This wasn't just a dream - Del 44

2012-03-29 | 16:06:12
Nästa dag:
Allt kändes bra. Allt skulle lösa sig. Miranda och Harry skulle lösa det här. Jag och Zayn var lyckliga och vi två ska hjälpa harry och Miranda igenom detta.



Jag vaknade upp i Zayn's famn. Allt kändes bra. Jag började tänka på Miranda och Harry. hur är det med dem? Jag vill träffa henne men det känns som att de ska spendera denna dag ensamma. De behöver prata och bara vara med varandra.
-are you awake?, viskade Zayn
-Yes, sa jag och kysste honom.
- Wanna go to breakfast?
Jag nickade och sen ställde vi oss upp och fixade till oss lite. När vi gick ner för att ta något att äta hittade vi inte något vi var sugna på.
- Starbucks, sa vi samtidigt och skrattade till.
Jag sminkade mig lite och sen gick vi ut.

Zayn's perspektiv
Vi åt frukost och sen gick vi till gallerian.
- I have to go in Forever 21 , sa hon och drog in mig.
- Oh, again, you've already been here, sa jag och suckade lätt.
Hon pussade mig på kinden och gick sedan längre in i klädbutiken. Det var några tjejer som stod och kollade på mig, de fnittrade och jag log mot de. Efter bara någon minut kom en kort, brunhårig tjej fram till mig.
- Hi.. Are you Zayn? stammade hon fram.
- Yes, sa jag och log.
- Could we like.. take a picture with you?
- Of course beautiful, sa jag och sen tog jag bilder med de och pratade lite. Jag fick sedan ett sms av Jasmine. Hon provade något och jag skullle se hur det såg ut. Obviesly. Jag öppnade det första bästa omklädningsrummet jag såg och sen hörde jag hur en kvinna skrek till. Hon hade bara underkläder på sig.
- Oh, sorry. Sa jag och stängde dörren snabbt. Jag hörde ett fnitter och kollade åt sidan.
- You should've seen your face, sa Jasmine och log. Jag gick mot henne och kysste henne mjukt. Hon visade mig en klänning.
-What do you think?, sa hon och snurrade runt.
-You look beautiful in everything.
-Aaw, thank you but... do you liek the dress, sa hon och log
-Yes I like the dress. Hon köpte klänningen och vi drog till ett café. Det var otroligt mysigt och det var inte så många fans som kom fram utan de lät oss vara ifred.
-I love you Zayn.
-I love you to Jasmine.
-It's so beautiful here, sa hon
-It really is, svarade jag. vi fikade och sedan tog vi oss hem.

Miranda's perspektiv
Harry är så underbar. Jag vaknade upp av att han kom in med frukost.
-Morning baby.
-Harry, morning honey.
-How are you? frågade han
-I'm good, svarade jag
-I brought you breakfast, sa han
-ooh waffles, sa jag med ett leende.
-Thank you, sa jag 
-Everything for you, sa han och lutade mot mig. Jag kysste honom och sedan satte vi oss i sängen och åt. Han var verklgien allt jag önskat med en kille. Han var allt jag älskar honom så mycket. Harry tog undan fruosten och gick till köket. Där satt jag på sängen och tänkte. Varför var jag rädd för att berätta om barnet? Hur kunde jag tänka så. Att han skulle lämna mig för det här? men jag tänkte ju på hans karriär. När media får reda på det här så kommer det bli media kaos. Men Harry kommer alltid vara vid min sida. Nu bär jag hans barn och vi måste fortfarande prata om vad vi ska göra. Han vill behålla det. Jag med vi kan bilda en familj. Jag , Harry och vårt barn. Men ska ha ge upp allt? Det vill jag inte. Hans dröm han älskar att sjunga, det är hans allt.
-What are you thinking about? viskade han. Jag märkte inte ens att han kom in i rummet. Han la sig bredvid mig.
-I'm thinking about the baby and how I didn't tell you.
-I actually thought you would leave me, and i know it sounds so so bad. You would never but i was scarred and...
Plötsligt så kände jag hans läppar pressas mot mina.
-Don't think like that, you are my everything, sa han innan han kysste mig igen och igen och igen. Det ena ledde till det andra. 
-Is it okey, i mean for the baby if we.? frågade han.
-you are so cute, yes it's okey, nothing will happen to the baby. sa jag och han kysste mig.

