This wasn't just a dream - Del 30

2012-03-13 | 18:36:12
Detta har hänt:
- I love you, sa jag och hon tittade på mig.
- I love you too, sa hon och vi rullade så att jag nu låg över henne. Jag började att pussa henne neråt mot magen.
- I don't wanna go that far , sa hon.
- I understand , sa jag och slutade.
- Don't stop , sa hon sedan och jag kysste henne. Vi kunde inte hålla våra händer ifrån varandra, hennes linne åkte av och hon tog av mig mitt linne.
_____________________________________________________________________________________________


Jasmine's perspektiv.
Jag sa att jag inte ville gå långt men på något sätt så ville jag det. Han var rätt. Vi två var rätt. Vi låg båda över varandra utan tröja. Han kyssar var så lugna men ändå galna. JAg älskar honom. Han älskar mig. Jag var verkligen lycklig!. Han hade allt. Han var allt. Sakta så började jag knäppa upp hans byxor.
-But you said...
-Ssh, I'm ready viskade jag och log
-Are you sure?, svarade han
-I'm sure about everything. You make my days and I love you
-I lvoe you to sa han och kysste mig.
Våra byxor flög av och jag visste att jag var redo. Det här var rätt.

Miranda's perspektiv

Jag gick till gästrummet för att sova och plötsligt så började jag höra ljud från rummet bredvid. what the pip.Hahahah seriöst nu. Haha jag försökte stänga ute ljudet genom att lägga en kudde på huvudet. Sedan somnade jag.

Nästa morgon 
Jag gick till köket för att äta frukost. Vilka satt inte där då? Jo, turtuduvorna. 
-Well morning guys, sa jag med ett leende
-Godmorning sa de i kör. Jasmine hade på sig Zayn's t shirt och de såg allmänt gulligull ut. 
-So did you sleep well?, frågade Zayn
-Any more memories?, tillsatte Jasmine
-I sleept great, well kind of great. I heard a noise at night. Did you hear it to?, frågade jag och garvade
Jasmine rodnade direkt och titta ner. Zayn bara kollade på mig och flinade.
-Ehm, no I don't know what you mean, sa Zayn och kollade på Jasmine.
-Well I guess that's because it caem from your room, sa jag och garvade.
Båda kollade på varandra och rodnade. Jag tog fram en skål och fyllde den med flingor. Tillsammans satte vi oss och åt. Efter frukosten så åkte Jasmine och Zayn iväg för att köpa mat just när de gick så kom Harry.
Jag kände fortfarande kyssen på mina läppar eller kyssarna ska jag nog säga.
-Hii, sa jag och log. vad pinsamt jag har på mig pyjamas och mitt hår är kaos. varför ska han alltid komma när jag ser ut såhär.
-Hii, sa han och gav mig en kram.
-You look beautiful.
-Seriously sa jag och garvade haha
-Hahah thank you, 
-Do yu want anythig?, frågade jag?
-No, I'm good. I just wanted to stop by to see you. Han var så söt. Fjärlilarna i min mage köndes verkligen.
Det var sättet han kollade på mig, jag ville bara smälta. Jag satte mig ner vid honom och vi började prata. han berättade att de skulle på intervju idag. Vad roligt. Någon random sen skulle de komma tillbaka. Detta betyder att jag och Jasmine skulle få en tjejkväll för oss själva. Yeey, alltså skulle vi snacka om killar och jag skulle få svar på vad de gjorde. if you know what i mean ;).
Efter att vi snackat ett tag så vart det tyst. Så här pinsmtystnad. Jag visste inte vad jag skulle säga. jag kände mig så pinsam men mitt hjärta rusade och jag var så varm. Plötsligt kände jag två starka händer ta tag i mig. Harrys drog mig emot honom och han pressade våra läppar samman.

Harry's perspektiv
Jag har velat kyssa henne sen jag klev in genom dörren och nu så skedde det plötsligt. Våra läppar pressades mot varandra och hon besvarade kyssen. Jag lyfte upp henne och satte henne i mitt knä. Hon stirrade på mig med hennes underbara bruna ögon.Sedan lutade hon sig in mot mig och när jag lutade mig fram så drog hon tillbaka huvudet och skrattade.
Jag lutade mig fram igen och hon drog tillbaka huvudet. Hon skrattade och jag skrattade. Sedan lutade hon sig och kysste mig. Hennes händer virades runt min hals och hon lekte med mitt hår. LÅngsamt så började jag dra upp hennes tröja.
-I think I'm falling for you, viskade jag. Nej att jag sa det nu. tänk om det skrämde henne
-Me to, viskade hon tillbaka, sedan började jag kyssa hennes hals. Hon log och lutade sig bakåt. 
-We should stop, sa hon medan hon kysste mig
-Yeah we should, sa jag och kyste henne.
Hon backade undan och jag förstod att hon menade det. Hon ställde sig upp och gick mot köket. 
-Love that ass girl, sa jag och skratade
-hahaha you should, sa hon och vickade på höfterna.

