This wasn't just a dream - Del 35

2012-03-14 | 22:37:35
Detta har hänt
-Är ni tillsammans?, sa jag och log.
-Jag vet inte, svarade hon osäkert.
-vaadå jag vet inte?
-o nej, jag tänkte inte påd et jag var so up in the moment, han var allt jag tänkte på. OMG jag förlorade min oskuld och vi inte ens tillsammans.
-Men du är glad, det var rätt, du hade ''kul'' och du är kär.
-Omg jag är en slampa.
-nej det är du inte. sluta.
-kär?
Jag bara kolalde på henne.
-Jag är kär, sa hon och log. 
Jag gick fram till henne och kramade om henne. Välkommen till klubben sa jag.
-Men tror du han känner desamma?



Hon kollade på mig.
- Jag tror att han känner desamma, sa jag och hon log.
- Men vi borde prata om det eller hur?
- Ja, sa jag.

Harry's perspektiv
- Harry, can I talk to you? sa Miranda och kollade på mig.
- Sure, sa jag och vi gick gick till gästrummet.
Hon skulle öppna munnen men jag kysste henne , jag kunde inte stå emot.
- I want to be with you sa jag till jag henne.
-And I want to be with you.
-so I mean . it's offical.
-What is?, frågade hon
-Us!,
-Us, sa hon och log
-Yes, girfriend, sa jag Hon kollade på mig och log. Jag kysste henne och hon virade sina ben runt min midja. Vi kysstes och sen la jag henne på sängen. Jag la mig över henne men tyngde inte ner hela vikten.Vi fortsatte att kyssas sedan började jag knäppa upp hennes skjort, under den hade hon inte på sig något. Medan jag knäppte upp skjortan så fick hon a mig mina byxor. Jag fortsatte kyssa hennes läppar sedan började jag kyssa hennes hals och hon log.
-This just feels so right, sa hon.
-Yes, I want you and I need you sa jag mellan kyssarna.
Efter vårt lilla roliga så låg hon där i min famn. Jag kunde höra hennes hjärta .
-Miranda..., sa jag
-Yes, svarade hon och kollade upp på mig. 
Jag gav henne en lätt kyss på läpparna.
-I have to tell you something.
-What is it?, svarade hon
-I.. I'm in L...
-Miranda, Harry .., sa Jasmine
-Oh I didn't know? I'm sorry you're in the middle of something, ehm ehm bye, sa hon och sprang ut
VI båda började skratta sedan kollade hon på mig igen med hennes vackra stora mörkbruna ögon.
-What did you want to tell me?, frågade hon och log.
-ehm, It's not so important we'll talk about it later, ursäktade jag mig och sedan gav henne en puss. Jag ville inte säga att jag älskade henne efter att jag blivit avbruten, jag berättar ikväll.
-But Miranda, tonight I want you to come to my place. I'll cook you dinner, sa jag
Hon tittate på mig och log.
-Do you cook? I would love that.
-Yess, sa jag och kramade henne. Sedan låg vi kvar i sängen och vi slummrade till.

Jasmine's perspektiv
Det där var ju lite pinsamt. Där låg dem liksom all cuddle up och så kommer jag inte och stör. 
Jag gick in till Zayn's rum och där stod han i ett par jeans byxor utan tröja.
-Oh hello sexy, sa jag och gick mot honom. Då kollade han på mig med ett leende som fick mig att bli galen.
-Hii, sweetie  do you want to go to..
-Don't talk, sa jag och började kyssa honom. Han höll ett stadigt grepp om min midja sedan tog jag av mig min tröja. 
-Well hello sexy on you to, sa han och jag började skratta. Sedan började han kyssa mig igen.
Jag blev helt varm, han lyfte upp mig och la sedan ner mig.  Jag kände golvet mot min rygg och hans bröst mot mitt.
-I've got the perfect girl, sa han och jag log
-I've got the perfect boy, sa jag och han kysste mig igen. Han drog av sig sina byxor och där låg vi på golvet. precis bredvid en säng. Varför det blev golvet vet jag inte. Men det var mysigt.  

