästa. puss

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0