This wasn't just a dream - Del 10

2012-03-06 | 23:37:46
Detta har hänt:
Zayn la in den i dvd:en och sen tryckte han på play och satte sig bredvid Jasmine. När filmen började höll Miranda hårt i min hand. När hon tyckte det blev läskigt gömde hon sitt ansikte på mitt bröst. Jag log och höll om henne. Jag kollade åt Zayns håll och jag såg att Jasmine satt på hans knä och kramade om Zayn och kysste honom. De gillade verkligen varandra och det såg man. Han förtjänade en bra tjej efter vad Mira har gjort mot honom, efter allt hon utsatt honom för.

___________________________________________________________________________________________

De såg iallafall lyckliga ut. Själv har jag aldrig haft ett ordentligt förhållande. Det har alltid slutat konstigt. Tror det är för att jag aldrig hittat den rätta tjejen. Men när jag kollar på Miranda så kan jag se något. Dock så känner vi knappt varandra men jag vill bara lära känna henne. Hon lutade sig mot mig under filmens gång. 
-Are you scared, viskade jag i hennes öra
-No or no. but the moive is freaky, viskade hon tillbaka.
Jag lutade mig för att ge henne en puss på kinden men hon flyttade sig. Efter filmens slut så satt vi alla kvar och snackade ett tag till. Vi valde att spela lite mer snurra flaska.
-Harry truth or dare
-Dare
-Kiss.... Miranda, sa Louis och blinkade med ena ögat.
-I don't think... sa Miranda
-Come on it's a dare, sa Niall
Jag lutade mig mot henne och kysste henne. Jag kände något. Hon måste ha känt något. Hela min kropp vart varm och jag vet att Hon ska bli Min. Efter kyssen så kollade hon på mig och log.
-Liam truth or dare, frågade Niall
-truth
-You love me right?, sa han och skrattade
-OFC I do, svarade Liam
-Miranda truth or dare, frågade Louis
-Truth, svarade hon
-I'll ask a double question.
-when did you loose your virginity and you're single right?
-No, I'm not single and I'm still a virgin sa hon. hon kollade på mig med en blick.
-You're not single?, frågade jag
-Ehm, no I'm not. svarade hon.
Seriöst var hon tillsammans med någon? Jag kysste henne och hon log ju. Jag kände mig så dum, jag gillade henne.. Jag menar hon var ju söt och verkade som en väldigt skön tjej, men hon hade en kille. Just my luck. Jag kollade på henne så som jag inte kollat på någon annan tjej. Hennes långa solbrända ben, hennes leende, kroppen. Allt var perfekt på henne men hon hade redan någon.. Efter några minuters pratande bestämde vi oss för att gå till Zayns lägenhet. Vi grabbar skulle ju vara här ett par dagar. När vi kom fram till Zayn så satte vi oss i Jasmines rum, vi satte på hennes data och kollade runt lite på twitter.