Där låg vi, han hade sitt huvud mot mitt bröst
-I love you so much, sa han
-I love you to., svarade jag.
Jag gav honom en kyss och sedan gick vi upp till sängen och la oss. Han somnade och jag låg kvar ett tag. Jag satt där som ngn skumm typ och jag bara stirrade på honom.Sen gcik jag upp , jag satte på mig Zayn's tröja och drog till vardagsrummet. Där satt Miranda.
-Nämen tjena snygging,
-Nämen tjena på dig med, svarade hon
-What have you been up to?, frågade hon och stirrade på mig
-Ehm inget, du dåå?, sa jag och stirra på henne
-ehm asso, vi kollade på varandra och brast i skratt. Vi båda stod där med våra pojkvänners tröjor och vi stod och sitrra på varandra.
-Haha det här va awkward, så det var det jag gick in på, nej vad pinsamt, sa jag
-Nej , du gick inte in på ngt, vi var klara, sa hon och log :)
-Ah det gör saken sååå mycket bättre sa jag.
Vi satte oss ner i köket och tog en varsinn pepsi.
-Så detta betyder att du och Harry har snackat.?
-aah, vi är officiellt tillsammans sa hon och log.
-Äre saant, sa jag och kramade om henne.
-Välkommen till team boyfriend, sa jag och hon skrattade .
-Nyss efter att vi ehm haha asso, jaa....
-jaa efter att ni haft sex, det är okey du kan säga det, sa jag och skrattade
-Jaa,  då kollade han och jag tror han var på väg att säga att han älskade mig, men jag är inte säker sa hon och rodnade.
-Vaa? , sa jag och jag satt där och log som jag vet inte vad.
-Men jag är inte säker alls, för sen sa han att det inte var något och han somnade. Vi pratade en stund till, grabbarna var verkligen trötta så vi gick och satte på oss kläder sen stack vi.

Jag och Miranda tod en tur runt i London, Vi upptäckte en Victoria secret butik och vi vart för ivriga och sprang in. Båda köpte hem ett par SKIT SEXIGA underkläder. Jag köpte ett par rosa och Miranda ett par röda. Japp vi hade planer för ikväll.
SEdan hittade vi ett sött litet café och vi satte oss. Jag besätllde en Latté och Miranda en Espresso.
-So we have plans for today, sa Miranda och kollade på sin påse.
-Hahah yess we doo, sa jag och skrattade.
-Hahah men det är så i början av ett förhållande, man kna inte slita bort ögonen och händerna från varandra.
-Smekmånads fasen, sa jag
-Hahahha exakt., sa hon och skrattade.
-Juste jag glömde berätta, jag ska hem till Harry idag
-Va ska du?
-aah han ska laga mat till mig. Så jag ska dra till honom runt åtta-nio tiden, sa hon och log.
-Men gud vad gullig han är, vad kul.
-jaa han är underbar, sen måste vi alla på dubbeldejt någon dag
-Jaa det måste vi, ska säga det till Harry.
Klockan hade blivit mycket, den var runt fem, så vi drog hem.

Zayn's perspektiv
Jag vaknade upp och Jasmine var borta , jag gick till gästrummet för att kolla om Miranda visste något. Men där låg Harry.
-Dude, wake up
-What, whaat is it. sa Harry och vaknade
-Have you guys?
-Ehm yeah, where is  Miranda.
-Dude come oon, sa jag och slängde ett par kallingar och en tröja till honom.
-hahah thanks dude.
-I don't know where they are.
Vi gick upp och snackade. vi snacade om våra underbara tjejer och han berättade vad han planerat inför kvällen.
-I'm going to cook for her, the maybe we'll watch a movie or do something else, sa Harry och blinkade med ögat
-Dude seriously I'll kil you, she's liek my sister you perv. 
-Yeah I know I'm sorry. but listen I'm not going to hurt her.
-Don't even think about it.
-I actually think im in love with her.
-you are?
-Yes.
-So we are both in love.
-haha yess, sa Harry och gav mig en high five. Sedan drog han för att handla inför kvällen
Runt femtiden kom tjejerna tillbaka.
-Where have you been?
-We went out. you guys where sleeping you didn't wake up, sa dem
-Where is Harry?frågade Miranda
-He went home to fix for your date.
-Aaw that's sweet.
-yeah yeah, sa Zayn och suckade.
-Stop iiit, sa Miranda och hoppade på honom. You might be my best friend but I'll hit you huuh. sa hon och garvade. jag rullade runt och tog hennes händer och började slå henne med dem.
-Yeah yeah stop now little children, sa Jasmine
Mirana ställde sig upp.
-I'm going to pack a few stuff. sedan gick hon till sitt rum
Jag gick fram till Jasmine och kysste henne. 
-What do you got there sa jag och kollade i hennes påse.
-Noo, no peaking it's a surprise for you.
-Ohw really? 
-Yess, sa hon och kysste mig.
Klockan vart snabbt nio och jag skjutsade Miranda till Harry.

Jasmine's perspektiv
När han åkte iväg så visste jag att jag enbart hade frm minuter på mig. Så jag kutade in i rummet och tog av mig mina kläder sen satta jag på mig underkläderna. Jag städa snabbt undan sen väntade jag på att Zayn skulle öppna dörren.

___________________________________________________________________________________________

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Matida

Suuuper bra!!! Längtar tills nästa inlägg kommer!!!!!! <3

2012-03-15 | 19:28:18
Postat av: Sophie

Skit bra väntar tills nästa!!

2012-03-15 | 21:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0