This wasn't just a dream Del 28

2012-03-12 | 23:40:43

Detta har hänt
Seadn jag gick jag in för att kolla så att hon sov. Det gjorde hon. Sen såg jag att något stack upp ur hennes kudde. Jag gick fram och tog upp den. Jag slog upp en sida och där stog det ''Dear Diary. i can't believe this happend .Nate cheated on me''... Sen var det tårar som hade droppats på pappret. jag kunde inte läsa. Jag rev bort alla sidar där hon berättat om Nate. Jag vill inte att hon ska läsa och komma ihåg detta. Sen kom jag till en sida när det stod att hon inte kom i håg oss ochd et var daterat idag... Ljög hon för oss?

---------------------------------------------------

Jag bestämde mig för att prata med henne lite senare. När hon vaknade. Jag gick till Harry och Jasmine och satte mig ner.
- She doesn't remember any of you, sa jag och de bara stirrade på mig.
- What? Sa Harry och såg tårögd ut.
- So she lied? Fortsatte han. Jag nickade till svar och han ställde sig upp och gick ut.
- So.. She doesn't remember us except you? Sa Jasmine och tårar rann nerför hennes ögon.
Jag kramade om henne men hon tog sig loss.
- Everything is my fault, sa hon och tårarna slutade inte att rinna.
- No, sa jag med en lugn röst.
- It's okay. Zayn, I'm used to be the one that always fuck things up, sa hon.

Jasmine's perspektiv
- i'll call you, sa jag och gick ut genom dörren. Det var mitt fel att tjejen som hade tagit hand om mig inte mindes oss. Men varför ljög hon om det? Tårar fortsatte att rinna och jag visste inte vad jag skulle göra. Jag ville vara med Elias, jag saknade honom. Om ett par dagar var jag i Bradford igen. Vilket var skönt! Jag bars gick, jag visste inte vart jag var, jag kände inte alls igen mig men jag såg att det fanns en skylt. Jag ringde Zayn och han svarade direkt. Jag berättade vart jag var och han frågade vart jag gjorde så långt bort. Jag svarade bara att jag gick lite. Han sa att han skulle vara där med bilen snart och sen stängde vi av.

En bil kör in och jag såg hur Zayn fick ut från bilen. Han kramade om mig och jag besvarade den.
- I've been really worried, sa han och jag nickade bara. Jag orkade verkligen inte prata med någon, jag ville vara för mig själv i rummet med hög musik i öronen och bara slappna av. Zayn la sin ena hand på mitt vänstra lår och den andra hade han på ratten. Jag lutade mig bakåt och sen stängde jag ögonen. Jag ville försvinna.

Miranda's perspektiv
Jag satte mig upp på sängen och såg att den bars var halv 6.
- Hello? Sa jag men fick inget svar. Jag hade fortfarande ont i huvudet men det skulle förhoppningsvis att försvinna snart. Jag gick till köket där jag öppnade kylskåpet. Jag tog en macka och oboy. Jag satte mig vid köksbordet och där såg jag en kamera. Det var säkert Jasmines och hon brydde väl sig inte om jag kollade lite i den. Jag satte på den och sen började jag att kolla igenom bilderna. Jag hittade en bild på mig och sen en på mig och Jasmine. Den senaste bilden som togs var på mig och Jasmine när jag pussade henne på kinden och jag hade en drink i handen. Det började att komma tillbaka nu. Festen, Zayn incidenten , orden som kom ut ur Jasmines mun, Harrys skrik och sen bilen.. Bilen som körde på mig.

Harry's perspektiv
Hon hade ljugit nu. Jag och Zayn berättade och de blev förtvivlade. Killarna ville följa med när jag skulle till henne men jag bad om att få gå direkt själv och de respekterade det. Jag knackade på och Miranda öppnade dörren.
- Why? Var det första jag sa när hon öppnade dörren och hon fattade intenting.
- Why did you say that you remember us if you don't?
- I do.
Jag gick in till rummet hon sov i förut och letade efter hennes dagbok.
- Then what is this? sa jag och kastade boken på sängen.
- How..? Hann hon säga innan jag avbröt henne.
- Just tell me, sa jag sedan.
----------------------------------------------
- S , eftersom jag inte är hemma eller har tillgång till data blir det här i lägget konstigt. Hoppas ni fattar & puss


I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Anonym

As bra meeer!!

2012-03-13 | 05:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0