Like Nobody Else - Del 78

2012-03-01 | 23:49:24
Detta har hänt
-Liiiiam baby, sa jag
-Yeah , sa han och kysste mig.
Jag satte mig över honom. 
-So our back in your mood, sa han
-I've missed you so much, sa jag och började kyssa honom
Han besvarade mina kyssar och vi kunde inte hålla våra händer från varandra

Han tog av mig klänningen och jag tog av honom hans kläder, vi kysstes passionerande. Sen efter en stund somnade jag i hans famn.
Jag vaknade runt 11, vilket var väldigt tidigt. Jag gick sakta upp från sängen för att inte väcka Liam, tog på mig shortrs och ett linne. Jag gick ut från rummet och då ser jag Sarah stänga dörren sakta efter sig.
- Hej Sarah, sa jag tyst.
- Hej Mimo.
Vi gick till köket där vi fixade lite frukost till killarna och Sandra och till oss själva.
- Shit, behöver alvedon, sa Sarah och jag skrattade till.
- Fan, samma här. Jävla huvudvärk, sa jag surt.
Vi satte oss i vardagsrummet där vi åt våran frukost. Vi satte på tven men det fanns inget speciellt då erättade Sarah om ett sms.
- Fuck, just. Sa hon.
- Vadå?
- Jag fick ett sms förra veckan av Emelie.
- Varför har du inte berättat? Vad skrev hon?
- Glömde och jag vet inte kollade faktiskt inte.
- Mem visa då, sa jag.
- Den är i rummet.
- Hämta den nu, sa jag och puttade henne från soffan med ett leende.
- Tönt, sa hon och jag skrattade till.

Sarah's perspektiv
När jag gick in i rummet för att hämta min mobil så såg jag att Zayn var vaken.. med min mobil i handen.
- What is this? sa han med en sur blick.
- What? sa jag och gick närmare honom.
- This, sa han och visade mig ett sms av Kivanc. Åh, great.
- It's just a text.
- I don't like him.
- Why not? sa jag med en irriterad röst.
- Yesterday, sa han högt.
- Get over it, we just danced.
- How I'm I gonna believe you when you're texting with him behind my back.
- I'm not, sa jag högt.
- Yes you are, I got the proof in my hands.
- He's my friend, what's wrong with you?
- Wrong with me? I'm not the on that's cheating!
Jag tog min mobil och gick ut från rummet med tårarna rinnande ner för mina kinder. Jävla idiot, varför ska han börja just nu när allt var perfekt?`
Zayn's perspektiv
I didn't caare about anything, I knew it was something about Kivanc and Sarah. But I felt bad anyway.
- Sarah! I said and I saw her sitting on the sofa with Mimo.
- What?
- Can I talk to you? I said and she camed to the room.
- What do you want?
- Just tell me the truth, please. I said.
- That is the truth Zayn. I love you and only you, he is just a friend.
- I was so angry, I didn't know what I did. I raised my hand and slapped her on the cheek. I regretted it immediatly.
- I'm s..so.
- No Zayn, she said with tears in her eyes. She had her hand on her cheek.
- Please.
- Why? What have I done?
- I just...
- Zayn, you slapped me, she said and I took her hand.
- Let go!
Mimo's perspektiv
Jag hörde skrik från Sarah och Zayns rum. Shit, vad hadde hänt nu? Jag lämnade tallriken och glaset i köket och gick till sovrummet Liam sov i. Där stod alla.
- What is happening? sa Niall.
- I don't know, svarade jag osäkert.
- Should we do something? La Louis till.
- No, not until they ask us to, sa Harry.
Vi gick till vardagsrummet där Sandra och killarna åt frukost. De bråkade mycket och skrek på varandra högt.
- Let go! Hörde vi Sarah skrika och sen gick hon ut därifrån.
Hon tittade på oss med en massa tårar rinnande ner för hennes kinder. Hon tappade sin mobil och sen tog hon upp den då såg jag och de andra att hennes kind var helt röd.
- What happend? sa Louis och gick fram till henne och sen sprang vi alla andra till henne.
- Nothing..
- Nothing? That's not nothing, sa Niall.
- Did he hit you? Frågade Sandra.
- No, girls can you please come with me?
- Yes! Sa vi, vi bytte om till shorts och sen gick vi ut.
Niall's perspektiv
I knew something was wrong, her cheek was read. Like a freakin tomato and I was so angry.
- Zayn! I screamed when I stepped in to the room.
- What?! He yelled with tears pouring down on his cheeks.
- How could you hit her?
- I didn't mean to.
- I don't care what you meant, I just care about what you did! I said loud.
- Niall, leave me the fuck alone! He said and camed closer
- What's happend to you? Harry said.
- Yes , I slapped her but don't you think I regret it?!

Kort inlägg men det var bara för att ni inte har fått något. Vad kommer hända nu? Kommentera :)

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Matida

OMG! KAAAOS!

2012-03-02 | 00:05:58
Postat av: Anonym

majjjgooooshh! jag typ sa högt NOOO när han slog till henne! haha som matilda sa, KAOS

2012-03-02 | 01:27:23
Postat av: sabina

HAN KAN JU INTE SÅ HENNE. aaah. INTE OKEJ. Herreguuud!



<3

2012-03-02 | 07:15:14
URL: http://musikmongot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0