This wasn't just a dream - Del 19

2012-03-10 | 17:57:00
Detta har hänt
Tjejen kollade på oss och log. Zayn tog fram lappen hon gav honom och slängde den framför henne. Jag blev så glad, betyder det att killen som kan få varenda tjej att falla vill bara ha mig? Limousine chauffören kom körandes in vid parkeringen och öppnade bildörren åt mig och Zayn. Vi satte oss i bilen och sen så kysste jag honom.
- Thank you. For everything, sa jag och han log.
- No problem,  sa han och fortsatte att kyssa mig.

Untitled
Miranda's perspektiv
Jasmine och Zayn gick ut på en dejt, hon såg verkligen fin ut. Det var deras första dejt och när jag tänkte på det så tänkte jag på min och Nates dejt. Vi åt i L.A's finaste resturang och det var väldigt, väldigt dyrt. Och våran första kyss , asså jag började gråta när jag tänkte på honom. Han har ringt mig non-stop men har inte orkat svara. Jag smsade Louis.
*Are you awake? x*
Jag fick ett snabbt svar tillbaka.
*Yes x*
*Can I come over? Bored x*
*Sure hun x*
Skrev han och jag gick upp, tog nycklarna och gick sedan tiill killarnas rum. Jag knackade och Louis öppnade direkt. Jag kramade om honom och steg in i rummet. Jag kramade om de andra. Jag kramade om Harry lite extra och sen satte vi oss på en säng.
- So have the asshole called you?sa Niall och kollade på mig. Jag skrattade till.
- Yes, he have. sa jag.
- Oh.. I'm sorry, for what happend, fortsatte han och killarna nickade.
- Thank you, sa jag och log.
- Hello? hörde jag Zayn säga och sen kom han in i rummet.
- Oh, hey Miranda. Sa han och kramade om mig.
- Hi, is Jasmine in our room?
- Yes, sa han.
- Okey, goodnight, sa jag till killarna och kramade om de.

- Berätta allt, sa jag när jag kom in.
- Jag är trött, det var underbart men jag berättar imorgon, sa hon och slängde sig på sängen.
Jag lipade åt henne och hon log. Jag la mig i sängen och efter bara ettt par minuter sov jag.

Nästa dag

*Knack Knack* hörde jag och jag gick med trötta steg mot dörren.
- Are you still sleeping? hörde jag Zayn säga.
- Mhm, sa jag och gjorde en gästning med händerna som sa att de skulle komma in.
- Jasmine, wake up. Sa jag och skakade till henne lite.
- Mm, sa hon och vände sig om.
- Jasmine, sa jag och hon satte sig upp.
- What? sa hon surt och sen tittade hon på killarna.
- Oh, hey. Sa hon och rodnade.
- Hi, sa de och skrattade till.
- Girls, we're going bowling , sa Harry med ett leende. Åh, hans leende.
- Okay, sa jag och Jasmine i kör.
Vi duschade lite snabbt och sen bytte vi om. Det fick bli ett par jeansshort och en tröja som jag hade tagit upp så att naveln syndes. Jasmine tog på sig en magtröja och jeansshorts.
- Done, sa vi och gick till killarna.
- We are going bowling not to the mall, sa Louis och de började skratta.
- So? sa vi och gick ut från rummet.
- Boys, we are hungry, sa vi och såg ledsna ut.
- Let's eat, sa Niall snabbt efter och vi skrattade till.
- Where? Sa Jasmine.
- We know, sa Harry och log.
Vi gick en bra bit innan vi var framme men det var skönt att promenera lite.

Zayn's perspektiv
Vi åt inte mycket, vi tog bara en muffins i espresso house och något att dricka. När vi var klara gick vi till bowlinghallen i närheten av Harrys lägenhet.
- Why are we staying in a hotel when there is four apartmants? sa Miranda och började att skratta.
- No idea, sa Niall och började skratta han också.
Det var jag, Niall, Louis i en grupp och Jasmine, Miranda, Harry & Liam i en annan grupp.
- We're gonna win, sa Jasmine och log mot oss.
- Don't think so, sa Louis och lipade åt henne.
- This means war! Sa Miranda och Jasmine i kör. Vi alla brast ut i skratt och de bara kollade på varandra och  skakade på huvuden.

- S kortkort inlägg, skriver senare.
Vad vill ni ha mer? Myspys, kärlek, drama? You name it.
I NEED YOUR ANSWERS MATE!

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Jonna

Du är grym! Alla tre fast inte på samma gång men aa, hoppas du fattar vad jag menar. I say it agin; You're AMAZING! ;) <3

2012-03-10 | 18:33:19
Postat av: Matida

Snälla!! Del tjugo snaart!!!!!! Dör här hemma <3

2012-03-10 | 20:50:46
Postat av: Sophie

Det kan typ va kärlek och mys mellan Jasmine och Zayn o lite drama att dom typ tjafsar om nått litet o sen blir sams igen sekunden efter och om några noveller kan det väll bli något mellan Miranda och Harry bara några förslag.. Det blir ändå hur bra som helst vad ni än skriver :)

2012-03-10 | 22:17:51
Postat av: Anonym

As bra meeer av allt!!! :D

2012-03-10 | 22:24:43
Postat av: Anonym

As bra meeer av allt!!! :D

2012-03-10 | 22:26:07
Postat av: Anonym

Hur många inlägg ska ni skriva ikväll? Ni är bäst

2012-03-10 | 22:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0