This wasn't just a dream - Del 45

2012-04-01 | 01:44:07
Detta har hänt:
De kramade mig och sedan gick de. Jag gick till köket och såg att Miranda stod där och diskade.
-You should rest, sa jag
-I don't have to rest all the time, svarade hon och kollade bakåt. Jag gick och kramade henne. Vi två och snart var vi tre.
-I'm so happy with you. I never thought I'd love you so much.
-I love you to Miranda. Jag kysste henne sedan hjälpte jag henne med disken. Om två dagar så skulle vi berätta för hennes föräldrar, sedan mina föräldrar och sedan var det bara att vänta på att media skulle få reda på det.
Jag smsade Zayn och berätta o dagen. Sen berättade jag om våra planer och han och Jasmine ville följa med.

____________________________________________________________________________________________
Tumblr_m1qrylmnac1rqd2pho2_1280_largeOm två dagar då smäller det. Idag så ska jag och grabbarna på en signing i ett köpcentrum, taggad? Yess det är jag. Jasmine och Miranda ska med. Vi vaknade ganska tidigt, vi åt frukost, bytte om och sen pratade vi lite. Tjejerna var som vanligt sega, de bytte om flera gånger och tillslut betämde de sig. Miranda tog på sig shorts och en t-shirt som varnerstoppad i shortsen. T-shirten var stor bara för att fansen inte skulle märka något, för skulle de få veta skulle det bli World War III , det visste vi alla. De sminkade sig och sen hämtade Paul upp oss.
- Come on now lads, sa han och en tittade han på tjejerna.
- Ladies, sa han och öppnade dörren för tjejerna. De fnittrade lite och sen steg de in i bilen. 

Jag mötte Mirandas ögon någon gång ibland och då fick hon ett leende på läpparna, det var som ett lyckorus. Jag skulle bli pappa, min älskade bar på mitt barn. Vi var unga, det var vi men vi älskade ju varandra och det är ju det som räknas. Vi signerade en massa rejer, skor, tröjor, posters av oss. Det kändes bra, allt skulle bli bra.
- Hary! Harry! Could you sign this?
- Yes, sa jag och tog tag i hennes tröja. Jag skrev ditt mitt namn och ett litet hjärta i slutet och sen log hon. Jag älskade att göra fans glada, det var det som jag brann för kan man liksom säga. 


Zayn's perspektiv
Allting gick bra och det var så många fans. Jasmine och Miranda stod bakom oss, de såg glada ut. De stod där och pratade. Jag hade inte tänkt på de innan men Miranda hade på sig en oversized t-shirt in stoppade i short, så att man inte skulle märka något. Hennes baby bump har börjat synnas lite och vi vet alla hur fans kan reagera. Jag satt bredvid Harry och signeringen och han såg extra glad ut. Vår karriär går riktigt bra och hans liv ockås. För många är ett barn de värsta som kan hända men jag är glad att Harry är glad. Om han gör Miranda glad så är jag glad. Jag önskar dem all lycka. Jag vill också ha ett barn men inte nu. Jag vill gärna vänta ett långt tag innan. Förhoppningsvis så ät det med Jasmine. Tjejen jag älskar mer än allt.
-Hi, My name is Sarah, can you sign my shoe?
-Ehm sure, sa Harry
-and you too Zayn?
-Yeaah sure , sa jag.
Flera fans kom och  fick saker ''signed''. De frågade flera frågor om Jasmine och Miranda.
-Is that Jasmine, can you say hi to her. Can you give this to Miranda? Can I take a picture with them?.
De tog bilder med dem och gav dem blommor, vi fick också fullt med presenter.

Miranda's perspektiv
Vi tog blder med flera fans, det var riktigt roligt faktiskt. Jag tror faktiskt inte jag kramat så många människor på en dag förut. Men sen hände något jag aldrig trott skulle ske.
-Jasmine, det här är skit kul!!
-ja det är as roligt. jag känner mig känd , svarade hon och skrattade.
-Hii, my name is Leyah, can I taka a picture with you two?
-Sure come here. Hon ställde sig och tog kort med oss.
-I am 16 how old are you two.
-Well I'm 16 to, sa Jasmine
-I'm 17, sa jag
-You are togehter with Zayn right you guys are so cute. So are you and Harry, Miranda.
-Thank you sweetie, svarade jag
-Yeah you and Harry look like a couple who would look super cute with their own family.
-Aaw thank you, svarade jag och kunde inte sluta fnittra. Jag gav Jasmine en blick.
-Yeah they really look like that, sa Jasmine och skrattade.
-Can I get a hug? frågade Leyah
-Offcourse, sa  Jasmie och kramade henne sen  kom fram för att krama mig. Hon kramade om mig hårt och då kände hon något.
-omg!!
-What's wrong?, sa Jasmine
-Oh crap, sa jag
-You...you ...
-no noo. Hon tog ett fast grepp om min t-shirt och drog snabbt upp den så att min mage syndes för hela köpcentret.
-PREGNANT!! skrek hon och jag såg flera vita blixtar.
Harry vände sig snabbt, vakterna tog tag i henne och tog bort henne. 
Vad hände ?
___________________________________________________________________________________________

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: sabina

äääääääntligen nya kapitel! grymt bra också :D

2012-04-01 | 18:10:57
URL: http://musikmongot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0