This wasn't just a dream - Del 41

2012-03-19 | 14:36:17
- Miranda Brown? sa en kvinna och tittade runt.
- That's me, sa jag och jag, Jasmine och kvinnan gick in i ett rum.
Hon frågade mig vad problemet var problemet var och jag sa att jag trodde att jag kanske var gravid.
- Why do you think you're pregnant?
- My period is late, mood swings and I throw up alot.
- okay, lay in bed and we'll see, sa hon och kollade på mig.
Jag la mig tillrätta i sängen och hon drog upp min tröja och startade en maskin. Hon hällde något kallt på min mage. Hon hade typ en liten maskin som drog ut det kalla gelé aktiga krämen över hela min mage.
- You're pregnant, sa hon och jag blev helt stum.

- I'm.. I'm what? sa hon och började att gråta
- Yes, let's run some tests. You can sit up.
Några minuter sendare kom läkaren tillbaka.
- You're definetly pregnant, and you've been pregnant for 6.5 weeks.
- 6.5 WEEKS,sa Jasmine. Jag kunde inte prata. Hur kan jag vara gravid jag är bara 17 jag fyller 18 om några månader och Harry är bara 18.
- It can't be true, sa jag  snyftamdes och sköterskan hämtade pappersservetter.
- I'm sorry sweetie, but you can considern adoption, abortion and other stuff.. Abort... 
- Do you want us to call the father?,sa läkaren och jag vart kritvit. HARRY, nej han får inte veta. Ett barn skulle förstöra allt för honom. HAn är en 18 årig kille som precis fixat till sin karriär. Sen kommer jag och förstör allt.
- Noo
- Yes
Sa jag och Jasmine i kör.
- OKey, you'll tell him. but remember is nothing to keep a secret because it's his child to.  Efter allt detta tog Jasmine mg hem igen. Vi satt där i Harrys lägenhet, vi båda helt stumma. Jag kunde inte sluta gråta. Ja ajg älskade barn men jag kan itne vara gravid !!.
- Vi måste ringa Harry sa Jasmine
- aldrig!!, skrek jag ut.
- Vaddå aldrig, de kommer tillbaka  imorgon. Hur har du tänk hålla det hemligt? Ska han fortfarande tro att du har pms eller ngt? Ingne går på Det!
- Han får inte veta. Det synns inte på min mage än och man kan göra abort till 18 veckor.
- Ska du göra abort? Du kan inte göra det!! DU kan itne döda barnet! Berätta till Harry han kommer säkert bli glad.
- GLAD? han kommer hata mig!!, och herregud vad kommer Zayn säga? Han kommer lacka på Harry.
- aah det kommer han och han kommer lacka på mig för att jag inte sagt sedan kommer han bli besviken på dig.
- Därför måste jag göra abort! *riiiing* Det var Harry. Va ska ja göra. Min röst var helt skakig men jag försökte hålla den tillbaka.
- Hii honey, sa jag
- Hi beautiful. I miss you so much.
- I miss you to baby. sen vart det lite tyst,
- Is something wrong?
- ehm no, everythings great, sa jag och min röst skakade mer nu.
- You are crying? your voice is all shivery., 
- Noo , noo I haven't been crying, försökte jag
- I know you Miranda. tell me the truth.
- I promise you I'm just tired. Harry I have to go Jasmine is here and we're going to see a movie. I love you.
- Have fun girls. See you tomorrow. I love you to.
Han får verkligen inte veta !!

Harry's perspektiv
Något var fel. Riktigt fel. Hon ljög rakt upp i mitt ansikte. Vad kan ha hänt. Jag saknade henne så mycket och jag såg på Zayn hur mycket han saknade Jasmine.
- Zayn, I think something is up with the girls.
- What do you mean?
- I know when Miranda have been crying but she's lying to me.
- Should I call Jasmine? frågade han mig.
- Yes, sa jag och han tog upp hans mobil och ringde henne.
Han pratade med henne en stund och sen stängde han av och kollade på mig.
- Something is wrong, sa han och kollade på mig.
- We'll talk to them tomorrow, fortsatte han . Jag nickade.

