THIS WASN'T JUST A DREAM - DEL 16

2012-03-09 | 00:48:48
Detta har hänt
-Nate is a yerk, he's talking about you wrong, kom ur mig.
-Harry you are drunk, go back to your bed.
-No he's not...
-Harry we'll talk tomorrow, now go to your room, sa hon
-Yes Harry you have been drinking, go back to your room, sa Jasmine
Jag vände mig o och gick till rummet. När ska hon förstå att han är fel ...

____________________________________________________________________________________________


Miranda's perspektiv

Idag skulle vi ut och shoppa. Gårdagen är lite suddig men jag minns att harry stod här mitt i natten. Men vad han sa kommer jag inte ihåg. Vi åkte ner till Oxford street och gick in i alla affärer. Jag och Jasmine gjorde catwalks för grabbarna. 
-Wooohoo, skrek dem 
Vi kunde inte sluta garva.
Sedan gick vi in i en affär där de sålde allt. Jag provade på ett par tighta jeans.
-So what about these? frågade jag
-The look awesome, sa Jasmine
-Turn around, sa nate
jag snurrade runt
-yess yess, you have to buy them, or you know what. I'll buy them for you.
-No you don't have to, sa jag. Jag tog av mig dem och la byxorna åt sidan. Jag och Jasmine provade fler saker och det gjorde även grabbarna. Vi köpte lite saker och jag märkte att byxorna var borta. När jag kom ut så hade Nate köpt dem.
-Here you go, sa han
-You didn't have to buy them, sa jag
-yes I did. they looked amazing sa han och kysste mig. 
Vi gick vidare och satte oss vid ett café, alla beställde och vi hade verkligen kul. VI satt och snackade om allt mellan himmel och jord. Vi berättade om våra fobier, våra favorit rätter. ALLT. Jag var verkligen glad att alla fick lära känna Nate. Jag hasde verkligen kommit nära med grabbarna och Jasmine. Så det kändes jätte skönt att de lärde känna Nate speciellt Zayn.
Vi kom hem runt nio tiden och alla var helt slut.

Jasmine's perspektiv
När vi kom hem så provade jag och Miranda alla kläder igen.
-That dress look stunning on you, sa Miranda
-You like it?, frågade jag
-Ja den är skit fin. Otroligt vacker sa hon.
Vi kollade igenom alla våra påsar men det fanns en Miranda inte öppnade.
-Vad finns i den där påsen?, frågade jag
-ehm det är typ... Jag tog tag i påsen och öppnade den.
-oj oj oj, sexiga underkläder, sa jag och tog upp dem
-haha , sa hon medan hon skämdes
-Vem ska du visa upp dem här för.
-Jag tror jag är redo, sa hon och satte sig på sängen.
-Redo för sex?, frågade jag
-aah sa hon och nickde.
-Är du säker, sa jag med en glad röst.
-ååh, och med dem här underkläderna så lovar jag att det kommer gå perfekt sa jag och skrattade 
Hon kollade på mig och log. 
-Visst är dem sexiga, sa hon
-JAA dem är galnaa, kom igen prova dem för mig. 
Hon satte på sig dem sen kom hon ut. Det var ett par svarta spets underkläder.
-Du är så fucking sexig just nu. Skrek jag ut
-Ser det bra ut.
-Bra ut jag kan bli lesbiskt för det här, sa jag och skrattade ochd et gjorde hon med
-Nej med seriöst han kommer älskad det här. Just i det ögonblicken kom Harry och Zayn in i vårt rum. Båda stod och stirrade på Mirande och hon bara stod där. Några sekunder gick och hon reagerade
-WHAT THE HELL GUYS.
-You look hot, sa Harry och Zayn smällde till honom och drog ut honom.
-we are sorry sa han medan han höll för ögoen
-Well that was awkward sa Jasmine.
-OMG, sa hon och klädde på sig sedan satte hon sig på sängen vid mig.
-så har du planerat något?
-I kväll,  jag tänkte om du kunde sova hos grabbarna så jag kunde fixa lite här svarade hon
-Självklart. Bara du är 100% säker
-Det är jag, han är rätt kille allt känns rätt. Hon fixade lite i rummet sedan stack jag och Nate kom.