Jasmine's perspektiv
Jag och Zayn gick för att handla. Harry hade gått för att hålla Miranda sällskap. Jag undrar hur deras tid kommer gå åt. Dem sitter säkert och strular i ett hörn. Efter att vi handlat och kommit hem så stack grabbarna. De skulle på någon intervju hela dagen och de skulle komma tillbaka imorgon bitti. Klockan var runt fem när vi kom hem.
-Så Miranda, det är bara du och jag här nu.
-Yess. vad ska vi göra.
Vi satte på oss mjukisdressar sen satte vi på en film. Det fick bli The Vow. VI satt och tjurade båda två sedan skrattade vi och '' aawade''. Efter filmen så satte vi oss. Miranda tog fram chips och läsk och vi börjde prata.
-Så, ni hade sex igår vah?
-wow det var inte diskret, svarade jag.
-Ni var inte diskreta. Jag trodde du var oskuld.
-Jag var oskuld.
-Hur kudne det där ljudet komma deån dig då sa hon och skrattade
Jag gömde mitt ansikte i mina händer.
-Va det bra? Jag menar för att vara frösta gången? Har hört att det inte brukar vara '' bra''
-JAA, det var bra. Allt de säger är Bullshit. Om man älskar någon så blir allt bra.
-hahaha oj oj oj. nej men vad rolgit för er, sa hon
-Jaa så när tror du det händer med dgi och Harry.
-Mig och Harry?, sa hon förvånat
-Ja, snälla tror du jag är dum? Han låg över dig när vi kom hem. 
-Ja men det där...
-Han gillar dig verklgien och du honom.
-Idag sa han att han höll på att falla för mig, sa Miranda och log. 
-Äre sant. Men är ni tillsammans eller nåot?
-Asso nej, elelr jag vet inte. Vi har inte pratat om det. Men jag vill.
-Vad söt du är.
-Haha kolla vem som snackar. Jag vill också vara kär som dig och Zayn.
-Du kommer, svarade jag och log.
-Men tror du han vill?
-Jag vet att han vill, han har sagt det till mig. 
Hon tittate på mig och log. Hon lyste upp när jag sa det till henne.
När klockan blivit åtta satte vi på tv:n för att kolla på grabbarnas intervju. 
-So boys from One direction, how is your love life?, sa kvinnan som intervjuade dem.
-I'm single, Sa Niall och Louis.
-I have a girlfriend, sa Liam.
-And you Zayn?
Mitt hjärta dunkade skulle han säga mitt namn.
-I have a girlfriend, who I love. Her name is Jasmine.  När jag hörde det så smälte jag och Miranda stirrade på mig och log.
-JASMINE, han är verklgien gullig asso. Jag bara stirrade på henne och log.
-What about tou Harry?. När kvinnan sa det så såg jag att Miranda började le.
-Me, I'm single. so single girls, here I am. svarade Harry. Leendet på Mirandas läppar försvann snabbt.
-But what about this girl, frågade kvinnan och visade en bild på Miranda och Harry.
-That? that's just a friend. Nothing more. svarade han.
Jag kollade på Miranda och stängde av tv:n
-Ehm, Han vill nog inte utsätta dig för median. försökte jag
-Just a friend, nothing more..., sa hon
-Är det hur han ser mig? I morse så var det inte så
-Gumman det är inte så, han vill inte förstöra bara.
hon tittade på mig och såg verklgien ledsen ut.
-Om någon frågar så såg jag inte intervjun, OKEY. och jag är inte irriterad på honom. 
Precis då så ringde Harry henne. Hon svarade och satte på högtalaren
-Hii Miranda, did you guys watch the interview?
-No, sorry missed it.
-You did. Well me and the guys are coming home earlier. Me and Zayn we'll be there in about 30 minutes.
-Mmh.
-Is something wrong?
-No
-Yes there is. Tell me
- No it's okey but you can go an pick up a single girl. I thikn she want to tell you something.
-i though you said you didn't... tuuuuuuuut
Hon klickade.
-Seriöst?
-tror du han märkte att jag var irriterad?
-nej nej nej, du var som en sol stråle. Att du klickade i hans ansikre gjorde det bättre, svarade jag.
-Fan, han komemr tro att jag är en sån här avundsjuk tjej. Vilket jag inte är. Men det där gjorde faktiskt lite ont.
-Nej det tror han inte. Prata med honom när han kommer hem, aah det ska jag.
Efter treittio minuter så hörde vi en nyckel i låset.
-jag går och lägger mig, säg att jag sover!, sa Miranda
-Nej kom hit, försökte jag men hon sprang iväg.
-Hi honey, sa Zayn och kysste mig. 
-I brought you something, sa han och tog fram en bukett med röda rosor.
-They are beautiful. thank you, svarade jag och gav honom en till kyss.
-just like you.
-Where is Miranda?, frågade Harry
-Ehm, she just went to sleep.
-What's wrong with her?,frågade han
-Ehm I don't ... I think... Talk to her?, sa jag
-But is she angry with me?, 
-No she's not, she's just tired and she've been through alot.
-But what did I do?Or is it because i said that I... Jag nickade mot honom och sa till honom att gå in till henne.
Han gick.
-Thank you for the flowers Zayn. Always sa han och kysste mig. Sedan kände jag någon som bar upp mig. Han tog mig till vårt rum och vi kysstes tills vi somnade.

____________________________________________________________________________________________
Vad vill ni ska hända? seriööst :D kommentera :D


I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Anonym

As bra meeer!!!

Lite drama kanske det är alltid bra :p

2012-03-13 | 19:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0