This wasn't just a dream - Del 31

2012-03-13 | 22:17:19
Detta har hänt
-Hi honey, sa Zayn och kysste mig. 
-I brought you something, sa han och tog fram en bukett med röda rosor.
-They are beautiful. thank you, svarade jag och gav honom en till kyss.
-just like you.
-Where is Miranda?, frågade Harry
-Ehm, she just went to sleep.
-What's wrong with her?,frågade han
-Ehm I don't ... I think... Talk to her?, sa jag
-But is she angry with me?, 
-No she's not, she's just tired and she've been through alot.
-But what did I do?Or is it because i said that I... Jag nickade mot honom och sa till honom att gå in till henne.
Han gick.
-Thank you for the flowers Zayn. Always sa han och kysste mig. Sedan kände jag någon som bar upp mig. Han tog mig till vårt rum och vi kysstes tills vi somnade.





Harry's perspektiv

Jag gick in till Miranda's rum. Där låg hon och ''sov''. Jag vet att hon fejka.
-Stop playing with me, get up, sa jag och satte mig bredvid henne.
Hon satta sig upp och kollade på mig.
-I wasn't playing, sa hon och ''gäspade''
Jag lutade mig för att kyssa henne men hon backade undan
-What's wrong?, frågade jag
-Nothing, sa hon snabbt och vart sedan tyst.
-Are you seriosly doing that?
-Doing what?
-That nothing, thing. Hon kollade på mig med en irriterad blick.
-You watch the interview! Hon svarade inte.
-JUST SAY THAT YOU DID.
-You don't have to yell, yes I did.
-WAS that så freaking hard. 
-don't be like that. yes I watched it. 
- sorry for yelling but are you mad?
-no I'm not mad but I got a little...
-upset?
-Yeah but I don't know. Like this morning we were... and then we said stuff and then you go and say that.
-I know but I did it fo...
-and I know were not together and we have nothing to be official about. so I don't know why I was upset or anything. I don't have the rights to. or you know I actually do, cause we are doing something but we aren't anything yet. I realy like you...
-So do I, sa jag och kollade in i hennes ögon . men hon fortsatte.
-But I don't know Harry, i got upset. You said we were only friends and nothing more. I started to think about the morning and the day before that. I don't to that with my friends. Were you like doing it just because, and telling me all that just because?
-I would never...
-I know so I started to think, then I don't know but I got upset and  now I feel stupid  and...
-Just shut up, sa jag och jag kysste henne. Hon besvarade kyssen. Tillsammans log vi där hon i min famn och vi somnade.

Jasmine's perspektiv
Jag vaknade mitt i natten. Jag drömde om farsan, hur han slog mig och Elias varje natt. Jag hade börjat att drömma mycket om honom. Jag kollade på Zayn för att se om jag hade råkat väcka honom vilket jag inte hade gjort. Jag gick sakta upp från sängen och letade efter mina cigaretter. Hade inte tänkt på att röka alls på sistone, vilket var bra. Jag letade som en jävla galning innan jag hittade ciggaretterna och sen gick jag ner till terassen. Jag tände på den och kände hur röken fyllde mina lungor.
- Not good, hörde jag en röst säga och jag vände mig om. Där stod Miranda.
- Yes, jag vet, sa jag.
- Är allt bra? frågade hon mig.
- Mm, sa jag och tog ett till bloss.
- Nej det är det inte. Varför är du uppe? Jag kollade ner på mina ben och tittade sen upp mot henne med tårar som rann nerför mina kinder.
- Min pappa...
- Vad har han gjort?
- Han misshandlade mig och min lillebrorsa , sa jag och hon kramade om mig.
- Du behöver inte berätta, sa hon och torkade bort mina tårar.
- Vad hände i rummet då? sa jag och log.
- Vi snackaade bara.. sa hon och var tyst.
- Och sen? sa jag och blinkade.
- Vi kysstes lite , och ja inget mer, sa hon och skrattade.
- Jag låtsas som om jag tror på det, sa jag och blinka.
- Vart är han? Gick han hem?
- Han sover i sängen.
- Va gulligt! Sa jag och log.
Vi pratade lite och sen blev hon sur för att jag rökte så hon tog den från mig och la den på askfatet. Efter ca en halvtimme snack bestämde vi oss för att gå ut i London dagen efter. Vi sa godnatt till varandra och gick sedan in i våra rum. Jag såg att Zayn satt upp.
- What is it? sa jag.
- Nothing, just couldn't sleep.
- Okay, sa jag och la mig i sängen
- Is something wrong, sa han när han lagt sig medans han pillade på mitt hår.
- No, sa jag och fortsatte att kolla upp mot taket.
Han pussade mig på kinden och jag vände mig om så att mitt ansikte var vänt mot hans.
-You are so beautuful, sa han
Jag rodnade. Mitt liv har verkligen blivit better. seriöst screw min pappa. mitt liv var så dåligt innan men nu mår jag bra. 
-I love you, sa jag
-I love you more, svarade Zayn och kysste mig.
Vi somnade och när jag vaknade så var Zayn inte i sängen.

