THIS WASN'T JUST A DREAM - DEL 15

2012-03-08 | 23:35:39
Detta har hänt:
-Sure, but one condition!
-Whaat ? sa jag och log
-You're not staying in the same room as Nate, sa han bestämt
-Are you seriously doing that, sa jag
-Yes, you eant me to get to know him, sure. Me, Nate and Harry take one room. Louis, Liam and Niall another. Then you and Jasmine.
-Deal, sa jag och hoppade på Zayn. ååh vad jag längtar !!
____________________________________________________________________________________________



Harry's perspektiv

Dagarna gick fort och nu var vi påväg till London. Vi skulle hämta upp Nate. Jag h känns ar inte träffat snubben och jag gillar honom inte. Det är något som fel. elelr så är det för att jag gillar hans tjej.
-Omg I'm soo excited, sa Miranda i bilen
-I bet you are, sa Jasmine
Efter att vi  väntat ett tag så kom en kille ut och Miranda sprang mot honom. Han släppte sina väskor och kramade om henne. Sedan kysste han henne. Det kändes inte bra att se dem kyssas så jag stack. Jag gick ut för att '' fixa'' bilden.

Jasmine's perspektiv
Jag märkte att Harry inte gillade det här, han såg ledsen ut på något sätt. 
Mirande och Nate stod där som om de var med i en film. Han släppte sina väskor och de kysste varandra.
Sedan komde mot oss Miranda introducerade oss och han hälsade på oss alla. Hela vägen i bilen så kramade han om Miranda. Så söta de var. 
-I've missed you so much, hörde jag Miranda viska
-I've missed you more, svarade han och kysst henne. Ännu en gång reagerade Harry och vände sig om.
När vi kommit fram till hotellet så rusade vi in. 
-So Mirande you and me are staying together, sa jag
-Aren't we staying in a room?, frågade Nate Miranda
-Sorry Romeo, you are staying wiht me and Harry, svarade Zayn
Vi gick upp till rummet och det var OTROLIGT.
-Jag har aldrig sett något så här fint, sa Mirande.
-Inte jag heller. svarade jag.
Vi satte oss på en soffa och började prata.
-Såå hur känns det?, frågade jag henne
-det känns jätte bra, svarade hon
-Jag vet att du ohc jag inte direkt är bästa vänner men jag vet att det är något mellan dig och Harry
-Vaddå mellan mig och Harry. Jag har en kille som jag älskar, svarade hon
-Jag vet förlåt men sättet ni båda kollar på varandra, speciellt sättet han kollar på dig,. När jag sa det så såg jag att hon reagerade annorlunda.
-Asso jag vet inte. Jag skulle aldirg kunna göra något för att riskerna mitt förhållande med Nate. Men Harry är underbar.

Zayn's perspektiv
Vi gick upp till vårt rum. Det fanns tre sängar. Perfekt. Nate verkade vara en schyst kille men på något sätt så kändes han skumm.
-So How does it feel to be with Miranda again? frågade Harry
-It feels great, svarade han. Hans svar var inte så troligt.
Jag och Nate lärde känna varandra. Han verkade vara en okej kille men det var något lurt med honom.
Harry gav mig en irriterad blick och gick sedan till sitt ''rum''. I morgon kväll hade vi alla planerat att gå och klubba. 

Morgondagen gick snabbt och kvällen kom.
Tjejerna såg otroliga ut.
-Girl you look beautiful, sa jag
-Thank you, svarade dem
Nate gick farm och kysste Miranda. Jag hörde honom viska
-You look SEXY , I beat you look hotter without that dress. Sedan kysste han henne igen
Jävla idiot, han ska inte komma i närheten av henne på det sättet. 
-Let's go, sa vi och gick mot klubben. Det var proppfullt. Men vi hade så kul. Jag dansade med Jasmine hela kvällen/nattet.
-Jasmine, This is awesome, sa jag
-Yess it is, svarade hon och kysste mig. Vi stod där på dansgolvet och kysstes .
Harry stod där på sidan och kollade på Miranda och Nate. 
-You want to dance?, frågade Mirande, Harry. Han log och nickade. De dansade några låtar och sedan kom Nate och tog Miranda. Han drog henne åtsidan och de stod på kanten.
-Are you happy?, frågade jag Jasmine
-yes, I'm happy when I'm with you. svarade hon.

Harry's perspektiv
Jag hade dansat med Miranda och det var så kul. Hon sitrrade in i mina ögon. Hennes vackra ögon, sen kom idioten. Han såg att vi var mer rätt än vad han och hon är. Han drog bara undan henne åt sidan. Såg han inte att hon ville dansa. Jag kunde inte slita min blick från dem. Han stod där och kysste henne. Sedan gick han för att köpa drickor och jag följde med.
-Awesome night, right?, sa jag
-Yeah it's amazing, svarade han.
En blonding med, jaa föör kort klänning gick förbi och hans blick trogs genast dit.
-Miranda is a great girl, sa jag men han reagerade inte han kollade på blondinen. Vad håller han på med?
-Nate!!
-Yeah?
-Stop looking at other girl now, let's go back.
-I'm not looking at other girls, svarade han medan han spanade in en annan brunett.
Vi gick tillbaka till det andra och satte oss. Alla satt ner och drack sina drickor och hade kul. Tiden tickade iväg och vi var nu påväg mot våra rum.
-Goodnight girls, sa vi alla och kramade dem. Zayn och Nate kysste deras tjejer sedan gick vi till sängs.
-Did you se that blond chick, Harry. Sa Nate med en röst som lät jätte full.
-mmh
-That's what I call ASS, sa han
-Like she was HOT, sa han igen.
Jag såg hur Zayns min blev irriterad medan han gick till sitt rum.
-yeah really hot. 
-you have Miranda.
-Yess I do. and she's hot to. But It's hard getting inside her pants, sa han innan han somnade.
Han kommer få stryk, seriöst. Han är så fel. Jag ville bara berätta det för henne. Jag hade druckit några drinkar sp jag var påverkad medan jag sprang mot Mirandas rum. Jag knackade och hon och Jasmine öppnade.
-Harry waht are you doing her?, frågade Jasmine
-I have to tell you something Miranda
-What Harry?, sa hon med ett leende
-Nate is a yerk, he's talking about you wrong, kom ur mig.
-Harry you are drunk, go back to your bed.
-No he's not...
-Harry we'll talk tomorrow, now go to your room, sa hon
-Yes Harry you have been drinking, go back to your room, sa Jasmine
Jag vände mig o och gick till rummet. När ska hon förstå att han är fel ...

___________________________________________________________________________________________
M


I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0