Senare på dagen
Jag och Harry satt och åt lunch. Jag hade gjort lasange. Hans favorit.
-I love lasange and it's delicious Miranda. I can get used to this sa han och skrattade.
-hahah you could, svarde jag och log.
-Harry...?
-Yes what's up?
-I was thinking about the baby and are we ready?
-what do you mean?
-I mean are you ready. You want to keep the baby and so do I. but you have a carrier 
-I am ready, I want this child. it's my child. I can't give it up. We can do this. svarade han. Jag kunde inte sluta le.
-We are going to become a family, sa han
-Yes we are, sa jag och lutade mig mot honom och kysste honom.
-Just one thing.
-What now?
-I haven't told my parents. Your parents don't know. then we have the band and your crew. 
-yeah i know, we have to tell them... together.
-yes.
-you want to start with the band? then we can talk to your parents.
-I want to tell them face to face so why don't we travel to my hometown on saturday then we'll go to your parents and tell them. Let's tell the guys today.
-Yes that's a great idea. svarade jag. Harry gick och ringde upp grabbarna. Liam, Niall och Louis var på väg.
-I'm nervous Harry.
-Don't be honey, they will support us. They're going to become uncles, sa han och log.
Jaa farbröder vad kul men jag är så rädd att de kommer bli arga. Harry förstår inte att barnet kommer sätta stop i hans drömmar. Men jag tänker inte låte de hända. Han får inte slänga bort sina drömmar. 
-They are here, sa Harry han sprang fram och kysste mig Han la sina händer på min mage.
-Everything's going to be allright, okey. Jag bara nickade. grabbarna kom in tills oss och vi snackade lite random saker innan och hade allmänt kul.
-So what's the important thing you wanted to tell us?, sa Niall
-ehm, well, something,, jag satt där och stammade.
-What's wrong Miranda?, sa Liam
-nothing I'm p.. or you guys are going to be..., inget kom ut rätt. 
-Well I understand everything, sa Louis och skrattade.  ååh inget kommer ut rätt jag är så nervös.
-We're having a baby, sa harry. Killarnas ögon höll på att åka ur deras huvuden.
-You are what!!, sa Liam
-How can you decide something like that?, sa Niall
-We didn't decide anything sa jag och kollad ner.
-oohw, sa Louis.
-So we're going to be uncles, sa Louis När han sa det så började alla killarna le, nu kändes allt bättre. Då märkte dem.
-Miranda can you take off your hoodie,sa Liam Jag gjorde det och då såg man en lite baby bump. Grabbarna hoppade på mig och la sina händer på min mage. Jag kände mig så känslosam och en tår rann längs min kind, jag torkade snabbt bort den. Men Harry hade sett och han log. 
-Is it a boy or a girl?, frågade Niall
-We don't know yet, sa Harry.
hela kvällen satt killarna och tog på min mage, Harry såg verkligen glad ut  och JAG var så glad.

Harry's perspektiv
Jag visste att killarna skulle vara stöttande. Innan de gick så pratade jag lite med grabbarna Jag berättade allt!! Från början till slut.De var verklgien glada men ja såg oron i deras ögon. De vart förvånade att hon inte berättat något men på något sätt så förstod dem saker jag inte förstått.
-I'm thinking about you now. You have to take cae of them but don't throw your dream away., sa Niall
-I going to take care of them. She is my everything. She wont let me I love singing with you and I'm not stoping. 
-That's what we want to hear. I can't wait, sa Liam
-I'm going to become an ''uncle'', sa Louis
De kramade mig och sedan gick de. Jag gick till köket och såg att Miranda stod där och diskade.
-You should rest, sa jag
-I don't have to rest all the time, svarade hon och kollade bakåt. Jag gick och kramade henne. Vi två och snart var vi tre.
-I'm so happy with you. I never thought I'd love you so much.
-I love you to Miranda. Jag kysste henne sedan hjälpte jag henne med disken. Om två dagar så skulle vi berätta för hennes föräldrar, sedan mina föräldrar och sedan var det bara att vänta på att media skulle få reda på det.
Jag smsade Zayn och berätta o dagen. Sen berättade jag om våra planer och han och Jasmine ville följa med.

____________________________________________________________________________________________
Förlåt för att vi varit så sega. Men båda har varit upptagna. puss på er



I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0