svar

2012-03-14 | 00:34:30
Anonym om This wasn't just a dream - Del 31:
Skit bra meeer ibland kanske jag bara läser utan att komentera eftersom att det är ganska jobbigt att göra de från mobilen så tro inte att ingen har läst något bara för att vi inte lämnat koleldades efter oss jag tänkte att ni då kanske inte har lust att skriva ett till inlägg just då ville ba att ni skulle veta att ja läser novellen trots att ja inte alltid lämnar komentarer efter mig och det gör säkert alla andra också iallfall ni är bäst och man får aldrig nog och på ett sätt blev novellen bättre nu när Zayn och jasmine legat me vrandra eftersom att dom nu känns tryggare me varandra..
Svar: Jo jag förstår dig ibland orkar inte jag heller. Va söt du är, det var faktiskt Mimos idé att de skulle do it, som hon skrev. Hoppas du & alla andra fortsätter att gilla deen här novellen och andra noveller i fortsättningen.
Kram! :)

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0