Miranda's perspektiv
Jag kände mig så dum. Jag känner inte ens Harry men på något sätt så vill jag vara med honom!! Men Jag var med Nate. När jag berättade om Nate så var det något i hans ansiktsuttryck som förändrades. Det känns så konstigt att man kan bli ledsen när man inte känner varandra men det känns bara rätt. De gick hem efter ett tag och jag valde att ringa Nate.
Efter 4 signaler fick jag ett svar.
-Hii, sa en kvinnlig röst
-Hello?, sa jag frågande
-Hello and who are you?, sa hon
I bakgrunde hörde jag Nate. Amanda stop it give me the phone. Go to the bed..
-Nate?, frågade jag
-Hii Babe, how are you? I've missed you, sa han
- Who was that girl?
-the girl?
-Yeah Amanda, sa jag med en irriterad röst
-she's my cousin
-Why is she going to the bed.
-Cause she is staying here with me with her family. Please don't tell me that you think something else? How can you think like that?
-Is she? I don't know, svarade jag lite osäkert.
-Honey you are the one for me,svarade han.
I have to go now Miranda, call you later. Kisses, sa han innan han la på.
han gör alltid sådär! Han drar samveteskortet. Han gör så att jag får dåligt samvete för att jag ifrågasatte honom. Men var hon verkligen hans kusin? Ja, han skulle aldrig ljuga för mig. Eller, skulle han?
Jag var trött så jag borstade tänderna och la mig på sängen men jag kunde ändå inte somna, jag tänkte bara på den där Amanda. Jag hade tråkigt, jag satte mig vid datan men inget intressant hände så jag stängde av den lika snabbt som jag satt på den. Jag satte mig vid fönstret och la in hörlurarna i öronen. Glad you came av The Wanted fick det bli, en gammal men väldigt bra låt. Jag kollade rakt in i Jasmines rum, där satt alla på hennes säng och pratade. Jag smsade Zayn
*Hi Hunnybee, can I come over? Quite bored here*
*Ofc you can* Ett snabbt svar var det. Jag satte bara på mig jeansshorts och en kofta sen gick jag tiill yttedörren där jag tog på mig tofflor och sen gick jag över till Zayns hus. Jag knackade på och så var det Harry som öppnade.
- Hi, come in, sa han.
- Hi, sa jag och slängde av mig tofflorna.
Vi gick upp till Jasmines rum där jag hälsade på alla och sen hoppade jag på henne.
- Hej tjejen, allt bra? Du verkar lite nere, sa hon och kollade på mig.
- Nejdå, allt är bra.
- If you say so.
- Who wants bubblegum? sa Jasmine och höll fram tuggummi.
- Meeeee! Srek vi alla i mun på varandra och hon började att skratta. Tillslut så låg vi alla på varandra som ett par skrattande idioter.
- Okay really, I want bubblegum, sa jag och tog ett tuggummi.
- You're welcome! Sa Jasmine högt.
- Thank you!! Sa jag med ett leende.
- Can i sleep here?
- Sure, sa Zayn och log. Zayn var verkligen världens bästa kompis. Jag kom ihåg när jag började i hans skola här i Bradford och han tog så väl hans om mig, jag hatade stället och honom då. Han var ofta hos oss för mamma och hans mamma blev bra vänner. Men han stod ut med mig och jag kommer aldrig kunna tacka honom tillräckligt för det. Klockan blev lite för mycket så vi bestämde oss för att sova. Vi alla skulle sova på golvet även fast det fanns tre sovrum med dubbelsängar. Jasmines rum, Zayns rum och Waylihas rum. Vi fizade så att det blev mjukt och skönt och sen la vi oss. Jag hamnade bredvid Harry och Zayn. Vi sa Godnatt till varandra och bara efter ett par sekunder kände jag hur mina ögon sakta stänges.
Nästa dag:
Zayn råkade väcka mig när han gick ut från rummet så jag gick efter honom.
- Wait, sa jag och han kollade back. Jag ställde mig upp och gick ut från rummet.
- Godmorning, sa jag och kramade om honom.
- Godmorning, sa han och besvarade kramen.
- You know I tell you everything, right? sa jag och tittade på honom.
- Yes.. sa han lågt.
- You know my boyfriend.. Nate?
- Mhm.
- I called him yesterday and then I heard a woman in the background. He told her to go to bed. But he said she's his cousin.
- If he' cheating on you, i'll kill him.
- Stop it Zayn, sa jag och kollade på honom.
- Do you trust him?
- Yes, no.. I mean kind of.
- You can't be with someone you don't trust, and he lives in L.A
- I know but I really love him, sa jag och kollade på honom.
- I'll here if it is something. But fo real, i'll kill him if he's cheating. I'm bradford badboy, he should watch out. Jag brast ut i skratt, han var så gullig när han försökte leka farlig.
- Why are you laughing?
- You look so cute when you're trying to play dangerous, sa jag och gav honom en slängkyss.

- M & S
Bildlöst inläggt fick det bli.. again. Hittade tyvärr inga bra.
Comment :D

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: alice sjöstedt

överbraaaa! <3

2012-03-07 | 07:18:13
Postat av: Anonym

as bra meeer!!!

2012-03-07 | 16:01:36
Postat av: Anonym

Skit bra!! Tunga ni är som kommer med minst en del per dag frånskillnad till andra som skriver ett nytt kapitel efter 2 veckor så man redan hunnit glömma bort vad deras blogg heter. Ni är skit duktiga på att skriva :) och mimo Föresten vad heter din blogg?

2012-03-07 | 16:16:16
Postat av: Cassandra

sjukt bra! <3

2012-03-08 | 17:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0