Jag var i rummet och tänkte på vad det var som var fel. Tänk om något allvarligt hade hänt? Om det hade varit något väldigt allvarligt skulle nog hon ha berättat det. Jag vet det. Jag tittade på klockan och såg att den var halv tolv, vi skulle vakna vid fem så jag sa godnatt till killarna och sen somnade jag.

- Harry, wake up! hörde jag Zayn säga.
- Why?
- We gotta go, we're late. Sa han och jag såg hur Paul stirrade på oss.
- Sorry Paul, sa jag och ställde mig snabbt upp. Killarna var redan i bilen och vi hade precis vaknat. Vi slängde på oss kläderna och sen gick vi till bilen.
- Here, sa Paul och gav oss mackor med milkshake.
- Well thank you mom, sa jag och killarna skrattade.
- Do you want this sandwich or not?
- Thank you lover, sa jag och tog den från honom. Han skrattade och sen började han att köra mot flygplatsen.
Vi grabbar pratade om resan och hur kul det hade varit. När vi äntligen var framme, gick vi ut från bilen, tog våra väskor och gick in i flyplatsen. Det var en massa fans där och eftersom att vi hade försovit oss kunde vi inte hälsa på så många. Vaterna höll tillbaka fansen medans vi gick till våran gate. Vi väntade någon timme och sen satte vi oss i flyplanet. Jag hamnade bredvid Zayn och Niall och vi pratade lite och helt plötsligt somnade jag.

Jasmine's perspektiv
Idag skulle killarna komma hem, jag hade saknat min baby skit mycket. Men jag tänkte bara på att Miranda var gravid. Hon visste att hon måste berätta det men när och hur? jag förstod inte.. Hon ville inte prata med mig om det heller. Ibland skulle hon dricka men kom sedan på att hon var gravid, dumbass. Jag väckte Miranda och sen bytte vi om. Vi åt frukost och pratade lite och sen åkte vi till flyplatsen. Vi ville överraska killarna lite. Hon ringde efter en taxi som var där på fem minuter. Vi gick ner, satte oss i taxin och chauffören började att köra. När vi hade kommit fram smsade jag Zayn att vi var där. Det var en stor grupp tjejer som väntade på killarna och efter bara några minuter hörde vi hur alla skrek och stod i typ en cirkel.
- Där är våra killar, sa hon och pekade mot tjejerna. Jag nickade och sen började vi att gå ditåt. När vi haade kommit förbi tjejerna så såg vi hur killarna tog bilder med fansen. Jag mötte Louis blick och han log. Han kom fram och kramade om oss och sen såg jag Zayn. Hans leende, hans ögon. Jag hade saknat hela han. Han kollade på mig och log. Han började att gå mot mig och jag gick mot honom. Han omfamnade mig och jag kände mig trygg. Han kollade på mig och en tår fall ner från mitt öga. Han log och torkade bort den med sin tumme. Fansen aaw:ade och jag rodnade lite.
- Should they kiss? sa Liam och log.
- Yes, sa några medans andra bara kollade snett.
Han tog tag i min midja och kysste mig. Jag la mina händer bakom hans nacke och jag kände hur han log. Vi avslutade kyssen och han tittade på mig.
- I've missed you, sa jag och han log.
- I've missed you too, sa han och pussade mig på kinden.
När vi hälsat på alla killar och Paul så satte vi oss i  en bil och Paul började att köra. Vi alla åkte till våra lägenheter. Just nu ville jag bara vara med Zayn.