Zayn's perspektiv
Jag vaknade rätt tidigt så jag gick upp för att fixa frukost till alla och då såg jag Miranda.
-Morning sweetie, how is it?
-Morning! It's great, what about you? svarade hon
- More than amazing.
-yeah you guys are so sweet.
-thank you, i really love her.
-aaw you do.
-yess, she's perfect 
-You are so cute.
-I heard you were great in bed Zayny
-haha she said that?
-Yeah she did, ahahha svarade hon och skrattade
Jag kollade bort det härt var awkward
-Weel that's me, svarade jag
-hahah omg, sa hon och puttade till mig
-So I heard that you were upset with Harry.
-I wearn't or like I don't know. 
-are you guys together or?
-It's complicated.
-What do you mean?
-Like ve really really like eachother but everytime someone talks about realtionships. We do something else.
-Do? svarade jag och höjde mitt ögonbryn.
-No, not like that but you know what I mean.
-For me it seems liek you are.
-yeah but I don't know. I'm really happy with him
-Yeah that's great, and he is really happy with you.
-I think I'm seriously falling for him, sa hon med en ton som lät ledsam
-Why are you sad.
-I don't know, svarade hon och hennes ögon tårades upp.
-Honey, has something happened?
-No, but I'm afraid of rushing into a relationship.
-Is it because of Nate?
-Yeah, we were so amazing. I though it was love. Then I found out he had been cheating all along.
-Harry isn't like that
-I said that about Nate to.
-but listen Harry would never, he really really likes you, and when he really likes someone he's devoted to her.
Hon log. Jag torkade bort tåren som runnit ner för hennes kind, jag tog hennes hand och vi gick och gjorde frukost..

Harry's perspektiv
Jag vaknade och Miranda log inte i min famn längre. När jag påväg ut så hörde jag Miranda och Zayns röster precis utanför.
De snackade, om mig. Är hon rädd för ett förhållande? Jag kan förstå henne, men när jag tänker på saken varför är jag det. Varför är det så att vi alltid börjar kyssas när vi tar upp det här. Vi attraheras av varandra, mycket. Jag dras till henne på alla sätt och vis. Det finns en passion coh intesivitet. Allt känns rätt. Jag måste verkligen prata med henne om det här. Jag måste ta ut henne på en dejt. Men vart. Vi borde göra något roligt. Varför itne tivolit, det finns en pir där vi kan sitta och snacka, en strand där vi kan bada, attraktioner som är roliga och kärlekstunneln där vi kan ha lite alone time.
Ja det ska jag göra.!!

-Morning everyone
-Goodmorning, sa miranda och Zayn i kör.
-What are you doing?
-Breakfast are you hungry, svarade Miranda. Hon kom fram mot mig och gav mig en lätt kyss på munnen.
-let's eat.
Jasmine vaknade också och vi satt tillsammans och åt. 
Efter frukosten så städade vi undan och jag tog Miranda åt sidan.
-Miranda?
-yess svarade hon och log mde världens vackraste leende
-I want to take you out today.
-really, where?  sa hon och log
-It's a surprise.
-Awesome, it's a dejt, sa hon och blinkade med ögat.
-I'll pick you up at six, where something with a summer feeling , sa jag innan jag stack.
_____________________________________________________________________________________________
-M. ursäkta om det finns stavfel. -.-. puss på er 



I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Anonym

Skit bra meeer ibland kanske jag bara läser utan att komentera eftersom att det är ganska jobbigt att göra de från mobilen så tro inte att ingen har läst något bara för att vi inte lämnat koleldades efter oss jag tänkte att ni då kanske inte har lust att skriva ett till inlägg just då ville ba att ni skulle veta att ja läser novellen trots att ja inte alltid lämnar komentarer efter mig och det gör säkert alla andra också iallfall ni är bäst och man får aldrig nog och på ett sätt blev novellen bättre nu när Zayn och jasmine legat me vrandra eftersom att dom nu känns tryggare me varandra..

2012-03-13 | 23:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0