This wasn't just a dream - Del 32

2012-03-14 | 00:29:15
Detta har hänt
-Miranda?
-yess svarade hon och log mde världens vackraste leende
-I want to take you out today.
-really, where?  sa hon och log
-It's a surprise.
-Awesome, it's a dejt, sa hon och blinkade med ögat.
-I'll pick you up at six, where something with a summer feeling , sa jag innan jag stack.

Mirandas perspektiv
- Jasmine, are we going shopping or what?
- I'm coming, sa hon från rummet.
Jag väntade ett par minuter innan hon kom ner. Hon hade jeans och det var liksom öppet på sidorna, en vit tröja och svarta klackar. Jag hade svarta tunna tights med hål i, grå tröja och beiga klackar. Jag vet dock inte varför vi bestämde oss för att vara lite ''fina'' idag men det fick bli så. Jag kramade Zayn och Jasmine kysste honom och sen så började vi att gå.
- Jag ska på dejt ikväll, vad ska jag ha?
- Va? sa hon och stoppade mig.
- Varför har du inte berättat? fortsatte hon.
- Han berättade nyss.
- Vad ska du ha på dig? sa hon med en ivrig röst.
- Du ska hjälpa mig , sa jag och hon log.
När vi hade kommit fram till gallerian gick vi in i Topshop.
- Prova den, sa hon och tog mina grejer och gav mig en klänning.
Jag gick in till provrummet och satte på mig klänningen. Den satt verkligen bra. Jag gick ut och mötte Jasmines blick.
- Vänd dig om, sa hom.
- Den är öppen där bak och den passar dig skitbra! Sa hon och log.
- Ska jag köpa den? sa jag.
- Helt klart!
Jag gick till kassan där jag betalade för klänningen och en massa smycken jag hade köpt. Jasmine betalade för sitt och sen gick vi ut därifrån. Vi satte oss ner vid ett litet fik där vi beställde chailatte och en muffins var. När vi kollade på klockan såg vi att vi hade varit här ett tag och det var dags att börja gå.


Jasmine's perspektiv
Jag hade hjälpt Miranda med sminket och med att locka håret. Hon såg så vacker ut i klänningen. Det var ca en halvtimme innan Harry skulle hämta upp henne så jag och Zayn gick ut. Det var ljust och varmt så jag bytte om till shorts och ett linne och sen tog jag på mig mina vinröda converse. Vi gick runt lite, jag hade aldrig åkt buss i London och han tyckte det var löjligt så han tvingade med mig på en buss och sen satte vi oss högst upp. Det var liksom coolt, man såg allt och det var fint.


Sakta men säkert så började mörkret att fallna. Vi höll varandra i handen medans vi promenerade på Londons gator.
- London eye, sa Zayn och log.
- Yeaaa? sa jag med ett osäkert skratt.
- Come on, sa han och drog mig till ledet.
- Zayn.. , no I'm scared.. han jag säga innan han avbröt mig.
- Scared of heights, I know.  sa han och log.
- I'm not gonna do that, sa jag och lekte sur.
- Please, sa han och gjorde puppy eyes. Jag blev svag.
- Yea, yea, sa jag.
- Thank you, sa han och pussade mig på pannan.
När det var våran tur, kändes det som om mitt hjärta skulle hoppa ut från bröstet.
- You can do this right?
- Yes, sa jag och klämde fram ett leende.
När det började höll jag ett fast grepp om Zayns hand och stängde ögonen
- Open up your eyes babe, sa han och höll om mig.
Jag öppnade sakta ögonen och kollade ut, man såg allt. Verkligen allting! Det var så fint.
- It's beautiful, sa jag och log.
- Just like you, sa han och kysste mig. Jag besvarade kyssen.

Han satte sig på gata när vi var påväg hemåt.
- What the hell are you doing? sa jag helt chockad.
- I'm tired, sa han.
- Are you serious? What if it comes a car?
- Come sit with me, sa han och log.
- Okay, sa jag och han skrattade.
Jag satte mig bredvid honom och han la din ena hand på marken och kom närmre mig. Vi möttes i en perfekt kyss.
- What are you doing on the road? sa en kvinna och kollade på oss.
Vi ville inte var ohyfsade men vi brast ut i skratt, vi kunde verkligen inte sluta skratta. Innan vi skämde ut oss ännu mer sprang vi därifrån.

- S , Fett random slut det blev. Kommentera gäääärna :D

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Anonym

As bra meeer!!!

2012-03-14 | 06:42:15
Postat av: Ida Skoglar

ÄLSKAR NOVELLEN <3

2012-03-14 | 14:30:15
URL: http://myonlylovestory.blogg.se/
Postat av: Bella

Asså jag älskar eran novell så mkt :) Det blir bara bättre och bättre :)

2012-03-14 | 15:33:53
URL: http://thisisour1dnovel.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0