This wasn't just a dream - Del 26

2012-03-11 | 23:40:37
Detta har hänt:
- Hi, Zayn, Liam, Louis, Niall and Harry. sa hon och killarna började att le.
- You remember us, sa Niall och kramade om henne.
- Yes, I do, sa hon och besvarade kramen.
Hon gick upp till Harry och kramade om honom, han blev glad. Det såg jag. Sjuksköterskan kom in och tittade till Miranda.  Om hon mådde bättre senare skulle hon kunna vara med oss. Miranda somnade ganska snabbt så vi alla åkte hem. Jag bytte om, borstade tänderna och la mig direkt i sängen med Zayn. Allt skulle blir bra, det var det sista jag tänkte innan jag somnade.
_____________________________________________________________________________________________


Miranda's perspetiv
Okej jag ljög. Jag visste att jag kände igen grabbarna. Grabbarna från One direction. Bandet Zayn var med i. Men jag kom inte ihåg att JAG kände dem. Men jag ville inte att det skulle vara ledsna. Jasmine tjejen grät och la skulden på henne.  Den här lilla lögnen gjorde så att alla vart glada. Plus mitt minne skulle säkert komma tillbaka snart. Då skulle jag inte behöva ljuga längre.
Skjuksköterskan kom in i mitt rum
-Why did you say that you remember them?
-ehm I do.
-No you don't 
-you have a hard brain concussion and a memmory loss. It doesn't come back that easily
Jag svarade inte
-You can't lie like that
-And who are you? my moral compass? I don't want them to feel bad. 
Hon gav mig en bitchig blick sen gick hon ut. Några minuter senare kom Harry in.
-I want to stay by your side.
-You are so sweet, svarade jag
-So how is the head?
-It's better, it hurts a little bit i'm fine.
Han satte sig bredvid mig. Varför mindes jag inte honom. Han var så underbar och söt. Min mage pirrade när han kom närmare mig. Han la sin hand på min han och kollad ein i mina ögon
-Did you mean what you said?, frågade jag
-Did i mean what?, svarade han
-That you really really like me?
han kollade på mig med hans vackra ögon.
-Yes, sa han och nickade
-Yes I did.I've liked you since the first time I layed my eyes on you.
Jag kollade ner. Han kupade sin hand under min haka och kom närmare.
-It just feels right with you,viskade jag
Han pressade sina läppar mot mina. Hela min kropp vart varm. Det kändes bara rätt. Fastän jag inte '' kände'' honom. Själv så kände jag mig ltie lösaktig med det kändes rätt. Att vi två pasasde !
-I've been waiting fot this for so long now. sa han
Jag rodnade.
-aaw are you blushing.
-Noo I'm not. svarade jag.
Resten av morgonen så satt vi och snackade. VI pratade om allt. ASSO allt.  Jag kände att jag lärde känna honom på en dag. Varför valde jag inte honom innan. Jag dumpade liksom Nate för länge sen? Innan jag kom tillbaka hit, sa Jasmine. Jag var väl dum...
Han la sig i den lilla sängen med mig sen somnade vi.
Jag vaknade utav Harry som skakade om mig. Sjuksköterskan skulle kolla hur jag mådde.
- You can go home, but you have to be really careful.
- We'll take care of her, sa Harry och hjälpte mig upp.
Jag fick byta om till klänningen jag antagligen använde igår för det är det enda jag har här. Jag bytte om i rummet och sen gick jag till väntrummet där Harry satt och väntade. Han log när jag kom ut och jag log jag med. Hans gröna ögon och hans leende var det finaste jag sett.
- Should we go? sa han och log. Jag nickade och sen så gick vi därifrån.
- I gotta go to Zayn's apartmant, change clothes.
- Okay, sa han och log.
Vi gick och det var skönt, om han hade gillat mig länge och det här hände för bara ett par timmar sen.. Varför hade vi inte pratat om det? Blivit tillsammans eller nånting?
- Harry?
- Yes, sa han och kollade på mig.
- Thank you, for everything, viskade jag i hans öra och kramade om honom.
- No problem, sa han och besvarade kramen.
När vi hade kommit fram till Zayns lägenhet, knackade vi på och jag steg in. Harry gick hemåt och jag bytte om direkt. Jag var fortfarande väldigt trött för jag hade inte sovit många timmar så jag slängde mig på sängen och jag somnade direkt. Hoppas det här är en dröm, hoppas att allt är en dröm. Hoppas jag kommer ihåg mina såkallade vänner.

S, M & A

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0