This wasn't just a dream - Del 27

2012-03-12 | 20:34:30
Detta har hänt
- Harry?
- Yes, sa han och kollade på mig.
- Thank you, for everything, viskade jag i hans öra och kramade om honom.
- No problem, sa han och besvarade kramen.
När vi hade kommit fram till Zayns lägenhet, knackade vi på och jag steg in. Harry gick hemåt och jag bytte om direkt. Jag var fortfarande väldigt trött för jag hade inte sovit många timmar så jag slängde mig på sängen och jag somnade direkt. Hoppas det här är en dröm, hoppas att allt är en dröm. Hoppas jag kommer ihåg mina såkallade vänner.


Jag vaknade upp med huvudvärk. Jag kollade på klockan 04.24 stod det. Jag gick till öket där jag stod och letade efter en alvedon efter att nästan gett upp hittade jag en. Jag tog vatten och sen sköljde jag ner den. Jag försökte att minnas allt, försöka minnas att jag har varit i den här lägenheten men det var svårt. Jag gick upp till rummet där jag tog fram mina hörlurar till mobilen. Jag kollade igenom min låtlista och sen satte jag på One Direction. Det var en lugnt låt. Moments har jag för mig att den hette. Jag började att bli sömnig, så jag la mig i sängen med musiken i öronen. Och efter ett litet tag så sov jag djupt.

Zayn's perspektiv
Jag kollade på klockan, 14.21. Jag satte mig upp på sängen då Jasmine också vaknade.
- Godmorning, sa hon och log.
- Godmorning.
Jag och Jasmine gick in i badrummet och tvättade ansiktet och sen gick vi till köket där vi gjorde lite frukost.
Miranda låg i sitt rum och både jag och Jasmine kände att vi borde göra lite frukost till henne.
-Miranda?
-Ah, morning guys, svarade hon.
-How are you today?
-I'm good, my head still hurts but I'm better.
-That's great, we made you some breakfast, sa Jasmine
Hon reste sig upp snabbt och satte sig sedan igen. 
-What's wrong, sa jag och sprang mot henne.
-I'm just a little dizzy.I'm fine. sa hon men ögonen stängda.
Sedan reste hon på sig igen och gick mot köket.
-Be careful.
Vi satte oss ner och åt tillsammans. 
-So what are we doing today?, frågade hon med ett leende på läpparna.
-We?, sa Jasmine
-Haha you aren't going anywhere. sa jag
Hon kollade på mig med uppspärrade ögon .
-yeaaS I am. I don't wanna stay inside. it's a beautiful DAY.
-You are staying inside today. You have to rest, OKEY.
-Okey, sa hon och såg ledsen ut.
-Don't even try the puppy eyes.
-Well I had to try, svarade hon med en suck.
Miranda gick in i rummet. Hon ville att vi skulle gå och göra något roligt. Så vi lämnade henne och drog till grabbarna.
-What's up, guys?
-Hii guuys, sa Jasmine och hälsade på alla.
-Where is Miranda?, frågade Harry
-Yeah, how is she?, frågade Niall.
-She's at home, resting. svarade Jasmine
-She's better, svarade jag och log.
-I'm going to her, sa Harry

