This wasn't just a dream - Del 20

2012-03-10 | 23:47:42
Detta har hänt
Det var jag, Niall, Louis i en grupp och Jasmine, Miranda, Harry & Liam i en annan grupp.
- We're gonna win, sa Jasmine och log mot oss.
- Don't think so, sa Louis och lipade åt henne.
- This means war! Sa Miranda och Jasmine i kör. Vi alla brast ut i skratt och de bara kollade på varandra och  skakade på huvuden.


Jag körde och självklart fick jag en strike. Jag kollade på de andra laget och jag såg irritationen i Mirandas ögon. Hon är en väldigt tävlingsinriktad personen. Jag meanar verkligen det. Sen var det hennes tur och den åkte ut i rännan.
-So how is it going, Miranda?, frågade jag henne
-I'm just playing with you sa hon och fake log.
-We'll see about that, svarade jag. 
-STRIKE, skrek Harry
-HIGHFIVE, skrek Miranda
-What do you think sbout that. kaxade Jasmine
-1 minute, sa jag och Niall körde.
-STRIIIIKe, skrek han
-What do YOU, think about thar, svarade jag Jasmine.
-We're winning, svarade Miranda
Vi spelade ett långt tag och det slutade självklart illa för Miranda.
-Aaw Miranda are you crying, sa Louis
-Shut up, svarade hon
-We'll get you next time, sa Harry och log. 
Vi valde att gå och köpa glass. Miranda var as taggad.
-Yess, I love ice-cream, sa Miranda
-Who doesn't sa Harry  och lyfte upp henne.
-haha leet me doown, skrek hon och skrattade.
-Neever, svarade han.
-Haha you guys are so cute together. sa Jasmine och kollade Harry.


Miranda's perspektiv
När hon sa den där meningen så ändrades jag. Jag tog mig ur Harry's grepp och små log. Minen på Harry's ansikte ändrades snabbt från glad till förvånad.
-Vad hände?, frågade Jasmine
-Va, nej ingenting, svarade jag och gick lite i förväg.
Det första som kom upp i mitt huvud var Nate. Jag kunde fortfarande inte fatta att han gjorde såhär mot mig. Men jag kan inte stå här och tycka synd om mig själv. Jag fortsatte med ett fake smile på ansiktet och vi kom fram till glass-stället.
-What kind of ice-scream do you want?, frågade Jasmine
...
-Miranda, hellooooow
-Vaa?
-Vad vill du ha för glass?
-Ehm I want Chocolate and peppermint.
Grabbarna ställde sig i kön.
-Vad är det med dig? Du verkar vara lite frånvarande.
-Va, nej nej jag är bara lite trött
-Nej det är du inte. försök inte.
-Nej jag mår bra seriöst, sa jag och ''log''
Hon kollade på mig och sa sedan
-Det är Nate eller hur?
Jag kunde inte svara så jag bara stirrade ner i marken. På några sekunder så tårades mina ögon upp.
-Gumman han var ett as, tänk inte på honom, sa hon
-Han var min första kärlek, sa jag och kollade på henne.
-What's wrong sa Zayn och kollade på mig
Crap jag hade tårar rinnandes längs mina kinder, vad ska jag säga?
-Nothing sa jag och torkade mina kinder
-What's wrong?, frågade han igen
-I juts got something in my eye, svarade jag och ställde mig upp för att gå. 
-Don't walk away, sa han och kramade om mig. 
-Zayn, I juts want to go home I can't put on a fake smile, I'll go. You guys stay here and have fun.
-No, If you'll go, I'll come with you, sa han medan han kramade mig. 
-Zayn I'm broken, you have no idea. sa jag 
-But i don't want to ruin everything for you guys.
Bakom honom såg jag Harry och Jasmine.
-What's wrong Miranda?, frågade Harry. 
-Nothing svarade jag
-There is something, sa Louis
-No, I'm just super tired, sorry for being  such a party pooper, sa jag och ''skrattade''
-You're not okey, sa Harry
-Yes I am, svarade jag.
-Let's go to the park, svarade jag.
-You know what, Miranda I'll take you to the hotel, sa Harry
-We'll all come
-No, I want you guys to stay and have fun. 
Jag och Harry tog en taxi hotellet.

Harry's perspektiv
Det war så awkward i taxin. Hon satt där lutandes mot fönstret och jag såg att hon var väldigt bekymrad.
När vi kom hem så gick vi till hennes rum.
-Don't feel ashamed you can talk to me, sa han
-I'm okey sa hon och tog fram en vodka flaska.
-You are not, and put that back. 
-I am and No. 
Hon la la flaskan mot sin mun och hon drack.
-You can't drink that, it's not good for you, sa jag medan jag försökte få bort flaskan från henne.
-Harry STOP it, skrek hon
-No it's enough, stop it. Just let your feelings out, skrek jag ut
-What do you want me to say Harry?
-That I'm heart broken, that i feel like an idiot, that I feel so stupid. That I almost gave him everything and he.. he.. Hennes ögon var helt tårögda. Jag försökte krama om henne men hon puttade undan mig.
-and he he just threw me away, sa hon och satte sig på sängen medan hon drog upp flaskan mot munnen igen.
-Drop that sa jag och gick emot henne. Hon försökte dra bort den. När jag sträckte mig för att få tag i den sp snubblade jag och nu låg jag plötsligt över henne.
-He's made the worst misstake ever. He's an idot for cheating on you. You are the best thing a guy can have, sa jag och ja lutade mig mot henne. Våra läppar möttes. Vi kysstes och hon besvarade min kyss.
-Harry, I can't to this sa hon och puttade undan mig
-you kissed me back.
-Harry...
-I'm sorry, i shouldn't have kissed you when your sad. 
Hon bara stirrade på mig med de stora bruna ögonen. Jag kände något. Den där kyssen var något. 
-I want to be her for you.
Hon kom mot mig och kramade om mig. 
*Riing...riing*
-It's Nate... sa hon och hennes blick var tom. 
-Don't anwser...
-Hello, sa hon i telefonen.
-You never loved me, so please stop calling me. you threw everything aways, for what?
Hon var tyst
-Yeah for sex, Was it worth it? Was the girls worth you throwing me away. 
Varför pratade hon med honom nu...?
___________________________________________________________________________________________
-M. Vad tycker ni o inlägget. kommenteeera :D


I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Ida Skoglar

Åhh, grymt :) längtar till nästa <3

2012-03-11 | 00:39:23
URL: http://myonlylovestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0