This wasn't just a dream - Del 36

2012-03-15 | 21:52:55
Detta har hänt:
När han åkte iväg så visste jag att jag enbart hade frm minuter på mig. Så jag kutade in i rummet och tog av mig mina kläder sen satta jag på mig underkläderna. Jag städa snabbt undan sen väntade jag på att Zayn skulle öppna dörren.
____________________________________________________________________________________________



Jag hörde nyckeln i låset och dörren öppnades. Jag satte snabbt på mig en stor kofta så att inget av de jag hade på mig sytes.
-Hi babe, sa han och kysste mig
-Did you change?, frågade han
-What ehm yeah, to something more confy, svarade jag.
Vi satte oss och åt lite mat.
-Btw, do you want to se what I bought.
-Yes, sure
-haha laaater
-haha stop it, sa han och garva.
Vi satt kvar och myste och åt. Jag satt där lutandes mot honom. När jag ställde mig för att lägga tallrikarna i disken så ställde han sig upp och gick mot rummet.
-Were are you going , sa jag coh ställde mig upp. 
-I'm so tired, sa han och fortsatte att gå. Han kollade inte ens tillbaka.
-Zaaayn, sa jag och slängde av mig koftan. Han kollade fortfarande inte tillbaka. ÄR HAN ALLVARLIG.?!?
Jag gick till hans rum och ställde mig vid dörren, där låg han och kollade inte ens upp.
-Seriously?
Jag hade förväntat mig att han skulle komma rusandes mot mig. haha yeah I know lite to much men still. Han kollade inte ens
-Really? that's it, sa jag
-I'm really tired, just let me sleep a little svarade han.
-Are you kidding with me?, sa jag 
Han bara stirrade på mig. Ja nu såg han mig
-Oh, you look hot, this is the best surprise ever!!
-My mood is so gone right now, sa jag
-no babe stop it, please have the mood,  sa han och han ställde sig upp och kom mot mig.
-You know, i don't think so. I'm here throwing myself at you but you don't even look.
-I did look and believe me I want you out of those underwear,but
-here comes the but. You know Zayn, you don't have to say anything. I wanted to surprise you and you don't feel like it. it's okey, sa jag. Jag vände mig om för att gå då tog han ett fast grepp om min arm och drog mig tilbaka.
-I'm always up for it, sa han innan han kysste mig.
-Oh are you? well my mood is gone, sa jag och retades.
-No it's not sa han medan han kyste mig på halsen.
-Stop it, you know that's my weak spot.
-Oh yes I do sa han medan han kysste min hals.
-Okej so maybe I'm up for it, sa jag och tog tag i hans huvud. Han stirrade på mig och log. Sedan kysste han mig väldigt  passionerat och jag besvarade kyssen och plötsligt låg vi på sängen. Jag visste att det skulle funka tänkte jag för mig själv.
Det vart väldigt passionerat. mina underkläder revs av. Och hans kläder slängdes av.
-I love you so much, sa han mellan kyssarna
-I love you to, svarade jag



Miranda's perspektiv
Zayn skjutsade mig till Harry. Jag hade på mig underkläderna under en trenchcoat. bara en trenchcoat. Zayn såg konstig ut när han såg vad jag hade på mig men jag sa att jag hade en klänning under. Det var allt som behövdes. Zayn var  som min bror, han var min bror. Så han var alltid lite overprotective.
När vi kommit fram gav han mig en puss på kinden och körde sedan iväg.
Jag knackade på och han öppnade med ett leende på läpparna.
-Hii Miranda, sa han och gav mig en kyss. Han hade på sig ett par mörka jeans och en skjorta. Han hade rullat upp ärmarna. Han såg så söt ut, han var helt mjölig.
-Hii, sa jag 
-Here give me your jacket, sa han
-Noo noo. It's cold, can I have it on?, sa jag
-Uhm yeah sure.
-Omg you are soo cute, you have flour all over, sa jag medan jag försökte borsta bort allt.
han sitrrade på mig och log, sedan tog han ett grepp om min midja och tröck mig närmare honom. 
-You are cute, sedan kysste han mig. han tog min hand och visade mig runt, sist visade han mig vardasgrummet. 
Han hade dukat så fint. Det var ljus överallt.
-This looks amazing.
-Sit down I'll be right back. Jag satte mig ner sen kom han ut med nybakat bröd och en vinflaska. Sedan försvann han och kom tillbaka med maten.
-I made lamb, han hade ett stort leende på läpparna när jag tog min första tugga.
-OH my, it's delicious
Det var så mysigt, vi satt där och åt. Sedan drack vi lite vin.
-Are you still cold? frågade han
-What?, sa jag och flinade
-Your jacket?
-uhm, yess sa jag.
-I can get you a jumper or something,sa han och ställde sig upp
-No no, it's okey babe. sit down, sa jag och log.
-Sure?
-yes, I'm sure plus I got a surprise for you later.
-Owh really, sa han och lutade sig över bordet.
-yes I do, sa jag och kysste honom.
haha Jag och Jasmien hade planerat våra kvällar, vi båda hade en ''surprise''. Vi fortsatte att äta och det var faktiskt väldigt gott. Han var duktig på att laga mat. Vi pratade lite och jag hade fortfarande jackan på mig. Det började faktiskt bli lite varmt. Han kysste mig och jag besvarade kyssen. Vi gick in i sovrummet och vi fortsatte att kyssas.
- Is it still cold? frågade han mig.
- No, sa jag och han tog sakta av mig jackan medans han kysste mig.
- Oh, so this is the suprise? sa han och kollade på mig.
- Yes, sa jag och nickade.
-Turn around
Jag snurrade runt.
-You look so sexy and gorgeous, viskade han i mitt öra
-you like it?, viskade jag tillbaka
-I love it, sa han med en låg röst, Han bet sig i läppen.
-I love when you do that. sa jag och kysste honom.
-Do what, sa han och kysste min hals.
-This sa jag. Jag lutade mig mot honom och kysste honom, sen i mitten av kyssen så bet jag på hans läpp.
han log och började kyssa mig mer. och sen började han sakta knäppa upp mina underkläder, jag tog av honom hans skjorta och han fortsatte att kyssa mig. Han kysste mig på halsen och sen längre ner. Han gick ner på mig mage. Allt kändes perfekt, med honom. Bara honom.

Zayn's perspektiv
Det var den lilla överraskningen. Hon trodde att jag inte ville men det var inte sant. Jag ville göra allt med henne, hon var det finaste jag hade. Vi låg i sängen tillsammans och vi tittade på varandra. Jag kysste henne på munnen ett långt tag. Jag älskade verkligen henne. Allt med henne. Jag kollade in i hennes ögon och jag såg hur hon log.
- I love you Zayn, sa hon och kysste mig.
- I love you Jasmine, sa jag och la mig över henne.
Jag kysste henne ännu en gång och sen estämde vi oss för att gå upp. Hon satte på sig underkläder,shorts och sedan en topp. Jag satte på mig underkläder, chinos och ett linne.


I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Anonym

Snälla skriiiv har väntat hela dagen fast jag inte kommenterat som flera andra säkert jag orkar inte vänta ni skriver så bra

2012-03-16 | 23:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0