Han la sin resväska vid dörren och bärde upp mig. Han log och tryckte upp mig mot väggen. Jag bet mig i läppen och tog av honom hans tröja. Han tog av mig linnet och vi fortsatte att kyssas. Jag hoppade ner och drog honom till sovrummet. Jag la mig på sängen och han la sig över mig. Jag knäppte upp hans byxor medans han drog av mig min shorts. Han kysste mig längs halsen och vi nyckelbenet. Han tryckte sig mot mig och började att pussa mig vid urringningen. Zayns kyssar blev mer och mer intensivare.

Zayn's perspektiv
Hon låg bredvid mig och båda andades hastigt. Jag strök hennes hår och hon log mot mig. Jag kysste henne på munnen och sen gick vi upp. Vi tog på oss kläder och sen gick vi till vardagsrummet. Vi tog fram godis och läsk och så satte vi på en film. Sen kom jag på. Miranda, varför hon hade varit så konstig.
- Jasmine.
- Yes.
- What's wrong with Miranda? sa jag och jag såg hur hon blev besvärad.
- Um, I don't know, sa hon.
- Jasmine..
- I can't tell you, I'm sorry. Sa hon och kollade ner på sina händer.
Jag blev rasande. Vadå inte berätta? Hur fan kan hon INTE berätta.
- Why?! Sa jag med en irriterad röst. Hon kollade på mig med blanka ögon och skakade på huvudet.

Harry's perspektiv
Vi hade mysigt och kollat på film. Och nu låg vi på sängen. Jag visste att det var något fel men jag hade frågat henne flera gånger och hon hade bara svarat nej. Jag la min hand på hennes mage. Jag kände en liten buckla på magen.
- What the hell? sa jag och jag kollade på henne.
- What?
-Have you gain some punds in 2 weeks, sa jag och skrattade
-Ehm no, sa hon och kollade ner
-The what is this. jag drog upp hennes linne och det såg ut som en baby-bump.
-ehm, It's it's 
-MIRANDA?!
-I wanted to tell you but I was...
- Are you... pregnant? sa jag och stirrade på henne.
Hon brast ut i gråt. Så det var därför hon hade alla humörsvängingar och mådde illa hela tiden. Nu förstod jag. Men jag var så jävla förbannad. Jag var barnets pappa och hon hade bestämt sig  för att inte berätta att hon var gravid! Jag satte på mig kläder och ställde mig upp.
- Harry, please. I'm sorry, don't leave. Jag kollade på henne och gick sedan ut från rummet. Jag tog på mig mina skor, tog min mobil och sen gick jag ut. Jag smällde igen dörren efter mig och började att gå mot Zayn. Några tårara rann ner ochjag började att tänka på om hon skulle föda barnet. Vad skulle hända med oss? Med henne? Med mig? När jag kommit fram till Zayn och Jasmine hörde jag hur de skrek på varandra. Bad timing. Jag knackade på lite försiktigt, Jasmine öppnade och hon hade gråtit, det såg man mycket väl.
- is everyything okay? sa jag och kramade om henne.
- M, sa hon och gick tillbaka till Zayn.
- Why can't you just tell me?! hörde jag honom skrika.
- Because I can't, are you fucking deaf? She gotta tell you what's going on, not me.
- She's pregnant, sa jag och satte mig ner i en stol.
Zayn bara stirarde på mig.
- She is what?! Sa han högt.
Jag nickade bara och höll för ansiktet.
Jag hörde en sms signal och sen tog Jasmine upp mobilen från hennes ficka. När hon läste ändrades hennes ansiktsyttsyck helt.
- What is it?
- Miranda.. she is gonna do an abortion, sa hon och tog på sig skorna.
- No, why? sa jag och tog mig mina skor.
- She thinks she'll ruin your career.
Jasmine ringde en taxi som var där på bara nolltid. Vi satte oss i taxin, vi alla hade tårar i ögonen. Hon kunde inte döda ett barn, hon får inte det. 
Orkar intet skriva, kommentera :)

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: matida

Omg!!!!!!!! Faaan va bra del!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-03-19 | 16:02:06
Postat av: Anonym

Skiiit bra del !! Fyfan va bra meer

2012-03-19 | 17:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0