This wasn't just a dream - Del 22

2012-03-11 | 19:21:52
Jasmine's perspektiv
Hon pussade mig tillbaka och det ledde till att vi började att kyssas passionerande. Jag la ner henne på sängen och hon tog tag i min tröja oh drog mig över henne. Vi fortsattes att kyssas och hon ttog av mig min tröja.
- Oh, excuse us, hörde vi killarna och Miranda säga. Jasmine började att rodna.
- No need to blush, sa Niall och sen gick de ut.
Jag fortsatte att kyssa henne och sen tog jag av hennes tröja.
- Um, I think we should stop, sa hon.
- Yes, sa jag lågt. Hon hade rätt, det skulle inte gå för snabbt.


Miranda's perspektiv
Jag antar att Zayn och Jasmine hade blivit sams igen, vilket var skönt. Vi gick in i rummet när de.. ja höll på med något. Vi satte oss i vardagsrummet och kollade igenom alla kanaler men det fanns inget speciellt. Efter ca en kvart kom Jasmine och Zayn ut från sovrummet.
- Wow, that was fast, sa Harry och smålog.
- We didn't do anything, sa Jasmine och blinkade.
- Yea, right. sa Louis och fnittrade.
De satte sig bredvid oss och ännu en gång bestämde vi oss för att klubba ikväll. Jag kollade på klockan och den slog 8.
- Um, it's 8 now. Jasmine!
- Omg, we gotta change clothes and do the makeup, sa hon och killarna började att skratta.
- You girls, just.. Like. Haha, sa Liam och skrattade.
Jag och Jasmine fattade ingenting.
- Whatever, sa jag och drog med mig Jasmine till gästrummet.
- Vad ska jag ha på mig? sa hon och var helt stressad.
- Ta din blåa tubkjol och sen din svarta tubtopp, sa jag och kastade kläderna på henne.
- Jag då? sa jag.
- Den här, sa hon och kastade en svartglittrig klänning på mig.
Killarna stog i rummet och stirrade på oss.
- We make a good team, sa jag och log mot henne.
- Ohyes, sa hon och log.
Killarna stirrade på varandra och sen stängde de dörren. Jasmine bytte om och det passade perfekt på henne och sen bytte jag om. Jag plattade mitt hår medans hon lockade sitt. När vi var klara med håret så kom Zayn in i rummet.
- Hi girls, sa han.
- Hi sa vi medans vi sminkade oss.
- You don't have to put any makeup on, you girls look beautiful, sa han och vi började att le.
- Aw hunny, sa vi och kramade om honom.
Vi sket fullständigt i att vi såg fina ut utan smink, smink ska vi ha på fest. Jag fixade mig inte så mycket, det blev puder, rouge, mascara, läppglans och lite eyeliner. Inte mycket alls. Jag och Jasmine satte på oss våra klackaskor och sen visade vi Zayn.
- Catwalk! sa jag högt medans jag och Jasmine gick framför Zayn.
Han brast ut i skratt och sen ringde han upp killarna. Vi bestämde oss för att mötas utanför klubben. Vi tog några shots som ''fördrinkar'' innan vi bestämde oss för att börja gå mot klubben. Jasmine och jag höll på att dana medans vi gick, Zayn skakade på huvudet och drog i oss för att vi skulle gå snabbare.
- Finally, hörde jag Niall säga. Vi kramade om killarna och sen ställde vvi oss i ledet.
- ID? sa mannen och killarna visade och de kunde gå in.
- ID girls, sa ena vakten och stirrade på oss.
Jasmine gick fram till honom och viskade något i hans öra, han  bet sig sedan i läppen och släppte in oss.
- What was that? sa Louis och såg helt chockad ut.
- Nothing, sa hon och log.
- Jasmine, vad var det där?
- Jag gjorde sådär i Sverige så tänkte att jag kanske skulle kunna prova det här, sa hon och log.
- Vad sa du till honom?
- Snuskiga saker, sa hon och skrattade.
Vi dansade och sen så tog Zayn henne och jag började att dansa med Harry, vi skrattade för det mesta och gjorde en massa random danser. Liam, Louis och Niall dansade med ett par andra tjejer som de hade raggat på.
- Jasmine, följ med mig till badrummet.
- Okej, sa hon och pussade Zayn sen gick vi.
Jag pudrade och la till lite rouge och läppglans, Jasmine gjorde samma sak och sen så gick vi ut från badrummet. Där står någon äcklig tjej och håller på med Zayn, hon tog tag i hans händer och la de på hennes midja och sen tog hon ner de på hennes rumpa. Jag kollade på Jasmine och jag såg att hon hade tårar i ögonen.

Zayn's perspektiv
- Mira, no. Sa jag högt och tog bort mina händer.
- So you have a girlfriend? sa hon och la sin hand bakom min nacke.
- Yes, he is here.
-Oh, where is she then? sa hon och kollade runt och smålog mot mig.
- She's in the bathroom.
- Is it that girl? sa hon och pekade mot en tjej. Jasmine.
- Shit, sa jag och jag hörde hur Mira skrattade.
- Jasmine, sa jag och skulle krama om henne.
- Leave me alone, skrek hon och sprang ut.
Miranda skakade på huvudet och sprang efter henne. Det var så mycket folk där att jag inte kom fram, jag visste inte vad jag skulle göra. Jag gick snabbt till utgången men jag såg inte de nånstans.
- Zayn, man what is it? hörde jag Niall säga.
- Mira is here, Jasmine think I did something with her.
- Not good, sa han.
- Miranda and Jasmine have been drinking alot, and now they outside by themselves, sa jag.
- Everything will be okay, sa han och klappade mig på axeln.
Men tänk om det inte blir det?

- S , drama igen. Haha ... vad tror ni ska hända?

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Saga

Jättebra!<3

Kolla gärna in min nybörjade blogg med 1D :)

2012-03-11 | 19:38:42
URL: http://minaodnoveller.blogg.se/
Postat av: Anonym

as bra meeeer!!

2012-03-11 | 19:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0