Like Nobody Else - Del 21

2012-01-08 | 05:27:40
Detta har hänt:
Amandas perspektiv:
Jag saknade tjejerna. Jag och Bianca hade haft det riktigt kul men tjejerna var så snälla.
''Vill ni göra något idag?'' Skrev jag till Emelie.
''Visst , vi hade ändå tänkt att gå ut och shoppa, ska vi träffas vid gallerian om 1 timme :)?''
''Perfekt :)''
Jag sa till Bianca att vi skulle träffas så vi började fixa oss. När det hade gått ungefär 45 min så började vi gå mot gallerian sen så såg Bianca att Emelie och Sarah stå och vinka mot oss så vi gick fram till de och kramade om de.
- Det var längesen. Sa Bianca.
- Ja verkligen. Svarade de.

Infinite ♥ Partyrehabb.com is back! :) Untitled☾ Détendre
Vi gick runt och vi alla fick med oss ett par saker. Jag fick med mig massa med kläder och skor och det fick tjejerna också. Höll inte koll på vad alla handlade men jag visste att alla hade handlat nya bikinin för vi hade bestämt att vi skulle till stranden efter att vi hade shoppat.
Vi tog tåget till stranden och sen gick vi ett par minuter sen var vi framme. Vi la fram våra handdukar och satte oss och började prata.
- Hur mår killarna? Frågade Bianca.
- Det är bra faktiskt. Hänt drama men det pratar vi om senare. Sa Emelie.
- Okej. Svarade vi båda.
Vi sprang runt på stranden och skrattade sen såg vi en liten bar där man kunde köpa lite drinkar. Jag och Sarah gick dit och beställde lite cocktails som vi sedan gick tillbaka med. Där satt vi och drack, skrattade och bara pratade allmänt. Sen så började vi att springa mot stranden och sen hoppade vi i. Det var varmt i början men sen så simmade vi längre och längre ut, och ju längre ut vi simmade desto kallare blev det. Efter ett tag så blev det för kallt för oss så vi gick upp till stranden och solade. Vi pratade lite mer och sen så bestämde vi oss för att fika. 
Biancas perspektiv:
När vi hade badat så tog vi våra saker och bestämde oss för en liten fika. Vi alla tog bullar och cola förutom Amanda som tog fanta, outcast.. Haha. Hur kul jag än hade med tjejerna så tänkte jag mycket på Liam. Jag och Liam hade ju faktiskt pratat i telefon och smsat ganska mycket. Vi hade skypat och han var så lätt att prata med.
- Bianca?! Sa tjejerna.
- Åh, ja?
- Vart har du dina snuskiga tankar? Frågade Sarah och jag skrattade till.
- I Liams byxor. Haha.
- Haha oj, oj, oj.
- Nejdå, skojar bara. Vad pratade ni om?
- Haha, inget speciellt. Vi stirrade på dig när du tänkte på Liams tjingeling.
- Haha men käften på er. Shots please. Sa jag och vinkade.
- Yeah! Sa tjejerna och vi började skratta.
När vi hade tagit ett par shots så såg jag en kille. Han tittade åt vårt håll eller mer åt Amandas håll. När jag sa till henne att kolla dit så fick hon ett leende på läpparna.
- Vem är det? Frågade tjejerna mig.
- Har faktiskt ingen aning, ser inte honom så bra härifrån.
Vi tog våra saker och började gå mot killen och Emelie.. Tills jag såg vem det var och jag släppte mina saker och sprang till honom. Åh, det var Ryan. Våran barndomsvän från Sverige som hade flyttat hit när han var yngre. Vi har velat träffa honom men har inte vetat hur vi ska kontakta honom. Och nu stod han är, mitt framför ögonen på oss. Jag tittade på tjejerna och såg att de såg lite chockade ut.
- Kom hit. Sa jag och vinkade.
De kom fram och presenterade sig på engelska. Han sa att han kunde svenska. Vi satte oss ner på den varma sanden och tjejerna och Ryan berättade lite om sig själva. Vi alla bytte nummer och sen var han tvungen att dra för han skulle träffa sina kompisar.

Nu ska jag fkng sova , haha är inte trött men måste.

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0