Miranda's perspektiv
Efter att Jasmine och Zayn, stack så tog jag fram min dagbok. Jag har med mig denna bok överallt men jag använder den inte så ofta. Jag skrev ''Dear Diary, I still don't remember them. I remember Zayn and only Zayn. Why? I want to remember them. They are so sweet and I feel that they really care about me. I should remember. And Harry. Sweet Harry. I really like him. How could I've forgotten about him? When I look in his eye's i feel safe. and when he kissed me, it just felt right. I've never felt that before. It was just right. But I don't know where we're going. Maybe it's just to good to be true? But i think he really likes me. I hope so and I really hope I'll remember them...''
-
Miranda?
-Yes?, sa jag snabbt och gömde min dagbok under kudden.
-Zayn gave me the key, sa han och klev in i mitt rum.
Jag bara kollade på honom och log.
-Thank you, sa jag
-For what?
-For just being here, svarade jag och jag reste på mig.
-I'm always here, svarade han och tog några steg närmare mig.
Jag kollade på honom och log och gick närmare.
-Are you feeling better?, frågade han medan han tog bort en hårslinga från mitt ansikte.
-I feel better when you're here, svarade jag. ÅÅH så cheesy jag är.
Han kollade på mig med de perfekta ögonen och han log. Det där leendet gav mig rysningar. Sedan lutade han sig mot mig och våra läppar möttes. Det började som en oskyldig enkel kyss med vi vart båda för ivriga. Mina armar lades runt hans hals och han pressade mig närmare. Jag mådde bra när jag var med honom. Plötsligt låg vi på sängen och han låg över mig. VI kysstes allt vi gjorde var att kyssas. Hans läppar mot mina. Känslorna som jag hade innom mig kokade. Det är kändes RÄTT och så perfekt.
-This feels so right, viskade jag.
-Everything about you feels right, viskade han tillbaka innan han började kyssa min hals.
Jag tog mina händer och tog tag i hans huvud. Hur kunde jag ha glömt honom? Jag kysste honom och han besvarade kyssen.
-Well I thought you were supposed to rest, sa en röst.
-Seriously? come on guys stop it, sa en till röst
-Omg Zayn and Jasmie, fick jag ur mig.
Jag tog en kudde och la den på mitt ansikte och jag hörde Harry skratta.
-This was awkward, sa jag.
-So are you guys... like..?
Vi kollade på varandra. Ingen svarade.
-Get off her now Harry, sa Zayn och skrattade. 
Harry kollade på mig. han gav mig en puss på kinden senr este han på sig och gick ut med Jasmine.
-ehm,Hii Zayn, sa jag
-You have to rest, We'll talk later. Svarade han och skrattade. Han kom fram till mig gav mig en kram och en puss på pannan. Sedan gick han ut. Jag... Jo, Jag somnade lyckligare än någonsin.

Jasmine's perspektiv
Hos killarna hade vu inte gjort så mycket,sedan kom jag på att jag glömt min väska hos Zayn så vi valde att gå hem. När vi kom hem så så upptäckte vi något speciellt. Vi öppnade dörren och höre ljud från ett rum. Ljudet va små skratt och stöningar. Ja vi gick in och såg att Harry och Miranda hade lite kul. Då enbart kyssar men det där så passionerat ut. Såg ut som att de ville slita av varandras kläder. Haha så söta. Nej men hon såg glad ut och det gjorde han med. 
-Harry? sa Zayn när vi alla gått ut ur hennes rum.
-Yeaah, svarade Harry
-Seriously, you just had to right, sa Zayn och skrattade
-I couldn't resist, She's just so.. so.. sa han och ett leende kom fram.
-You seem to really like her, sa jag
-I do, and it's the firstitme it feels like this,sa han
-That's great we both found amazing girls, sa han och tog tag i min hand. Jag kunde inget annat än att rodna. Jag gick fram till honom och gav honom en puss på kinden.
-But Harry, If you break her hearth. I'll come after you, sa Zayn allavarligt. Min underbara protective pojke. 
- I wont, sa harry och log.
Seadn jag gick jag in för att kolla så att hon sov. Det gjorde hon. Sen såg jag att något stack upp ur hennes kudde. Jag gick fram och tog upp den. Jag slog upp en sida och där stog det ''Dear Diary. i can't believe this happend .Nate cheated on me''... Sen var det tårar som hade droppats på pappret. jag kunde inte läsa. Jag rev bort alla sidar där hon berättat om Nate. Jag vill inte att hon ska läsa och komma ihåg detta. Sen kom jag till en sida när det stod att hon inte kom i håg oss ochd et var daterat idag... Ljög hon för oss?

_____________________________________________________________________________________________
-M. Vad tycker ni? Vill ni att Det ska bli något mellan Miranda och Haryy? Kommer hennes minne komma tillbaka? Vill ni ha drama?,kärlek? random? Kom igen kommentera :D puss på er

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Anonym

As bra meeer !!

2012-03-12 | 22:07:35
Postat av: Olivia

Bra bra bra! :D

2012-03-12 | 22:07:58
URL: http://onedmoments.blogg.se/
Postat av: Anonym

skiiitbra :D jag tycker att det ska bli Miranda & Harry, fast kanske inte nu, lite senare typ :D tycker att alla ska få reda på det, att hon inte kommer ihåg

2012-03-12 | 22:53:43
Postat av: Anonym

Sjukt bra hoppas hon får sitt minne tillbaks och ja Harry och miranda borde bli tsm, det borde vara mer romantiskt mellan Zayn och Jasmine nu det var länge sen dom var för sig själva ;)

2012-03-12 | 22:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0