this wasn't just a dream Del- 23

2012-03-11 | 20:04:10
Detta har hänt
- Mira, no. Sa jag högt och tog bort mina händer.
- So you have a girlfriend? sa hon och la sin hand bakom min nacke.
- Yes, he is here.
-Oh, where is she then? sa hon och kollade runt och smålog mot mig.
- She's in the bathroom.
- Is it that girl? sa hon och pekade mot en tjej. Jasmine.
- Shit, sa jag och jag hörde hur Mira skrattade.
- Jasmine, sa jag och skulle krama om henne.
- Leave me alone, skrek hon och sprang ut.
Miranda skakade på huvudet och sprang efter henne. Det var så mycket folk där att jag inte kom fram, jag visste inte vad jag skulle göra. Jag gick snabbt till utgången men jag såg inte de nånstans.
- Zayn, man what is it? hörde jag Niall säga.
- Mira is here, Jasmine think I did something with her.
- Not good, sa han.
- Miranda and Jasmine have been drinking alot, and now they outside by themselves, sa jag.
- Everything will be okay, sa han och klappade mig på axeln.
Men tänk om det inte blir det?

Miranda's perspektiv
Jasmine överreagerar, Zayn skulle aldrig vara otrogen. Han var inte en sån kille. dock så har jag haft fel förut men Zayn. Nej aldrig. 
-Jasmine vänta, skrek jag men hon sprang. 
-Jasmine snälla stanna.
Hon vände sig om.
-Varför?
-Han gjorde inget, snälla prata med honom innan du springer iväg.
-Jag såg dem, det är bevis nog !!
-Men Jasmine, du känner inte Zayn som jag gör. Han skulle aldrig göra något mot dig. Han är en underbar kille.
-Ja det sa du om Nate också men du hade FEL. Han stack och gjorde saker med andra! Han sket fullständigt i dig. du kallade DET kärlek men han slängde dig! Han fucking slängde dig i soptunnan för att ha sex med andra. Så mycket bettyde du för honom. Så nej tack säg inte att han är underba. skrek hon
Det där gjorde ont. hur kunde hon säga så.
-Det där var lågt Jasmine.
-Det är sant!
-Jasmine, nothing happened. I promise, skrek Zayn.
-Jasmine listen, she came on to him. He pushed her away and she doesn't like that. I promise, sa Niall.
-I that true, svara Jasmine.
-I promise, nothing happen sa Zayn och tog några steg närmare henne.
-I saw how you touched her ass and stuff Zayn
-She put MY hands on HER ass. I don't want to touch it!!, sa han
-Nothing happened. I'm with you and only you, sa han och tog ett steg närmare henne.
Hon kollade på honom sedan kysste han henne. Jag pallade inte kolla. Det hon sa... Det gjorde ont. Var det verkligen så att han inte älskade mig. Jag vände mig om och gick.
-Miranda where are you going?, frågade Harry
-Miranda, stanna!, skrek Jasmine
-I'm sorry, I didn't mean what I said skrek hon.
-Yes you did, svarade jag.
Det var mörkt och klockan var ca 2:15. Jag var trött. Jag gick över gatan och då hörde jag Harry skrika.
-MIRANDAA, LOOK OUT. Jag vände mig om och såg att han rusade mot mig..

Zayn's perspektiv
Jag sprang efter Miranda och Jasmie. Varför ska det här alltid hända? jag såg att de pratade och att Jasmine skrek på Miranda. varför?
-Jasmine, nothing happened. I promise, sa jag
-Jasmine listen, she came on to him. He pushed her away and she doesn't like that. I promise, sa Niall.
-I that true, svara Jasmine.
-I promise, nothing happen sa jag och jag närmade mig henne
-I saw how you touched her ass and stuff Zayn
-She put MY hands on HER ass. I don't want to touch it!!, 
-Nothing happened. I'm with you and only you, sa jag och tog ett steg närmare henne.
Jag kysste henne och hon besvarade kyssen. Det var VI. Jag har aldrig varit så säker på en person!
-Let's go home, sa jag till gänget men märkte då att Miranda börjat gå. Harry ropade efter henne men hon svarade inte. Jasmine yelles something in swedish then she said I'm sorry. Miranda svarade.
- What did you say to her?, frågade Louis
-I yelled a few things about Nate, sa hon och kollade ner.
-Serioulsly, you know she's upset. How could?, sa Liam
-WHAT di you say exactly?, frågade Louis
-I kind of said that he didn't care for her and that he threw her away to have sex with other girls. I kind of applied that she was nothing to him.
-How could you do that Jasmine?, frågade 
-i didn't mean to.I feel so bad.
-MIRANDAA, LOOK OUT skrek Harry medan han sprang mot henne.
Då såg jag bilen. Den åkte i full fart mot henne. 
-MIRAANDAAAA!!
____________________________________________________________________________________________
-M. ett kort bildlöst inlägg. vad tror ni händer?... 




I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Anonym

as bra meeeer!!!

2012-03-11 | 20:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0