Nate's perspektiv
Jag gick till Mirandas rum och vi kollade på en film tillsammans. Hon lutade mot min famn. Sedan stack hon in på toa och kom tillbaka i underkläder. Jag kunde inte sluta stirra
-You look hot, var det som kom ur mig. 
Hon kom närmare och närmare mig. Sedan satte hon sig på mig på soffan.
-Just hot, sa hon innan jag lutade mig mot henne för att kyssa henne. Vi låg där i soffan och kysstes. Sedan drogs min tröja av, sedan mina jeans. Våra kyssar var allt mer instesiva. Jag kunde inte ta mina händer från henne oh hon kunde inte sluta röra mig. vi kysstes och kysstes. Hon var så freaking het.

Zayn's perspektiv
Jag, Harry och Jasmine satt och kollade på film.
-Where is Nate and Miranda?, frågade Harry
-Ehm in her room. svarade Jasmine
-ARE you serious!, fick jag ur mig
-I'm going there
-No Zayn you can't go ther eyou might interrupt them
omg, nej hon kan tine förlora sin oskuld till en sån kille. Det är något skummt.H Hanär itne rätt kille för henne.
Jasmine lät mig inte gå och vi somnade alla tre på soffan. Vi vaknade alla runt 2 tiden av att Miranda väckte oss. 
-Let's go and grab some food at that Italian place, vi alla höll med.
Jag drog henne åt sidan
-Please tell me you didn't yesterday
-Zayn stop it, it's none of your buissness. !!
-But he isn't the right guy.
-Who are you to judge that?
Vi gick alla ner till lobbyn.
-Where is Nate?, frågade Liam
-He isn't feeling so well so he wanted to stay in, svarade Miranda.
Vi gick till resturangen och maten var utsökt. VI satt alla och skrattade sen satte dem på musik. Jag märkte att det var spänning mellan mig och Mirande. Jag bjöd upp min älskling Jasmine och Harry bjöd upp Miranda.
-Du är så otrolgt fin, sa jag till Jasmine
-Du är så otrolgit stiligt, svaradde hon och jag kysste henne.
Harry och Miranda såg så söta ut tillsammans. De såg ut att vara rätt par.
När klockan blivit 5 så sa Miranda
-Jag tycker synd om Nate, jag ska nig röra på mig
-Vänta vi följer alla med, Sa Jasmine. 
Vi packade ihop våra saker och Mirande köpte med hans favorit mat.

Miranda's perspektiv
Jag var så glad, igår gick allt som jag ville. Han var så underbar.
Nu var vi alla påväg till Nate, jag hade köpt hans favorit mat. Jag gick i förväg och de andra kom efter mig. 
Jag öppnade dörren till rummet sedan igen jag in i sovrummet han log i.
-Honey I brought you, your favorit... Jag vart stumm
-It isn't what you think, skrek han.
Där låg någon blond tjej över honom utan kläder. Mitt hjärta stannade.
-WHAT IS THIS THEN, skrek jag medan mina ögon brändes. Alla stod nu bakom mig och såg detta.
-It isn't...
-You are such a yerk. WE ARE SO DONE, DONE DONE, skrek jag och sprang ut med tårar forsandes ner för mina kinder. Alla sprang efter mig.
-That ASSHOLE, I'm going to kill him, skrek Zayn
-Honey, just breath, sa Jasmine
-OMG AND HE DID IT WITH YOU YESTERDAY. I'm killing him more now, skrek Zayn
Mina tårar slutade inte rinna. 
-WE didn't do anything yesterday. I wasn't ready. HAPPY? NOW LEAVE ME ALONE, skrek jag och sprang till mitt rum.
Mina tårar bara rann o rann. Killen jag älskade, hur kunde han? Varför? Jag mår så dåligt. Jag sprang och la mig i sängen. Jag trodde han var kille för mig. Killen som jag skulle gifta mig med. Men Hur kunde han? Jag kunde inte sluta gråta. Allt var förstört. Tjejen i telefonen var inte hans kusin vilket betyder att han varit otrogen förut !! Jag hatar honom !! och jag hatar mig själv för att ja trode på hans lögner..

___________________________________________________________________________________________
-M. oj oj vad ska hända??


I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Anonym

Perfekt del!!

2012-03-09 | 02:02:21
Postat av: Anonym

As bra meeer!!!

2012-03-09 | 10:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0